Fitness Seller

Reactive Training Systems (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Succes.
 
Succes morgen!
Thanks!

Wat een wedstrijd was t. Ingewogen op 81,8kg en goed de focus kunnen houden tijdens de wedstrijd. Ik begon met de Squat en de 175kg ging zoals verwacht easy, 190kg wat onbalans en de 200kg vloog omhoog alsof het niks was. Hierna 95kg gebencht en mijn coach had 105kg gekozen als mijn tweede beurt wat perfect bleek. 305kg in totaal dus er moest 240kg bij. Geopend met 215kg, daarna 225kg gepakt en toen 240kg getrokken totdat mijn rug nee zei.

In totaal +65kg wedstrijd PR gezet, maar net 15kg te weinig voor het NK. Ik kan dus spreken van een geweldige wedstrijd.:D

 
DUDE!!!! wat een mooie wedstrijd heb je gedraaid! Heel erg jammer van je 15Kg te kort die deadlift was zo fucking nipt! Wat een PR's heb je gezet man. Proficiat dit beloofd voor de toekomst! Erg benieuwd. Ik droom van zulk squat en deadlift :( Maar dat komt nog wel
 
Mooie wedstrijd gedraaid, kwalificatie zit er volgend jaar zeker wel in. Niet veel van je lifts meegekregen maar nu wel een gezicht bij de naam.
 
Damn das een dikke pr! Gefeliciteerd. :D
Jammer van de kwalificatie maar mooi ervaring heb je opgedaan. Volgende keer haal je die zeker binnen!
 
Gefeliciteerd bro, i'm proud :heart:
Was gaaf om te zien via de stream, zaten erg mooie lifts bij!
 
Gefeliciteerd met je geslaagde wedstrijd en de PR's!!
Lifts zien er erg netjes uit en die bench is echt perfect gekozen.

Kwalificatie ga je in de toekomst zeker halen :)
 
Techniek gains vielen goed op tov de sbd irl. Aardige wilks ook voor een 2e wedstrijd.
IMG_20180203_221054_531.jpg
 
mooi man, dat heb je erg goed gedaan, gefeliciteerd
 
DUDE!!!! wat een mooie wedstrijd heb je gedraaid! Heel erg jammer van je 15Kg te kort die deadlift was zo fucking nipt! Wat een PR's heb je gezet man. Proficiat dit beloofd voor de toekomst! Erg benieuwd. Ik droom van zulk squat en deadlift :( Maar dat komt nog wel
Haha dankjewel! Ik kreeg hem iig 2 cm van de grond maar toen zei mijn rug nee.:o ja zijn echt hele mooie resultaten en ik ben me er van bewust dat ik dit niet nog eens gaan doen. Gewoon grinden dan kom je er vanzelf met wat hulp van Sheiko.
Een 65kg wedstrijd PR?! Damn kerel! Da's serieus mooi!
Haha dankjewel, ik zei toch dat ik die gewichten zou hebben.:D
Mooie wedstrijd gedraaid, kwalificatie zit er volgend jaar zeker wel in. Niet veel van je lifts meegekregen maar nu wel een gezicht bij de naam.
Dankjewel man, hartstikke bedankt voor deze mooi wedstrijd! Jammer genoeg heb ik nog steeds geen idee wie jij bent,:o
Damn das een dikke pr! Gefeliciteerd. :D
Jammer van de kwalificatie maar mooi ervaring heb je opgedaan. Volgende keer haal je die zeker binnen!
Danku! Ja zijn goede PR's en op de sbd ga ik voor een 600kg totaal in de -93-kg:D
Gefeliciteerd man! Super!
Danku, ben echt fucking blij!
Gefeliciteerd bro, i'm proud :heart:
Was gaaf om te zien via de stream, zaten erg mooie lifts bij!
Thanks bruh, ze voelde ook allemaal goed, die 240kg had ik in mijn hoofd ook al gepakt haha.
Gefeliciteerd met je geslaagde wedstrijd en de PR's!!
Lifts zien er erg netjes uit en die bench is echt perfect gekozen.

Kwalificatie ga je in de toekomst zeker halen :)
Dankjewel en die bench had mijn coach perfect gekozen en leverde nog een hele spannende deadlift op.
Gaan we ons ooit samen kwalificeren :eyebrow:
Op de SBD cup?,;)
Techniek gains vielen goed op tov de sbd irl. Aardige wilks ook voor een 2e wedstrijd.
Bekijk bijlage 421580
Ja die waren goed zichtbaar en de hype verruilen voor een woede focus hielp ook echt goed. Die wilks knal ik op de volgende wedstrijd nog verder omhoog.:D
mooi man, dat heb je erg goed gedaan, gefeliciteerd
Danku, ben erg trots!
 
Het plan is geschreven! Ik ga deze week woensdag en vrijdag rustig wat deloaden en dan vanaf volgende week beginnen met weer een 12 weken Sheiko intermediate medium load cycle. Dan piek ik de laatste week op een mockmeet, waar ik van faal weg blijf zodat ik de week er na de 20 weken Sheiko advanced 4 daagse cycle ga draaien tot aan de sbd Cup. Ondertussen bulk ik naar de -93kg en als ik 300gr per week aankom pas ik er perfect in.

Doelen zijn als volgt:
Na de eerste 12 weken
210 / 112,5 / 237,5 = 560kg
Na de 20 weken er na
222,5 / 122,5 / 255 = 600kg

De focus, etc. Blijft hetzelfde dus ik ben benieuwd wat het gaat worden!:D
 
Goed uitgedacht! En lekker dat je zolang kan en wilt gaan bulken.

Ben ook benieuwd hoe de vierdaagse jou gata bevallen. Ik begin er deze week al mee! Viel me oa op dat je daarin frequenter dan 1x in die 12 weken (van de 3-daagse) op 100-105% lift. Denk zelf hierdoor nog beter inzicht te kunnen krijgen in beurtkeuzes.
 
Ik blijf volgen.
'kBen benieuwd hoe die massa gains je kracht stats gaan beïnvloeden. Maar ik schat dat het erg positief gaat zijn. :)
 
Het plan is geschreven! Ik ga deze week woensdag en vrijdag rustig wat deloaden en dan vanaf volgende week beginnen met weer een 12 weken Sheiko intermediate medium load cycle. Dan piek ik de laatste week op een mockmeet, waar ik van faal weg blijf zodat ik de week er na de 20 weken Sheiko advanced 4 daagse cycle ga draaien tot aan de sbd Cup. Ondertussen bulk ik naar de -93kg en als ik 300gr per week aankom pas ik er perfect in.

Doelen zijn als volgt:
Na de eerste 12 weken
210 / 112,5 / 237,5 = 560kg
Na de 20 weken er na
222,5 / 122,5 / 255 = 600kg

De focus, etc. Blijft hetzelfde dus ik ben benieuwd wat het gaat worden!:D
Goed plan. Organiseer jij effe een mockmeet over 12 weken dan :p
 
Back
Naar boven