XXL Nutrition

Starx Log: Returning to Greyskull (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Waarom heb je gekozen om te betalen voor een schema i.p.v. er gwn eentje van het internet te plukken of zelf samen te stellen?
Goeie vraag. Ik vind veel van de gratis intermediate schema's niet ideaal voor me, vaak een te hoog volume en moeilijker om van te herstellen. Ik ben inmiddels 44, met een drukke baan en een sociaal leven. Dit schema leek me dus op het lijf geschreven en dan vind ik 15 eurie het gemakkelijk waard.

Zelf schema's samen stellen kan ik best, maar ik merk dat ik me beter aan een bestaand schema houdt, dan heb ik minder de neiging om allerlei dingen toe te gaan voegen en te veranderen.

Het werkt tot nu toe heel goed voor mij.
 
Top dat het schema je bevalt! En 15 euro is niet zo heel erg veel als je er ook een mooi boek bij krijgt toch?
 
Laatst bewerkt:
Integendeel, het was OH-press dag! ;)
Of was het toch chinup dag? :scratch:

Top dat het schema je bevalt! En 15 euro is niet zo heel erg veel als je er ook een mooi boek bij krijgt toch?
Precies!

Korte recoverytraining vandaag, een aantal dagen niet kunnen trainen ivm een nare buikgriep. Gelukkig weer behoorlijk hersteld, dus deze week gewoon door met Block 2 week 3!

Squat
2x4x90

Bench
2x4x65

Klaar! :o
 
Laatst bewerkt:
Kan je aardig slap van worden. Gelukkig weer herstellende....
 
Squatdag omgewisseld met deadliftdag, omdat ik gisteren al wat heb gesquat en gebenched.


Deadlift
5x60
5x60
5x80
3x100
2x110
1x125
3x140
3x140
3x140

Strict Press
5x20
5x30
3x40
1x45
3x52,5
3x52,5
3x52,5

Hammer Grip Chinups
3xBW
3x3xBW+10kg
2x5xBW

Goodmorning
10x20
2x15x30

Goeie train. Zoals gewoonlijk was alleen de presskracht iets minder na het griepje, maar dat komt weer goed!
 
Laatst bewerkt:
gewichten gaan lekker hoor, mooie press en dl. zag je gisteren ook al 90 benchen :thumbup:
 
gewichten gaan lekker hoor, mooie press en dl. zag je gisteren ook al 90 benchen :thumbup:
Thanks hoor, maar de bench had ik fout opgekalkt: dat moest 65 kg zijn! :D Al denk ik dat ik het inmiddels wel zou kunnen. Maar we volgen braaf het programma!
 
Volg gewoon braaf het Think Strong programma van Ben Pollack en mijn herstel is zelden zo goed geweest. :)

Je houdt hopelijk wel in je achterhoofd dat je een programma volgt van een niet natural sporter...
 
Je houdt hopelijk wel in je achterhoofd dat je een programma volgt van een niet natural sporter...
Dat wil niet met zekerheid zeggen dat het schema ook voor een enhanced lifter is.
Maar het zou wel verstandig zijn om dat een keertje na te kijken.
 
Je houdt hopelijk wel in je achterhoofd dat je een programma volgt van een niet natural sporter...
Klopt, maar het programma is voor zover ik nu kan beoordelen prima voor natties. Er zijn totaal geen rare excessen en het zit slim in elkaar.

Dat wil niet met zekerheid zeggen dat het schema ook voor een enhanced lifter is.
Maar het zou wel verstandig zijn om dat een keertje na te kijken.
Nog sterker, er wordt zelfs aangemoedigd om alles voortdurend te monitoren. Tot nu toe een prima programma, ik wordt sterker en drop intussen nog gewicht.
 
Train van vandaag:

Squat
5x20
5x20
5x60
3x80
2x100
1x110
3x122,5
3x122,5
3x122,5

Bench
5x20
5x20
5x40
3x60
2x65
1x75
3x82,5
3x82,5
3x82,5

Band Leg Curl
5x10

Band Clamshell
5x10

Ab Wheel
5x10


Voelde zwaarder aan dan ik had gewild, maar dat wijt ik aan het griepje tussendoor. Nog even aan het twijfelen over een deload volgende week.
 
Thanks hoor, maar de bench had ik fout opgekalkt: dat moest 65 kg zijn! :D
sukkel :D
maar goed 3x3x82.5 is ook alweer netjes,
je moet geen vermoeidheid gaan trainen, als je twijfelt aan een deload dan had je hem eigenlijk een week daarvoor al moeten doen
 
sukkel :D
maar goed 3x3x82.5 is ook alweer netjes,
je moet geen vermoeidheid gaan trainen, als je twijfelt aan een deload dan had je hem eigenlijk een week daarvoor al moeten doen
Dan had ik midden in een block moeten deloaden, dat wordt niet aangeraden. Nu kan ik mooi een deload doen tussen block 2 en 3 in. Dan ben ik weer vers voor het zwaarste block. :)
 
Dan had ik midden in een block moeten deloaden, dat wordt niet aangeraden. Nu kan ik mooi een deload doen tussen block 2 en 3 in. Dan ben ik weer vers voor het zwaarste block. :)
Een buikgriepje is niet altijd aan het eind van een blok te plannen natuurlijk :)
Je zit trouwens in het programma van Ben Pollack, heb je het programma van Andy Baker eigenlijk afgemaakt hiervoor, of ben je er toch uit gestapt?
 
Een buikgriepje is niet altijd aan het eind van een blok te plannen natuurlijk :)
Je zit trouwens in het programma van Ben Pollack, heb je het programma van Andy Baker eigenlijk afgemaakt hiervoor, of ben je er toch uit gestapt?
Nee, maar heb gewoon alles kunnen doen, dus beetje zonde om dan midden in een blok te stoppen. Het was niet zo heftig dat ik zo slap was als een vaatdoek.

Ik heb het GGW programma van Andy baker nog helemaal niet gedaan. Ik ben van Greyskull LP naar Think Strong gegaan. :p
 
Nee, maar heb gewoon alles kunnen doen, dus beetje zonde om dan midden in een blok te stoppen. Het was niet zo heftig dat ik zo slap was als een vaatdoek.

Ik heb het GGW programma van Andy baker nog helemaal niet gedaan. Ik ben van Greyskull LP naar Think Strong gegaan. :p
OK!
Ik heb hier al zoveel programma's voorbij zien komen, dat ik het ook niet meer weet :o :p
 
Dat wil niet met zekerheid zeggen dat het schema ook voor een enhanced lifter is.
Maar het zou wel verstandig zijn om dat een keertje na te kijken.

Ik geloof er helemaal geen zak van dat je on harder moet trainen. Als ik met een gram test per week op de bank ga zitten, groei ik ook. Train ik er normaal bij, groei ik wat meer. Train ik veel meer dan normaal, groei ik heel misschien nog ietsje meer. Maar diminishing returns en zo...
 
Ik geloof er helemaal geen zak van dat je on harder moet trainen. Als ik met een gram test per week op de bank ga zitten, groei ik ook. Train ik er normaal bij, groei ik wat meer. Train ik veel meer dan normaal, groei ik heel misschien nog ietsje meer. Maar diminishing returns en zo...
Uit eigen ervaring neem ik aan. :D
 
Back
Naar boven