AndroidHealthClinic

Sticky Wie traint waar?

Bezoekers in dit topic

TrainMore = TrainNoMore

Je bent je gezondheid en zelfs je leven niet zeker!

Al maanden heerst er een terreur van medewerkers, sportieve leden worden steevast en ten onrechte lastig gevallen door hen met irritante en zelfs beledigende suggesties. Met name dat bepaalde leden niet opruimen en of ze ruim voor sluitingstijd al willen weg gaan, wordt er door een robotstemmetje omgeroepen om het pand te verlaten, wordt de muziek, de tv’s al een half uur voor sluitingstijd al uitgedaan maar ook wordt er steeds vaker de verlichting uitgedaan! Daarnaast wordt er geen aandacht besteed aan hygiëne, worden defecte toestellen en of accessoires niet op tijd gerepareerd of weg gehaald en als je er een melding van maakt dan zijn ze geïrriteerd. Alsof dat niet erg genoeg is krijg je van bepaalde medewerkers beledigingen om je oor geslingerd en wordt je voor homoseksueel uitgemaakt en wordt er over je geroddeld en kwaad gesproken!

Maar het ergste is wel dat ze op woensdag 17 januari 2018 even voor 22 uur de verlichting kortstondig uit hebben gedaan en weer aan! Op dat moment liep ik en een maat van de trap af. Daarbij ben ik gestruikeld en heb ik mij lelijk bezeerd. Bij zo een val kan je blind of verlamd raken of zelfs nog erger! De medewerkers horen dit absoluut niet te doen! Zelfs als het na sluitingstijd is en er zijn nog mensen in het pand hoor je dit niet te doen! Veiligheid is in dit club totaal niet belangrijk! Over klantvriendelijkheid zullen we maar even verder niet over hebben.

En als je er iets van zegt wordt dat stellig ontkent en wordt je voor een leugenaar uitgemaakt terwijl er legio getuigen zijn. En een van die getuigen wordt ter plekke te verstaan gegeven om het niet voor mij op te nemen of er dreigt hem iets te overkomen. Vervolgens heb ik voor het eerst schriftelijk mijn beklag gedaan bij het management, in plaats van dat ze er inhoudelijk op gaan reageren wordt je per direct geschorst en wordt de toegang tot de sportschool ontzegt. Verder wordt er gedreigd dat als je alsnog komt trainen ze je met de politie zullen verwijderen omdat je dan een strafbare feit zou begaan. Ook wordt er vermeld dat je geen restitutie krijgt ondanks je schorsing! In de brief wordt niets onderbouwd.

Wie denken ze wel dat ze zijn daar bij TrainMore? Klant is koning! Zeker als deze klant een nette, sportieve en betalende lid is en zich altijd keurig heeft gedragen, ga je niet zo behandelen als die voor het eerst zijn onvrede heeft geuit en zojuist aan een (moord)aanslag is ontsnapt door toedoen van hun medewerkers! Gezien de reactie van het management doen ze dit kennelijk ook in opdracht van hen lijkt het wel. Zo ga je niet om met je klanten!

Deze terreur heerst daar nu al maanden. Wilt u sporten bij een club waar medewerkers je constant wegjagen, je nooit vriendelijk aankijken en constant aan je hoofd zeuren dat ze niet genoeg betaald worden en zeer zeker niet na sluitingstijd en waar ze moedwillig zeer onveilige situaties creëren? Bedenk dan wel dat TrainMore = TrainNoMore
Misschien dan ook vermelden over welke vestiging je het hebt. Kan me moeilijk voorstellen dat dit overal zo is en het opgelegde regels zijn :)
 
TrainMore = TrainNoMore

Je bent je gezondheid en zelfs je leven niet zeker!

Al maanden heerst er een terreur van medewerkers, sportieve leden worden steevast en ten onrechte lastig gevallen door hen met irritante en zelfs beledigende suggesties. Met name dat bepaalde leden niet opruimen en of ze ruim voor sluitingstijd al willen weg gaan, wordt er door een robotstemmetje omgeroepen om het pand te verlaten, wordt de muziek, de tv’s al een half uur voor sluitingstijd al uitgedaan maar ook wordt er steeds vaker de verlichting uitgedaan! Daarnaast wordt er geen aandacht besteed aan hygiëne, worden defecte toestellen en of accessoires niet op tijd gerepareerd of weg gehaald en als je er een melding van maakt dan zijn ze geïrriteerd. Alsof dat niet erg genoeg is krijg je van bepaalde medewerkers beledigingen om je oor geslingerd en wordt je voor homoseksueel uitgemaakt en wordt er over je geroddeld en kwaad gesproken!

