AndroidHealthClinic

Gear testen?

Bezoekers in dit topic

BarbellManiak

Competitive Bodybuilder
10 jaar lid
Lid geworden
8 aug 2011
Berichten
1.575
Waardering
96
Lengte
1m80
Hallo leden,

Is er ergens in nederland een organisatie die anabolen steroïden test op werkzame stof?
 
dat is geen issue, waar kan ik dit doen?
 
Op jezelf of in het lab waar je werkt? :rolleyes:
You see what I did there?

Ik zou het graag doen, maar op een lab werken alleen biedt geen garantie. Het is helaas niet mijn tak van sport qua type monsters, anders had ik het graag gedaan.. ;)
 
Zonde van je geld.

Even op Google kijken. In Wageningen zit er ook een lab volgens mij.


Als je naar de statement van de Haarlem studie kijkt over de gear die ze getest hebben zou ik dat zeker niet zeggen.
 
Als je naar de statement van de Haarlem studie kijkt over de gear die ze getest hebben zou ik dat zeker niet zeggen.

Blijf het vreemd vinden dat ze in het kader van de volksgezondheid onder gebruikers niet de resultaten al naar buiten hebben gebracht. Dit doet wel vermoeden dat er ondanks het feit dat er veel mis mee kan zijn, er geen schrijnend dan wel accuut gezondheidsrisico bestaat voor de gebruikers op basis van de geteste middelen.
 
Heb zelf van 1 bekend lab wat hier veel gebruikt werd/ wordt resultaten van gezien die iemand doorstuurde. Was niet echt best idd. Niet eens de juiste compounds in de producten.
 
Heb zelf van 1 bekend lab wat hier veel gebruikt werd/ wordt resultaten van gezien die iemand doorstuurde. Was niet echt best idd. Niet eens de juiste compounds in de producten.

Supertof dat je het dan ook even deelt :thumbs:
 
Heb zelf van 1 bekend lab wat hier veel gebruikt werd/ wordt resultaten van gezien die iemand doorstuurde. Was niet echt best idd. Niet eens de juiste compounds in de producten.
Nu is iedereen super benieuwd over welk lab je het hebt. Nu ja, bijna iedereen :o
 
********

Groet, Sanca.
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Laatst bewerkt door een moderator:
  • Like
Waarderingen: 040B
Laatst bewerkt door een moderator:
Hij heeft het doorgestuurd via pb, het was toch een ander niet nader te benoemen merk, tenslotte gaat Sanca Saxon anders weer stuiteren :shake:

Ach je kan een prima omschrijving geven zonder het merk te noemen :p
 
Back
Naar boven