XXL Nutrition

Marvinnen met Skatermarvin: Round is also a shape

Guess the holiday gainweight :D

  • +1 kg... Bedroevend

  • +2 kg... Nog steeds bedroevend

  • +3 kg... Er begint wat te komen

  • +4 kg... Eindelijk wat erbij

  • +5 kg... Dat kan beter

  • +6 kg... Thats our Marvin

  • Zoals het hoort :D


De resultaten zijn alleen zichtbaar na stemmen.

Bezoekers in dit topic

En toch zou het beter zijn die investering te doen..

De squat gevaarlijk? Eerder voor de vloer of de muur..:o
True :o

Ik ben nog altijd enigszins bang voor de squat na mijn freak blessure (spier ruptuur). Misschien was het minder erg geweest als ik toen had gedacht: laat maar vallen, het rek vangt de bar wel op......
 
Vreet je een hele worst of zo?? :eek: :D
Vergis je niet in rookworst..

We zijn met zijn vieren en heb 2 rookworsten (1 mager en 1 gelderse) gehaald van 275g. Dat betekend iedereen 137.5g

Extra Magere Rookworst

Gelderse Rookworst

dat betekend dat alleen al de rookworst 275kcals is (mits ik de magere neem, anders 408kcals!:o)

Daarbij nog ongeveer 500-600g boerenkool wat ik altijd eet met mosterd & piccalilly..
Precies..:homo:
:gay:
True :o

Ik ben nog altijd enigszins bang voor de squat na mijn freak blessure (spier ruptuur). Misschien was het minder erg geweest als ik toen had gedacht: laat maar vallen, het rek vangt de bar wel op......
Snap ik volledig..dergelijk blessures blijf je ook angstig voor.

hij zuigt hem toch niet in 1 haal naar binnen :D
:penis:
 
:roflol:

Hey..je bent zo te horen net zo een bèta sukkel als ik:woot:

:roflol: welke studie doe je precies dan?
Bèta sukkel wow ???:eek:. Ik doe Industrieel ingenieur chemische procestechnologie ( of master in de industriële ingenieurswetenschappen zoals dat nu heet ). 3de jaar al ondertussen.
 
Vergis je niet in rookworst..

We zijn met zijn vieren en heb 2 rookworsten (1 mager en 1 gelderse) gehaald van 275g. Dat betekend iedereen 137.5g

Extra Magere Rookworst

Gelderse Rookworst

dat betekend dat alleen al de rookworst 275kcals is (mits ik de magere neem, anders 408kcals!:o)

Daarbij nog ongeveer 500-600g boerenkool wat ik altijd eet met mosterd & piccalilly..

Aha...ik eet die sausjes er niet bij. En ook nog eens light jus :o Die worst is inderdaad 260kcals, dus die schroeft het gemiddelde flink omhoog!
 
Bèta sukkel wow ???:eek:. Ik doe Industrieel ingenieur chemische procestechnologie ( of master in de industriële ingenieurswetenschappen zoals dat nu heet ). 3de jaar al ondertussen.
Precies..zoals ik al zei: Bèta sukkel ;)

..net als ik
Aha...ik eet die sausjes er niet bij. En ook nog eens light jus :o Die worst is inderdaad 260kcals, dus die schroeft het gemiddelde flink omhoog!
Mosterd en piccalilly zijn niet zo enorm kcals rijk..het is vooral de worst zoals je ziet. En om eerlijk te zijn..vind ik een halve eigenlijk te weinig..
 
Mosterd en piccalilly zijn niet zo enorm kcals rijk..het is vooral de worst zoals je ziet. En om eerlijk te zijn..vind ik een halve eigenlijk te weinig..

Ja dat dacht ik wel...dat jij liever een hele worst had :gay:

Zijn alle bèta sukkels eigenlijk :homo: ?? :windup:
 
Met recht een bèta sukkel. :D
True story:roflol:
Met een ingenieursdiploma in een va nde best betaalde sectoren, life smiles at me :dunno:
Also true story..over mijn salaris mag ik eigenlijk niet klagen..

...al doe ik dat wel, want ben en blijf een Hollander:woot:

I know, been there, done that, I am still there and still doing that.
:cheer:
Ja dat dacht ik wel...dat jij liever een hele worst had :gay:

Zijn alle bèta sukkels eigenlijk :homo: ?? :windup:
Ik hou wel van een lekkere grote worst! *nohomo*
 
Back
Naar boven