MuscleMeat

Hoeveel tijd ben jij kwijt om bij jou gym te geraken?

Bezoekers in dit topic

30 min fietsen, genoeg gyms hierzo bij mij om de hoek maar deze is gratis en prima :)
 
De leef!

Ik geef al jaren aan dat wij ook een gym op het terrein zouden moeten hebben, in het kader van corporate vitality. :D

Willen ze helaas niet aan ivm mogelijke aansprakelijkheid bij ongevallen. :(

Op zich begrijpelijk. De gym op het werk is eigenlijk ook niet van t werk zelf, maar van Life1 (soort van basic fit hier). Daarom moeten we ook gewoon lidmaatschap betalen, maar daarentegen hebben ze leuke deals voor mensen die op de bedrijfscampus werken:thumbup:.
 
Op zich begrijpelijk. De gym op het werk is eigenlijk ook niet van t werk zelf, maar van Life1 (soort van basic fit hier). Daarom moeten we ook gewoon lidmaatschap betalen, maar daarentegen hebben ze leuke deals voor mensen die op de bedrijfscampus werken:thumbup:.
Wij kunnen korting krijgen bij David Loydd.

Dan betaal je 75 ipv 85 euro per maand. En is ook niet echt bepaald om de hoek of zo...
 
10 seconden vanuit de huiskamer naar de garage :)
 
Wij kunnen korting krijgen bij David Loydd.

Dan betaal je 75 ipv 85 euro per maand. En is ook niet echt bepaald om de hoek of zo...
Wtf 75 eu?????
 
Wel veel voorzieningen. Ook zwembad, sauna, tennisbaan, kinderopvang.

Maar gebruik ik niet, dus niks voor mij.
Oh oke dacht wat moet je wel niet krijgen! Nou best mooi pakket voor een single mom :p
 
5 minuten rijden met de auto, ideaal.
 
15 minuten met de fiets:cool:
 
5 min ben ik in de gym is bij mijn om de hoek pak dan de fiets :trollface:
 
6 min fiets of 5 min auto.
 
2 minuten lopen, bij het kopen van mijn huis was dat mijn pre.
 
5 minuten met de auto of 20 minuten lopen...ligt aan het weer :D
 
minuut of 3-4 met de fiets, maar ik ga vaak na het werk en dan is het 30-35min met de fiets en +-15min met de auto
 
10 minuten met de auto
 
5 minuten fietsen ofzo.
 
Ik fiets 10 minuten, maar doordeweeks na het werk pak ik liever even de auto (5 minuten).
 
Altijd met de fiets, ongeveer 15 minuten :)
 
Back
Naar boven