MuscleMeat

Citaten van verstandlozen

Bezoekers in dit topic

Mijn familie is een bende retards op vlak van voeding...
' Heel weinig mensen worden dik van voeding, komt allemaal door stress '
' Gember verbrandt snachts je vet '
' Van koolhydraten word je dik '
En ga zo maar verder... ben het soms wel beu.
 
Mijn familie is een bende retards op vlak van voeding...
' Heel weinig mensen worden dik van voeding, komt allemaal door stress '
' Gember verbrandt snachts je vet '
' Van koolhydraten word je dik '
En ga zo maar verder... ben het soms wel beu.

And it will never change :)
 
90% van de familieleden denken zo. Ik dacht zelf ook makkelijk over voeding helaas :P. Misschien moet er wat meer aandacht op school worden gegeven over voeding ipv een nutteloos vak als .... (vul zelf maar in, ik wil niemand beledigen :p)
 
90% van de familieleden denken zo. Ik dacht zelf ook makkelijk over voeding helaas :P. Misschien moet er wat meer aandacht op school worden gegeven over voeding ipv een nutteloos vak als .... (vul zelf maar in, ik wil niemand beledigen :p)

Wiskunde
 
90% van de familieleden denken zo. Ik dacht zelf ook makkelijk over voeding helaas :P. Misschien moet er wat meer aandacht op school worden gegeven over voeding ipv een nutteloos vak als .... (vul zelf maar in, ik wil niemand beledigen :p)
Wordt dat niet meer in het eerste jaar bij biologie gegeven?
 
Wordt dat niet meer in het eerste jaar bij biologie gegeven?
Ik heb het 7 jaar geleden niet gekregen denk ik, en als ze dat al doen in sommige scholen vraag ik me af wat ze aan de kinderen vertellen? Brood mag niet?
 
Ik heb het 7 jaar geleden niet gekregen denk ik, en als ze dat al doen in sommige scholen vraag ik me af wat ze aan de kinderen vertellen? Brood mag niet?
Volgens mij niet zo diep als aminozuren, maar wel bijvoorbeeld wat onverzadigde en verzadigde vetten inhouden en hoe opname werkt enz. Een beetje de basis dus.
 
Volgens mij niet zo diep als aminozuren, maar wel bijvoorbeeld wat onverzadigde en verzadigde vetten inhouden en hoe opname werkt enz. Een beetje de basis dus.
Mensen gooien liever alles overboord wat ze geleerd hebben, om broscience te verspreiden dat ze ergens gehoord hebben of ergens gelezen in een roddelblad.
Zucht...
 
Mensen gooien liever alles overboord wat ze geleerd hebben, om broscience te verspreiden dat ze ergens gehoord hebben of ergens gelezen in een roddelblad.
Zucht...
Mijn eerste posts hier waren de vraag of het erg is als ik 1000 calorieen eet, oeps

Ff verder met vet omzetten in spier en geen brood meer eten, brb
 
Iemand die nu pakweg 3-4 maanden naar de sportschool gaat: 'ik moet veel calorieën eten, dus als ik savonds uit ben geweest en een tijd niks heb gegeten pak ik een kapsalon want daar zitten veel calorieën in'
 
Iemand die nu pakweg 3-4 maanden naar de sportschool gaat: 'ik moet veel calorieën eten, dus als ik savonds uit ben geweest en een tijd niks heb gegeten pak ik een kapsalon want daar zitten veel calorieën in'
Opzich logisch... Of het ideaal is nee, maar feitelijk heeft hij gelijk.
 
Iemand die nu pakweg 3-4 maanden naar de sportschool gaat: 'ik moet veel calorieën eten, dus als ik savonds uit ben geweest en een tijd niks heb gegeten pak ik een kapsalon want daar zitten veel calorieën in'

Ik ken wel hele grote jongens die ook tijdens en na het stappen flink vreten om deze rede. En blijkbaar met succes.
 
Pfff

Zo'n meid heeft obesitas. Is met een keto dieet bezig. Maar calorieën tellen doet ze niet aan. Want ze weet niet hoe dat moet. Lijkt mij toch vrij cruciaal om dit wel te doen.
 
Pfff

Zo'n meid heeft obesitas. Is met een keto dieet bezig. Maar calorieën tellen doet ze niet aan. Want ze weet niet hoe dat moet. Lijkt mij toch vrij cruciaal om dit wel te doen.
Had ook een obese collega die welgeteld een week keto heeft volgehouden. Tijdens de lunch had hij een paar 4 saucijzen, een gehaktbal omwikkeld in bacon en 8 ëitjes mee onder het mom van; moet vet eten ipv kh :roflol:
 
Wordt dat niet meer in het eerste jaar bij biologie gegeven?
Denk dat het in een eerste jaar meer over vlora en vauna gaat. Helaas kunnen we dat ons weledelgeleerde forumlid, die bvb meer dan een bioloog wist, niet meer vragen.
 
“ Houding is niet altijd alles “
 
Girl i know neemt iboprofen post workout voor herstel en minder spierpijn
 
Back
Naar boven