MuscleMeat

Menstruatie (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Er zijn genoeg coaches die via een sportarts dit kunnen laten doen.
Ja, via een arts dus.

Ja? Dat kan al heel veel jaren via privé-instellingen, daar komt geen arts aan te pas. Alleen je portemonnee.
Leuk! En dan krijg je de uitslagen, als leek zijnde, en dan?

FitDanique, echt balen dat je menstruatie niet terugkeert! Maar in eerste instantie blijkbaar door te lage oestrogenen ivm laag vetpercentage. Hoe lang zijn je oestrogenen alweer genormaliseerd?
 
De laatste meting was in mei. Hoe mijn oestrogeen nu is hoor ik 12 januari... hopelijk valt het dan weer in normale waardes.. tot dan dus nog even geduld ... thnx voor de tips! Waardeer ik zeer
 
De laatste meting was in mei. Hoe mijn oestrogeen nu is hoor ik 12 januari... hopelijk valt het dan weer in normale waardes.. tot dan dus nog even geduld ... thnx voor de tips! Waardeer ik zeer
Het lastige is dat als het nu weer normaal is dat je niet weet sinds wanneer. Mei is best al een tijd geleden. Het zou dus kunnen dat het pas sinds een week weer normaal is. En dan moet je alsnog geduld hebben.
Maar echt, ik weet zeker, dat als je amenorroe komt door te lage oestrogenen door je lage vetpercentage eerder, dat je je menstruatie terug krijgt!!!
Succes met je geduld... #nietmakkelijk
 
Als de huisarts het niet (meer) weet kan hij/zijn verwijzen/overleggen met gynaecoloog. Deze weet alles van de vrouwelijke hormonen. nb wat weet een coach nou van hormonen als deze geen bepalingen kan laten doen.
Mijn vrouwelijke tegenhangers heb ik vaak gehoord over het feit dat ze meer aan hu n vrouwelijke coach met handson ervaring (zelf en clienten) dan aan de huisarts, die vaak iets verkeerds voorschrijft en te terughoudend zijn in doorverwijzingen.

Onbelangrijk voor het probleem.
Fout, dit zijn stressfactoren, zowel fysiek als psychische komen op dezelfde stapel.

Stress kan een dingetje zijn. Maar als de stress dusdanig is dat er een amenorroe optreedt dan heeft TS zéér waarschijnlijk wel meer klachten.
Vandaar dus mijn vragen om o.a. daarnaar te informeren.

Geef mensen wat ruimte om hun intenties te tonen, we zijn niet allemaal zo kort door de bocht.
 
Geef mensen wat ruimte om hun intenties te tonen, we zijn niet allemaal zo kort door de bocht.

Neem zoveel ruimte als je wilt!
Zal niet op de rest ingaan... Fit Danique weet wat ik bedoel.

Wie is hier kort door de bocht? Lijkt wel of je jaloers bent dat jij niet menstrueert :p.
 
Ja, via een arts dus.


Leuk! En dan krijg je de uitslagen, als leek zijnde, en dan?
Waarom is een coach per se een leek? Ik kan prima bloedwaarden interpreteren voor mijn cliënten.
 
Ik kan prima bloedwaarden interpreteren voor mijn cliënten.

Dat geloof ik! Maar er zijn er heel veel die denken dat te kunnen.
 
Neem zoveel ruimte als je wilt!
Zal niet op de rest ingaan... Fit Danique weet wat ik bedoel.

Wie is hier kort door de bocht? Lijkt wel of je jaloers bent dat jij niet menstrueert :p.

Okay okay... ik begrijp het alweer :)

Ga mij weer concentreren op mijn pot pindakaas terwijl ik Seveneves lees en het uitademen richting mijn ega ^^.
 
Waarom is een coach per se een leek? Ik kan prima bloedwaarden interpreteren voor mijn cliënten.
Begeleid je ook bij het kuren?

Vraag ik voor een vriend:trollface:
 
En, wat zegt je gyn?
Hoop goed nieuws!
 
En, wat zegt je gyn?
Hoop goed nieuws!
Excuus voor het uitblijven van mijn reactie!! Vlak voor de meting kreeg ik een bloeding, nooit verwacht zo blij te kunnen zijn daarmee haha!! De meting op 12 jan. was goed, mijn hormonen waren allemaal binnen het gemiddelde! Gisteren zijn mijn hormonen weer opnieuw geprikt (hopelijk nu de laatste keer) om te kijken of ik een ovulatie heb gehad, en mijn progesteron was zodanig hoog dat dit vrijwel met zekerheid te zeggen is! Als het nu allemaal goed is, krijg ik volgende week een menstruatie! ZO BLIJ!!!!! Het is dus echt geduld hebben i.c.m. een gezond vp!!! Ik ga nu wel weer langzaamaan cutten, dus hoop dat alles goed blijft gaan, maar weet in ieder geval (al helemaal als ik volgende week menstrueer) dat alles werkt!! thanks voor alle reacties nog!!
 
Excuus voor het uitblijven van mijn reactie!! Vlak voor de meting kreeg ik een bloeding, nooit verwacht zo blij te kunnen zijn daarmee haha!! De meting op 12 jan. was goed, mijn hormonen waren allemaal binnen het gemiddelde! Gisteren zijn mijn hormonen weer opnieuw geprikt (hopelijk nu de laatste keer) om te kijken of ik een ovulatie heb gehad, en mijn progesteron was zodanig hoog dat dit vrijwel met zekerheid te zeggen is! Als het nu allemaal goed is, krijg ik volgende week een menstruatie! ZO BLIJ!!!!! Het is dus echt geduld hebben i.c.m. een gezond vp!!! Ik ga nu wel weer langzaamaan cutten, dus hoop dat alles goed blijft gaan, maar weet in ieder geval (al helemaal als ik volgende week menstrueer) dat alles werkt!! thanks voor alle reacties nog!!

Dat is wel een first idd dat ik iemand van 25 heb gezien die zo blij is met de komst van de Rode Zee :roflol:

Gefeliciteerd :thumbs:
 
Yes!
 
period-meme.jpg
 
Back
Naar boven