Fitness Seller

NSFW! Road 2 heel blijven op 93kg

Bezoekers in dit topic

Idd meer stretchen voor je schouders.
Je deed nooit low bar?
 
Lekker muziekje wel.

Hmm is even wennen denk ik. Ik warm zelf schouders op door dit te doen maar dan met een elastiek.
Werkt top voor mij anders zijn m'n schouders soms te stijf om in een goede squathouding te komen.
Ik doe wel wat meer dan dat voor schouders :p
Hebben gelukkig genoeg banden aanwezig hier. Mis wel een bezemsteel voor dat zo als bij fox altijd.
 
Idd meer stretchen voor je schouders.
Je deed nooit low bar?
Steunen naar binnen en net onder de traps.
Screenshot_20171216-235939.jpg

Voelt nu wel raar ook al is het niet low low bar.
 
Kwestie van wennen. Stapje voor stapje aanpassen wat pizzachick ook zegt.
Heb zelf dagen spierpijn gehad van het aanpassen en kramp in handen en schouders.

Gaat je wel lukken.
 
Kwestie van wennen. Stapje voor stapje aanpassen wat pizzachick ook zegt.
Heb zelf dagen spierpijn gehad van het aanpassen en kramp in handen en schouders.

Gaat je wel lukken.
Bij fox was het met opwarmen en steunen naar binnen altijd vrij pijnvrij met alles. Maar denk niet dat ik naar binnen wil gaan met positie lijkt me.

Is niet echt veel pijn alleen vlak erna van effe zuur en met Bench en erna iets meer dan normaal. Komt wel goed
 
Effe voor dat ze open gingen getraind.
Materiaal is niet zo goed als op de andere locatie. Max 190 kg inc bar.

Sumo
Tot 170 opwarmen
1e keer ging heel moeizaam omhoog. Toen gezegd van Lloyd je kan dit ezkatka effe doorheen bijten.

170kg 5 sets 3 reps met pauze net boven knie.

Medium grip bonks
95kg 5 sets 3 reps
Nu werken doei
 
Zo laat pas open ???
Dit is een vestiging die wat meer in de wijk zit. Tov de hoofdvestiging die van 7 tot 22.30 open is, is deze dat van 7 tot 12 en van half 5 tot half 10.
 
Train dan in de middag?
 
Waardeloze training.

Squat
185kg
5 sets 2 reps.
Elke keer met eruit komen ziek veel pijn in ellebogen schouders. Maakt niet uit met welk gewicht en hoe goed opwarmen eig. Even doorheen bijten of?

Bench
70kg 5 reps
85kg doodgaan van de pijn en skip

Zonnebank nu en huilen
 
Niks mis met mijn mobility. Wellicht andere beweging maar met front squats totaal geen last ervan en kom daar ook gemakkelijk in de juiste positie.
Denk even erdoorheen bijten maar niet tof als je de helft van je training de prullenbak in kan gooien. Denk maar voortaan te beginnen met Bench ipv erna.
 
Zat ook te denken aan in ieder geval bench voor squats te doen zodat die gewoon goed gaan. Wellicht geeft dat ook al wat verademing op de squats.
Verder weet ik het niet zo goed maar gok doorbijten. Denk niet dat je ellebogen en schouders zo kapot zijn dat je nu intensieve therapie nodig hebt :p
 
Zat ook te denken aan in ieder geval bench voor squats te doen zodat die gewoon goed gaan. Wellicht geeft dat ook al wat verademing op de squats.
Verder weet ik het niet zo goed maar gok doorbijten. Denk niet dat je ellebogen en schouders zo kapot zijn dat je nu intensieve therapie nodig hebt :p
Heb er sws nooit langer last van dan een half uur eigenlijk. Na zonnebank was het weer weg
 
Schouder en triceps assistance gedaan net na autorijden en ging wel aardig
 
Back
Naar boven