XXL Nutrition

Voedingschema

Bezoekers in dit topic

Johnbeton123

Novice
Lid geworden
16 jan 2018
Berichten
1
Waardering
0
Hoi,

Ik ben volledig nieuw op het forum. Ik heb het wel veel gebruikt om informatie op te zoeken maar nooit een account aangemaakt.

Nu ik een account heb aangemaakt wil ik meteen vragen; wat vinden jullie van mijn voeding. Mijn belangrijkste reden van dit schema is om bij te komen. Ik ben ongever 1.80m groot en ben (m.b.v. dit schema) in +/- 2 maanden van 73Kg naar 77Kg gegaan. Ik had voorheen heel erg veel moeite om aan te komen maar het leek alsof dit schema eindelijk hielp. Maar nu ik op de 77Kg ben aangekomen lijk ik hier te blijven steken en weer moeilijk aan te komen.

1 verse hamburger (Plus)
3 bruine boterhammen

2 bananen

100 gr cashewnoten

Blikje tonijn

250 gram aardappellen
100 gram kipfilet

100 gram havermout
50 gram whey
5 gram creatine
30 gram pindakaas

100 gram havermout
25 gram whey
30 gram pindakaas

1 bruine boterham
30 gram pindakaas

Hierbij heb ik ongeveer rekening gehouden met de verhouding 35% vet, 40% Kh en 25% Eiwitten. Met dit schema kom ik dan uit op 140 gr vet, 360 gr kh en 255 gr eiwit. Dit alles heeft een totaal van 3600 Kcal.

Hebben jullie nog tips voor mijn voeding te verbeteren? Ik weet dat de kwark ontbreekt maar dit krijg ik echt niet af en probeer ik dus zoveel mogelijk te vermijden.

Alvast bedankt.
 
Ik zou persoonlijk wat minder eiwitten/vetten eten en wat meer carbs. Kwark is echt geen vereiste om in je schema te hebben en:


Minder eten --> Afvallen
Meer eten --> Bijkomen

Dus wil je bijkomen moet je simpelweg meer gaan eten:)
 
Sticky - Geupdatet excel voedingsschema

Hier staat wat meer info over voeding.

Je eiwitten zijn wel erg hoog. Je hebt genoeg aan 150-175 gr eiwit (2-2,5 gr per kg lichaamsgewicht)

Vetten minimaal 1 gr per kg lichaamsgewicht maar mogen best hoger zijn. Zelf zit ik op 4 gr vet per kg lichaamsgewicht.

Rest opvullen met koolhydraten.

Kom je niet aan dan hoog je op.
 
Back
Naar boven