AndroidHealthClinic

Mensen die hun gewichten, barbells, halters,... niet opruimen in de gym.... hoe ga je er mee om?

Bezoekers in dit topic

Heb ik vandaag veel moeten doen, en doe ik voor een deel gemoedsrust. Het is ook leik voor de andere "slachtoffers" dat het boeltje wel in orde is achteraf. En misschien ziet iemand me en inspireert het hem om dit ook te doen,...

Doet me denken aan het broken window syndrome. Als er rotzooi is laat men het vaak nog verrotter achter. En als je het netjes achterlaat is de kans groter dat men het netjes achterlaat.
 
Als iemand 100kg laat hangen pak ik de stang overhead zonder sluiters en leun ik even over als diegene in de buurt is terwijl ik alles eraf donder

Als ik ON ben dan kan ik soms weleens in zo een roidrage-achtig moment geraken door andermans rommel. Dan vliegen de gewichten inderdaad alle kanten op als iemand ze achterlaat. Haha. Maar dit zijn gewoon mijn eigen issues en ook dan moet ik normaal doen.

Blijft lastig. Leven op een wereld met andere mensen.

Ik heb serieus een hekel aan andere mensen soms.


ok, vaak.


eigenlijk ....altijd.

#hutjeopdehei-shit
 
irritant as fuck, plates in mijn werkgym die random aan 1 kant op het rack hangen...
 
Homegym masterrace: nergens last van! :D

Maar op vakantie zie ik wel vaak wat een teringzooi sommigen ervan maken. Dan ben ik blij dat ik weer thuis kan trainen als ik terug ben.
 
Als ik ON ben dan kan ik soms weleens in zo een roidrage-achtig moment geraken door andermans rommel. Dan vliegen de gewichten inderdaad alle kanten op als iemand ze achterlaat. Haha. Maar dit zijn gewoon mijn eigen issues en ook dan moet ik normaal doen.

Blijft lastig. Leven op een wereld met andere mensen.

Ik heb serieus een hekel aan andere mensen soms.


ok, vaak.


eigenlijk ....altijd.

#hutjeopdehei-shit

Haha, ik zei net op mijn werk nog dat ik beter in een dierentuin kan gaan werken..

Dit somt het wel mooi op trouwens;

26872728_1569429226481993_6921260439393271808_n.jpg
 
Haha, ik zei net op mijn werk nog dat ik beter in een dierentuin kan gaan werken..

Dit somt het wel mooi op trouwens;

26872728_1569429226481993_6921260439393271808_n.jpg
Because you’re a fckn animal?

En denk je dat dan over jezelf? Of over de rommelmakers?


Ik heb vaak van die reflectie-momentjes waarop alles aan mijzelf verwijt namelijk

Je hebt (meestal) geen invloed op je omgeving. Wel op je eigen gedrag..#ghandi

Blijft lastig though.
 
  • Like
Waarderingen: Vonk
Because you’re a fckn animal?

En denk je dat dan over jezelf? Of over de rommelmakers?


Ik heb vaak van die reflectie-momentjes waarop alles aan mijzelf verwijt namelijk

Je hebt (meestal) geen invloed op je omgeving. Wel op je eigen gedrag..#ghandi

Blijft lastig though.

:roflol: Nee niet because I'm a fucking animal.. Meer omdat ik mensen gewoon steeds meer haat :haha:
 
Ik werkte in een gym en gooide mijn gewichten altijd overal neer:trollface:
 
Meer omdat ik mensen gewoon steeds meer haat :haha:

Misantroop in spe?

Meeste mensen hebben gewoon geen manieren. Wat trainen betreft ben ik blij dat ik een garage gym heb :)
 
:roflol: Nee niet because I'm a fucking animal.. Meer omdat ik mensen gewoon steeds meer haat :haha:

Haha. I Feel ya .

Shirt laten maken #F*cknhateverybody Achterkant #theF*ckoutmyway
 
  • Like
Waarderingen: Vonk
Ik heb ook een periode gehad in mijn leven dat ik gewoon geen mensen meer kon verdragen. Dat gaat nu terug iets beter maar er moet niet veel gebeuren of dat gevoel komt gauw terug. Wat moet het tof zijn te leven in een stad waar je maar zelden in contact komt met andere mensen.
 
Bij mij in de gym wordt alles netjes opgeruimd. Zelfs ordert iedereen de gewichten. Maar is dan ook meer een lifestyle gym. Kan me nog wel een keer herinneren dat ik bij golds in Nieuwegein trainde, wat een drama was dat. Moest gewoon minuten zoeken om een paar tien kg dubbels bij elkaar te zoeken voor side raises..
 