Maar het ergste is wel dat ze op woensdag 17 januari 2018 even voor 22 uur de verlichting kortstondig uit hebben gedaan en weer aan! Op dat moment liep ik en een maat van de trap af. Daarbij ben ik gestruikeld en heb ik mij lelijk bezeerd. Bij zo een val kan je blind of verlamd raken of zelfs nog erger! De medewerkers horen dit absoluut niet te doen! Zelfs als het na sluitingstijd is en er zijn nog mensen in het pand hoor je dit niet te doen! Veiligheid is in dit club totaal niet belangrijk! Over klantvriendelijkheid zullen we maar even verder niet over hebben.

En als je er iets van zegt wordt dat stellig ontkent en wordt je voor een leugenaar uitgemaakt terwijl er legio getuigen zijn. En een van die getuigen wordt ter plekke te verstaan gegeven om het niet voor mij op te nemen of er dreigt hem iets te overkomen. Vervolgens heb ik voor het eerst schriftelijk mijn beklag gedaan bij het management, in plaats van dat ze er inhoudelijk op gaan reageren wordt je per direct geschorst en wordt de toegang tot de sportschool ontzegt. Verder wordt er gedreigd dat als je alsnog komt trainen ze je met de politie zullen verwijderen omdat je dan een strafbare feit zou begaan. Ook wordt er vermeld dat je geen restitutie krijgt ondanks je schorsing! In de brief wordt niets onderbouwd.

Wie denken ze wel dat ze zijn daar bij TrainMore? Klant is koning! Zeker als deze klant een nette, sportieve en betalende lid is en zich altijd keurig heeft gedragen, ga je niet zo behandelen als die voor het eerst zijn onvrede heeft geuit en zojuist aan een (moord)aanslag is ontsnapt door toedoen van hun medewerkers! Gezien de reactie van het management doen ze dit kennelijk ook in opdracht van hen lijkt het wel. Zo ga je niet om met je klanten!

Deze terreur heerst daar nu al maanden. Wilt u sporten bij een club waar medewerkers je constant wegjagen, je nooit vriendelijk aankijken en constant aan je hoofd zeuren dat ze niet genoeg betaald worden en zeer zeker niet na sluitingstijd en waar ze moedwillig zeer onveilige situaties creëren? Bedenk dan wel dat TrainMore = TrainNoMore


indien waar ,respect dat je die medewerkers geen vuistmassage hebt gegeven ,

ik heb helaas een veel korter lontje ,lol



maar ik moet er ook meteen bij vermelden dat ik voor mijn werk veel contact heb met klanten en er zijn er toch met grote regelmaat bij

die zo arrogant ,onredelijk en veeleisend zijn dat ik er behalve een afkeer van mensen ook moordneigingen van krijg,


dus ik doe in dit geval geen uitspraken over een eventuele schuldvraag

maar heet je wel van harte welkom op dit forum
 
Laatst bewerkt:
  • Like
Waarderingen: Vonk
TrainMore = TrainNoMore

Je bent je gezondheid en zelfs je leven niet zeker!

Al maanden heerst er een terreur van medewerkers, sportieve leden worden steevast en ten onrechte lastig gevallen door hen met irritante en zelfs beledigende suggesties. Met name dat bepaalde leden niet opruimen en of ze ruim voor sluitingstijd al willen weg gaan, wordt er door een robotstemmetje omgeroepen om het pand te verlaten, wordt de muziek, de tv’s al een half uur voor sluitingstijd al uitgedaan maar ook wordt er steeds vaker de verlichting uitgedaan! Daarnaast wordt er geen aandacht besteed aan hygiëne, worden defecte toestellen en of accessoires niet op tijd gerepareerd of weg gehaald en als je er een melding van maakt dan zijn ze geïrriteerd. Alsof dat niet erg genoeg is krijg je van bepaalde medewerkers beledigingen om je oor geslingerd en wordt je voor homoseksueel uitgemaakt en wordt er over je geroddeld en kwaad gesproken!

