AndroidHealthClinic

Mijn 4 daagse split

Bezoekers in dit topic

Jordy S.

Novice
Lid geworden
22 jan 2018
Berichten
11
Waardering
1
Lengte
1m94
Massa
93kg
Beste bodybuilders,

Omdat ik nieuw ben op dit forum, zal ik mij eerst even voorstellen. Mijn naam is Jordy en ik ben 24 jaar. Ik ben iets langer dan 2 jaar geleden begonnen met krachttraining. In eerste instantie heb ik regelmatig zonder vast schema getraind, waarbij ik wel ervoor zorgde dat (vrijwel) iedere spiergroep geregeld aan bod kwam.

Gezien het feit dat ik nu serieuzer wil gaan trainen, heb ik nu wel een echt schema gemaakt (zie bijlage). Zouden jullie mij hierop misschien feedback willen geven? Mijn doel is om aan te komen in spiermassa.

Alvast bedankt!

Groet,
Jordy
 

Bijlagen

  • Schema krachttraining.pdf
    328,3 KB · Weergaven: 115
Vanwaar de keuze om elke spier maar 1x aan te spreken per week ipv. voor 2x te gaan met bijvoorbeeld Push/Pull of UB/LB?
 
Enigste tip die er is is oefening baart kunst. Komt vanzelf wel dat je multiple reps redt.
 
Enigste tip die er is is oefening baart kunst. Komt vanzelf wel dat je multiple reps redt.

Is een lat pulldown niet ook heel geschikt om basiskracht op te bouwen voor een pull-up?
 
Zou ik zeker willen doen, maar pull-ups zijn echt (nog) niet mijn sterkste kant (ik kan er maar hooguit één). Iemand tips?
Bij iedere training doen. En dan laddersets gebruiken. Werkt prima.

Is een lat pulldown niet ook heel geschikt om basiskracht op te bouwen voor een pull-up?
Ze kunnen helpen, maar een chinups of pullup is toch best anders.
 
wissel ook af in sets & rep range, de ene training hoog in sets en laag in reps & de andere training laag in sets en hoog in reps
 
wissel ook af in sets & rep range, de ene training hoog in sets en laag in reps & de andere training laag in sets en hoog in reps

Dankjewel! En welk tempo raad je dan aan voor de reps?
 
Dankjewel! En welk tempo raad je dan aan voor de reps?
ik ben van mening dat je goede mind muscle connection moet hebben dus bij mij is de negatieve herhaling redelijk traag, maar stoot wel explosief uit
 
Back
Naar boven