Fitness Seller

1e injectie verneukt (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

zapzap93

Novice
Lid geworden
4 nov 2015
Berichten
21
Waardering
3
Beste mensen,

Ik zit momenteel in mijn 1e kuur en ga morgen mijn 3e week in. De eerste injectie heb ik helaas verspild, vraag me niet hoe maar vgm had ik de spuit wat teruggeduwd waardoor er druk op zat en toen ik de naald wou veranderen ging mijn 1e ml over het bureau :o
Kut, maarja gebeurt is gebeurt.

Mijn kuur zou bestaan uit 10 weken waarbij wk 1-10 1ml test e en wk 4-10 40 mg winstrol. (2 weken nakuren)
Woensdag is voor mij prikjesdag en aangezien dat morgen is, wekt dat de nodige vraag op en kom ik hierbij voor advies.

Woensdag is voor mij prikjesdag. Aangezien de 1e injectie is verneukt betekent het dat ik 10 weken test e niet ga halen maar 9 weken. Is het verstandig om morgen dan al te beginnen met de winstrol of is het beter om te wachten tot week 4?

Dus wat zou het beste zijn:

wk 1-9 test e 1ml + wk 3-9 40mg winstrol
of
wk 1-9 test e 1ml + wk 4-10 40 mg winstrol

Groetjes!
 
Tuurlijk heb ik dat wel gedaan haha, maar ik heb maar 1 vial dus 10ml in totaal. Aangezien de 1e voor Jan aap was zijn er nog 9ml over om te injecteren :rolleyes:
 
Nog ff voor de duidleijkheid, ik heb dus al 2 keer ge-inject.
 
En je hebt precies genoeg voorraad om 10 weken te doen?
 
Qua test-e wel, winstrol hou ik een beetje over zou eventueel omhoog kunnen maar vgm is 40 mg per dag voldoende met 1ml test.
 
Met twee vials van 10ml red je sowieso geen 10 weken kuren. Er zit altijd wat minder in / je krijgt nooit de volle 10ml uit de vial. Dus ja, of eerder beginnen met winstrol of gewoon een vial bij halen. Overigens is winstrol op het einde niet heel verstandig ivm cortisol.
 
Hmm, ik zit ook op 1ml per week he, dus 1 volle vial zou theoretisch gezien voldoende moeten zijn. Maar advies is dus toch nog een vial bij bestellen aangezien ik ook geen 10ml er uit kan halen, dan zou t anders nog maar 8 wk worden ipv van 10 :eek:?
 
Ja als je de volle tien weken wilt halen wel ja. En waarschijnlijk blijft het niet bij een kuur dus kan je die vial prima gebruiken in de toekomst.
 
  • Like
Waarderingen: 040B
Haha je gaat toch geen hele vial halen voor een weekje extra. Niks mis met negen weken.
 
Kan je in theorie niet ietswat NaCl 0.9 toevoegen om toch het meeste eruit te halen?
 
wauw.. als dat niet de grap van het jaar wordt:haha:
 
Stoppen met kuren en inlezen is het beste in jouw geval
 
Winstrol had ik als kickstart gedaan maar goed.
1e 4 weken.
Verder zou het weinig verschil maken naar mijn idee wat je voorsteld
 
Hmm, ik zit ook op 1ml per week he, dus 1 volle vial zou theoretisch gezien voldoende moeten zijn. Maar advies is dus toch nog een vial bij bestellen aangezien ik ook geen 10ml er uit kan halen, dan zou t anders nog maar 8 wk worden ipv van 10 :eek:?
Die ene week gaat toch geen zoden aan de dijk zetten. Zeker niet met 250mg per week.
 
Winstrol had ik als kickstart gedaan maar goed.
1e 4 weken.
Verder zou het weinig verschil maken naar mijn idee wat je voorsteld

Dus wat zou het beste zijn:

wk 1-9 test e 1ml + wk 3-9 40mg winstrol
of
wk 1-9 test e 1ml + wk 4-10 40 mg winstrol

Hier zei je zelf week 3-9 of week 4-19 40mg winstrol vandaar..
 
Tuurlijk heb ik dat wel gedaan haha, maar ik heb maar 1 vial dus 10ml in totaal. Aangezien de 1e voor Jan aap was zijn er nog 9ml over om te injecteren :rolleyes:

Waarom koop je niet gewoon nieuwe test en bewaar je wat er over is voor de volgende kuur?
 
Waarom koop je niet gewoon nieuwe test en bewaar je wat er over is voor de volgende kuur?
Of nieuwe vial test-e en zet je 500mg test pw ipv de wistrol erbij te doen.
 
Back
Naar boven