Maar het ergste is wel dat ze op woensdag 17 januari 2018 even voor 22 uur de verlichting kortstondig uit hebben gedaan en weer aan! Op dat moment liep ik en een maat van de trap af. Daarbij ben ik gestruikeld en heb ik mij lelijk bezeerd. Bij zo een val kan je blind of verlamd raken of zelfs nog erger! De medewerkers horen dit absoluut niet te doen! Zelfs als het na sluitingstijd is en er zijn nog mensen in het pand hoor je dit niet te doen! Veiligheid is in dit club totaal niet belangrijk! Over klantvriendelijkheid zullen we maar even verder niet over hebben.

En als je er iets van zegt wordt dat stellig ontkent en wordt je voor een leugenaar uitgemaakt terwijl er legio getuigen zijn. En een van die getuigen wordt ter plekke te verstaan gegeven om het niet voor mij op te nemen of er dreigt hem iets te overkomen. Vervolgens heb ik voor het eerst schriftelijk mijn beklag gedaan bij het management, in plaats van dat ze er inhoudelijk op gaan reageren wordt je per direct geschorst en wordt de toegang tot de sportschool ontzegt. Verder wordt er gedreigd dat als je alsnog komt trainen ze je met de politie zullen verwijderen omdat je dan een strafbare feit zou begaan. Ook wordt er vermeld dat je geen restitutie krijgt ondanks je schorsing! In de brief wordt niets onderbouwd.

Wie denken ze wel dat ze zijn daar bij TrainMore? Klant is koning! Zeker als deze klant een nette, sportieve en betalende lid is en zich altijd keurig heeft gedragen, ga je niet zo behandelen als die voor het eerst zijn onvrede heeft geuit en zojuist aan een (moord)aanslag is ontsnapt door toedoen van hun medewerkers! Gezien de reactie van het management doen ze dit kennelijk ook in opdracht van hen lijkt het wel. Zo ga je niet om met je klanten!

Deze terreur heerst daar nu al maanden. Wilt u sporten bij een club waar medewerkers je constant wegjagen, je nooit vriendelijk aankijken en constant aan je hoofd zeuren dat ze niet genoeg betaald worden en zeer zeker niet na sluitingstijd en waar ze moedwillig zeer onveilige situaties creëren? Bedenk dan wel dat TrainMore = TrainNoMore

Waarom doen jullie homo's altijd zo dramatisch?
 
Ik voeg mij toe aan dit gesprek met mijn heerlijk stevige standaard.

geeneiwitten meld zich ook aan..
 
Sorry dat ik jullie teleur moet stellen :kiss:
 
Misschien dan ook vermelden over welke vestiging je het hebt. Kan me moeilijk voorstellen dat dit overal zo is en het opgelegde regels zijn :)

Je hebt gelijk, het was de vestiging in Utrecht, in de binnenstad.
 
Zulke zaken zijn geen lang leven beschoren, als hetgeen je schrijft ook daadwerkelijk zo is.
 
Zijn dat Nederlanders die bij TrainMore werken? En waarom laat je zo met je sollen?
 
TrainMore Utrecht vind ik wel echt een slechte gym. Zo te horen (van meerdere bronnen) is het er zeker niet beter op geworden. Train er nu gelukkig iets meer dan een jaar al niet meer.

"In mijn tijd" waren de meeste medewerkers nog best vriendelijk. Verder was het wel echt een onprofessioneel zooitje. De houten vloer op de eerste etage was hartstikke niet-geluidsdempend, dus deadliften was een probleem. Later kwamen er dikkere zwarte matten, maar dat was naast het hokje van de fysio, dus toen had hij er weer last van.. De fysio staarde je ook vaak heel strak aan als je zwaar aan het deadliften was in zijn nabijzijn. Hij zei zelfs een keer tegen mij "Als je een powerlifter bent, ja sorry, dan is deze sportschool niet voor jou." Terwijl ik net daarvoor nog zei dat ik dat niet ben...

Er waren véél te weinig gewichtsschijven, maar wel veel apparaten/attributen waar je de gewichtsschijven voor nodig had. Er werd eerder geïnvesteerd in dingen die de sportschool cool doen uitzien, maar eigenlijk weinig toevoegen. Zoals een grote monkeybar van poepkwaliteit, dat circa 20 cm heen en weer piept en kraakt wanneer je pullups doet. Maar ach, het ziet er leuk uit voor mensen die van buiten door het raam kijken, dus het trekt weer nieuwe klanten. Nog steeds veel te weinig gewichtsschijven, nog steeds kapotte barbells die aan een kant loskomen als het schroefje er niet goed inzit, nog steeds een cable machine die heen en weer wiebelt als je chest-flies doet omdat het niet vast staat aan de vloer... Volgens mij deden de medewerkers ook niks met je klachten. Ze hadden er net zo goed bananenverkopers kunnen neerzetten, want bijzondere service/fitness kwaliteiten hadden veel medewerkers niet.