Ik heb het opgegeven en heb een home-gym aangeschaft.
Altijd alles netjes opgeruimd.

Het dieptepunt in de commerciële gym was wel toen ik met mijn vriendin aan het squatrack stond te wachten tot zo'n ego-tripper klaar was met zijn setjes. We gingen net beginnen dus we hadden geduld om te wachten tot het rack vrij was. We stonden dus mooi een meterje of 2 van het rack te wachten.
Hij was aan een reeks dropsetjes bezig. Elk setje ietsje lichter en het aantal reps probeer gelijk te houden, met erg korte rust tussen de sets.
Wat doet ie? Na elke set schuift ie de buitenste schijf van de sleeve en laat ie gewoon naar beneden donderen. Paaf, of de grond. Hij had de barbell met schijven van 10kg geladen zodat ie elke keer 20kg lichter kon squatten. Dus op het einde lagen er 2 bergjes schijven van 10kg naast het rack, zo vlak onder de uiteindes van de barbell.
Meneer had zijn setjes gedaan en neemt zijn handdoek en sloft rustig weg.
Mijn vriendin roept hem na met de vraag: "Zou ge dat ook willen opruimen?". En ze wijst naar de rommel die er op de grond ligt.
Zijn reactie: "Dat is niet van mij. Ik heb dat daar niet neergegooid. En zou ge niet eens wat beleefder zijn? Kan er geen "alstublieft" vanaf of wat? Denkt ge dat ik mij zo onbeschoft laat aanspreken!?" En nog een hele tirade. Als je mijn vriendin een beetje zou kennen weet je dat dit niet de manier is om haar aan te spreken, zal ik maar zeggen. Ze blijft redelijk kalm, maar je merkt wel dat je aardig op je donder krijgt. :D Ik heb de kans niet gehad om veel te zeggen.:D
 
sinds het een Basic Shit is geworden word er eigenlijk niet veel meer opgeruimd,

zijn wel altijd dezelfde types die zich hier aan schuldig maken ;)

maar ja ,goedkope prijzen = goedkoop volk
 
Zijn reactie: "Dat is niet van mij. Ik heb dat daar niet neergegooid. En zou ge niet eens wat beleefder zijn? Kan er geen "alstublieft" vanaf of wat? Denkt ge dat ik mij zo onbeschoft laat aanspreken!?" En nog een hele tirade

dat was het ideale moment geweest voor een wedstrijd discuswerpen met 10 kg schijven op een bewegend doel
 


lijkt qua inrichting wel op studio Kaufmann in Trier ,train ik elke vakantie wel een paar keer ,

leuk voor de nostalgie ,oudste gym van DLD ,hier hebben Arnold en Maske ook getraind,

hele oude troep ,is niets meer vernieuwd sinds 1960 :roflol: ,wel grote kanonnen die er rondlopen


(de meeste trainingen in de vakantie zijn verder wel in de Heavyweightsgym in Bitburg maar dat terzijde)

ben je een keer in de buurt op vakantie dan zou ik toch een keer daar gaan trainen



 
Laatst bewerkt:
Vandaag was er een kerel in de gym, redelijk jong, zeer sterke bench press. Hij was klaar met zijn 5 x 165 kilo en stapt doodleuk weg. Ik was zo verbaasd dat ik de eerste tien seconden niet echt iets wist uit te brengen. Ik dacht: "no fucking way dude", en ben hem achterna gegaan. Ik vroeg hem of hij klaar was met benchen. Vriendelijk zei hij: "ja hoor", alsof hij dacht dat ik de bench wou gebruiken en het geen probleem vond dat ik eerst 140 kilo mocht afladen.
Ik zei: "super, maar zou je de volgende keer je 140 kilo schijven afladen, want dat is redelijk veel voor de volgende bencher".

Hij keek zo verbaasd dat ik hem dat vroeg, het leek wel alsof ik heb vroeg of hij naar Mars wou gaan. Ik ging terug naar mijn bench en ik merkte dat hij me volgde. Ondertussen hadden twee andere kerels zijn bench al ingenomen en hadden ze de barbell al afgeladen . Hij keek wat dom en ging toen maar terug weg.
HEt jammere is dat de kerels die de barbell hadden afgeladen, alle schijven gewoon op de grond naast de bench hadden gelegd. Toen ik daarna mijn schijven wou opruimen moest ik op een hoop schijven gaan staan om aan de houder te geraken.

Fuck wat gaat ik de gym.
 
Back
Naar boven