Fitness Seller

Sponsored sticky Fitness-Seller.nl (2 bezoekers)

Bezoekers in dit topic

Hebben jullie een idee of het de J-hooks van de barbarian productlijn ook aan de binnenkant een plastic of rubber bekleding hebben?

Dit zou handing zijn om het geluid te beperken.
 
Nee dat hebben ze niet.
Ik heb in een hobby-winkel enkele A4 vellen zwart vilt gekocht en die op maat geknipt en met spuitlijm aan de binnenkant geplakt. Werkt super goed.
 
De MegaTec en Barbarian accessoires hebben alleen kunststof aan de buitenzijde (voor bescherming van de halterstang). Enkel de Fortex en ATX accessoires hebben ook kunststof aan de binnenzijde.
 
Hey Fitness seller, zijn er geen plannen om een 220 cm lange hexbar te maken?
 
Nee dat hebben ze niet.
Ik heb in een hobby-winkel enkele A4 vellen zwart vilt gekocht en die op maat geknipt en met spuitlijm aan de binnenkant geplakt. Werkt super goed.

Gewoon rol klittenband kopen, de zachte kant is ideaal om daarvoor te gebruiken en plakt ook nog goed :p
 
Hey Fitness seller, zijn er geen plannen om een 220 cm lange hexbar te maken?
Toevallig werkt onze ingenieur nu aan een ATX hex bar maar wij hebben besloten om deze compact te houden. Wij hebben een rackable uitvoering overwogen maar wij zien er de meerwaarde niet in (er is zeer weinig vraag naar een rackable uitvoering en dit zou het product alleen maar duurder maken. Bovendien kost zo'n lange hex bar nog meer gedoe met opslag en verzending aangezien deze zelfs langer dan 220 cm zou moeten worden).

Heb je nog geen nieuwe hex bar gevonden? Ik meen me een topic hierover te herinneren. Waarop loop je vast?
 
Gewoon rol klittenband kopen, de zachte kant is ideaal om daarvoor te gebruiken en plakt ook nog goed :p
Die is misschien net wat te dik om er tussen te krijgen.
Maar anders is het wel een goed idee. Als het past zou dat perfect moeten werken.
 
Die is misschien net wat te dik om er tussen te krijgen.
Maar anders is het wel een goed idee. Als het past zou dat perfect moeten werken.

Spul is ideaal, kun je assecoires ook mee aan de muur plakken. Als je gewoon je hele muur klittenband maakt kun je het er ook tegen aan gooien :roflol:
 
Stiekem hoop ik dat ATX een squat bar en deadlift bar gaat uitbrengen zoals die van Westside
Je bent een geduldig persoon dat moet ik je meegeven. Die vraag stelde je ruim 1 jaar geleden ook al en toen was die mooie black friday deal er van rogue.
Fitnessseller zal deze bar niet ontwikkelen daar is de markt te klein voor, ik begrijp die keuze wel. Rogue heeft een wereldwijde afzetmarkt waardoor ze de bar ook hier in Europa kunnen aanbieden.
 
Toevallig werkt onze ingenieur nu aan een ATX hex bar maar wij hebben besloten om deze compact te houden. Wij hebben een rackable uitvoering overwogen maar wij zien er de meerwaarde niet in (er is zeer weinig vraag naar een rackable uitvoering en dit zou het product alleen maar duurder maken. Bovendien kost zo'n lange hex bar nog meer gedoe met opslag en verzending aangezien deze zelfs langer dan 220 cm zou moeten worden).

Heb je nog geen nieuwe hex bar gevonden? Ik meen me een topic hierover te herinneren. Waarop loop je vast?
Geen idee eigenlijk. Ik heb toch een paar filmpjes op youtube gezien die een langere hexbar interessanter maken.. En ik ben nu eenmaal een "beir" en geen sjaapjen.
 
Geen idee eigenlijk. Ik heb toch een paar filmpjes op youtube gezien die een langere hexbar interessanter maken.. En ik ben nu eenmaal een "beir" en geen sjaapjen.

Kan je een filmpje laten zien van iemand die er mee bankdrukt?

Ik heb er namelijk een opgezocht maar het ziet er niet uit met een rom van niks want anders komt de bar tegen je gezicht. Het vasthouden zal ook vervelend zijn de bar wil gaan kantelen zodra er wat gewicht op ligt.
 
Kan je een filmpje laten zien van iemand die er mee bankdrukt?

Ik heb er namelijk een opgezocht maar het ziet er niet uit met een rom van niks want anders komt de bar tegen je gezicht. Het vasthouden zal ook vervelend zijn de bar wil gaan kantelen zodra er wat gewicht op ligt.
Daarom bestaat er ook een swiss bar :P
 
Daarom bestaat er ook een swiss bar :P

Ja ik heb zowel de hex bar als swissbar. Die laatste is wel een leuke aanvulling, maar zelfs deze is lastiger in balans te houden met zware gewichten tegenover een normale bar.
 
Over jullie sporttas:
Prijs is zeker goed en kwaliteit ook wel, BEHALVE de ritssluiting. Al na de eerste paar x dat de rits achter die 'sluiter' terug open gaat. Moet je gewoon weer even open en toe doen, maar zo'n dingen gebeuren ook op de fiets en dan moet je hopen dat er niks uitvalt. En deze week heb zo' metalen grijpdingetje van aan de sluiting er gewoon af getrokken.
Na tig jaar gebruik ok, maar heb hem niet zo lang en door ziekte amper gebruikt (zeg maximaal 30 trainingen ofzo).

Ik ga heus geen nieuwe tas eisen ofzo, maar is wel een aandachtspunt als jullie ooit een nieuwe batch laten maken / bestellen ;)
 
Over jullie sporttas:
Prijs is zeker goed en kwaliteit ook wel, BEHALVE de ritssluiting. Al na de eerste paar x dat de rits achter die 'sluiter' terug open gaat. Moet je gewoon weer even open en toe doen, maar zo'n dingen gebeuren ook op de fiets en dan moet je hopen dat er niks uitvalt. En deze week heb zo' metalen grijpdingetje van aan de sluiting er gewoon af getrokken.
Na tig jaar gebruik ok, maar heb hem niet zo lang en door ziekte amper gebruikt (zeg maximaal 30 trainingen ofzo).

Ik ga heus geen nieuwe tas eisen ofzo, maar is wel een aandachtspunt als jullie ooit een nieuwe batch laten maken / bestellen ;)
Bedankt voor de feedback, zeker een punt om naar te kijken bij een volgende batch. Ik gebruik zelf nog steeds de sample tas en daarvan werkt de ritssluiting nog prima, evenals de tassen van enkele collega’s. Ik heb wel een aantal keer gehad dat de rits niet soepel dichtging, maar even op en neer en dat was gefixt.

Stuur even een mail naar onze klantenservice, met foto’s van het defect, dan wordt het opgelost.

Zit de tas niet te vol overigens, als de rits open springt?
 
Laatst bewerkt:
Zijn er toevallig plannen om de Barbarian Leg Press een facelift te geven?

Indien ja, dan is dit misschien een goed idee: ophangpinnen voor halterschijven voorzien zoals bij de Marbo Leg Press Marbo Leg Press MF-U001

Lijkt me wel handig om halterschijven meteen aan het toestel te kunnen hangen zodat het laden/lossen sneller gaat.
 
Back
Naar boven