De leden daar waren ook vervelend. Als je vriendelijk aan iemand vroeg of je om de beurt gebruik mag maken van een apparaat, kon je dingen horen als "hmm liever niet" of "ja maar ik ben bezig" of werd je stevig afgesnauwd. Bijna niemand ruimde zijn spullen op. Door de hele ruimte lagen verdwaalde dumbells, schijven, matjes, steppers, kettlebells enz. De (kleine hoeveelheid) serieuze lifters kregen de meeste opmerkingen van personeel, terwijl wij altijd opruimden en zelfs vlak voor sluitingstijd de laatste medewerker hielpen met opruimen. Als je zelf het initiatief nam om aan een medelid te vragen of hij zijn/haar zooi wil opruimen, kreeg je een verontwaardigde reactie.
 
TrainMore Utrecht vind ik wel echt een slechte gym. Zo te horen (van meerdere bronnen) is het er zeker niet beter op geworden. Train er nu gelukkig iets meer dan een jaar al niet meer.

"In mijn tijd" waren de meeste medewerkers nog best vriendelijk. Verder was het wel echt een onprofessioneel zooitje. De houten vloer op de eerste etage was hartstikke niet-geluidsdempend, dus deadliften was een probleem. Later kwamen er dikkere zwarte matten, maar dat was naast het hokje van de fysio, dus toen had hij er weer last van.. De fysio staarde je ook vaak heel strak aan als je zwaar aan het deadliften was in zijn nabijzijn. Hij zei zelfs een keer tegen mij "Als je een powerlifter bent, ja sorry, dan is deze sportschool niet voor jou." Terwijl ik net daarvoor nog zei dat ik dat niet ben...

Er waren véél te weinig gewichtsschijven, maar wel veel apparaten/attributen waar je de gewichtsschijven voor nodig had. Er werd eerder geïnvesteerd in dingen die de sportschool cool doen uitzien, maar eigenlijk weinig toevoegen. Zoals een grote monkeybar van poepkwaliteit, dat circa 20 cm heen en weer piept en kraakt wanneer je pullups doet. Maar ach, het ziet er leuk uit voor mensen die van buiten door het raam kijken, dus het trekt weer nieuwe klanten. Nog steeds veel te weinig gewichtsschijven, nog steeds kapotte barbells die aan een kant loskomen als het schroefje er niet goed inzit, nog steeds een cable machine die heen en weer wiebelt als je chest-flies doet omdat het niet vast staat aan de vloer... Volgens mij deden de medewerkers ook niks met je klachten. Ze hadden er net zo goed bananenverkopers kunnen neerzetten, want bijzondere service/fitness kwaliteiten hadden veel medewerkers niet.

De leden daar waren ook vervelend. Als je vriendelijk aan iemand vroeg of je om de beurt gebruik mag maken van een apparaat, kon je dingen horen als "hmm liever niet" of "ja maar ik ben bezig" of werd je stevig afgesnauwd. Bijna niemand ruimde zijn spullen op. Door de hele ruimte lagen verdwaalde dumbells, schijven, matjes, steppers, kettlebells enz. De (kleine hoeveelheid) serieuze lifters kregen de meeste opmerkingen van personeel, terwijl wij altijd opruimden en zelfs vlak voor sluitingstijd de laatste medewerker hielpen met opruimen. Als je zelf het initiatief nam om aan een medelid te vragen of hij zijn/haar zooi wil opruimen, kreeg je een verontwaardigde reactie.

Dan lijken de "issues" bij BF ineens heel futiel :roflol:
 
Train in Apeldoorn. Andere sportschool gangers die hier in de buurt trainen?
 
Dan lijken de "issues" bij BF ineens heel futiel :roflol:

Heb tot nu toe bij 3 verschillende Basic Fits getraind, bij eentje langdurig en andere 2 voor een dag. Daar was ik eigenlijk veel meer tevreden over dan bij Train More..
 
Back
Naar boven