MuscleMeat

Sponsored sticky XXLNutrition.nl

Bezoekers in dit topic

Na zo’n 10 jaar bijna om de dag een pre workout te hebben genomen met een shitload aan cafeïne, ben ik nu op zoek naar een cafeïne vrije pwo.
Er mogen wel andere stimulanten in zitten (legaal) maar de focus zal toch wat verlegd worden naar pomp en algemene uithouding. Niet meer zo zeer de rush...
Wat valt er aan te raden? Ik zie pumped up en de nieuwe Xtreme pump (helaas geen agmatine meer)
Welke zal voor iemand die dus al jaren pwo’s neemt, (hopelijk) niet tegen vallen? Ik zie dat deze producten andere pomp stoffen hebben. Toch zijn ze beiden “de beste”...

Oh...en wanneer zijn de “reserved” en “not here to talk” handdoeken er? :)
 
Na zo’n 10 jaar bijna om de dag een pre workout te hebben genomen met een shitload aan cafeïne, ben ik nu op zoek naar een cafeïne vrije pwo.
Er mogen wel andere stimulanten in zitten (legaal) maar de focus zal toch wat verlegd worden naar pomp en algemene uithouding. Niet meer zo zeer de rush...
Wat valt er aan te raden? Ik zie pumped up en de nieuwe Xtreme pump (helaas geen agmatine meer)
Welke zal voor iemand die dus al jaren pwo’s neemt, (hopelijk) niet tegen vallen? Ik zie dat deze producten andere pomp stoffen hebben. Toch zijn ze beiden “de beste”...

Oh...en wanneer zijn de “reserved” en “not here to talk” handdoeken er? :)

Nieuwe xtreme pump bevat VASO6 wat goed bekend staat voor de pomp, zou deze eens proberen. Is net nieuw ook. De handdoeken komen over een week of 4, zat veel vertraging op deze keer.
 
is er al nieuws wanneer de nicotinezuur weer voorradig is?
 
Hey René heb hier ongeopende zak perfect oats van 5kg vervaldatum 12/2017 enig idee of dit nog zonder darmproblemen te gebruiken is ?
 
Hey René heb hier ongeopende zak perfect oats van 5kg vervaldatum 12/2017 enig idee of dit nog zonder darmproblemen te gebruiken is ?
Kan prima. Het is droog spul en niet echt aan bederven onderhevig. Er moet wettelijk gezien altijd een vervaldatum opstaan.
Vaak is het wel zo dat een leverancier de smaak garandeert tot die datum. Er kan dus wat smaakverschil optreden. Als het echt ver over datum is kan het muf ruiken en smaken. Maar echt bederven doet het niet snel.
Suiker en zout bijvoorbeeld staat ook een verval datum op... Maar bederven doet het niet. Heb zelf nog een pak suiker staan van een dik jaar over datum... :o wordt maar zelden gebruikt en het bederft toch niet.

Je kan shakes/eiwitpoeders ook prima nog over datum gebruiken. Dat is ook droog... als het echt mis is ruik je het wel. ;)
 
Kan prima. Het is droog spul en niet echt aan bederven onderhevig. Er moet wettelijk gezien altijd een vervaldatum opstaan.
Vaak is het wel zo dat een leverancier de smaak garandeert tot die datum. Er kan dus wat smaakverschil optreden. Als het echt ver over datu is zal het muf ruiken en smaken Maar echt bederven doet het niet snel.

Je kan shakes/eiwitpoeders ook prima nog over datum gebruiken. Dat is ook droog... als het echt mis is ruik je het wel. ;)
Ben wel benieuwd of dit ook geldt voor pre workout. Was ooit roze fijn poeder, nu goudkleurige klonters. Gebruik het eigenlijk nog steeds maar geen idee of dat kwaad kan. Niet over datum trouwens.
 
Ben wel benieuwd of dit ook geldt voor pre workout. Was ooit roze fijn poeder, nu goudkleurige klonters. Gebruik het eigenlijk nog steeds maar geen idee of dat kwaad kan. Niet over datum trouwens.
Dat zou ik niet weten... gebruik het zelf niet ....
Maar kan zijn dat er een reactie is door vocht wat erbij gekomen is.
 
Ben wel benieuwd of dit ook geldt voor pre workout. Was ooit roze fijn poeder, nu goudkleurige klonters. Gebruik het eigenlijk nog steeds maar geen idee of dat kwaad kan. Niet over datum trouwens.
Inderdaad reactie met vocht, kan geen kwaad verder.
Je kunt het voorkomen door je pot in de koelkast te bewaren, echt waar:)
 
Inderdaad reactie met vocht, kan geen kwaad verder.
Je kunt het voorkomen door je pot in de koelkast te bewaren, echt waar:)
Die is al vol :o
Dat wordt een grotere koelkast
 
Hey René heb hier ongeopende zak perfect oats van 5kg vervaldatum 12/2017 enig idee of dit nog zonder darmproblemen te gebruiken is ?
Dicht wel prima goed te houden.

Ik zou het niet heel lang open laten staan Ivm luchtvochtigheid en schimmelvorming.
 
Hey René heb hier ongeopende zak perfect oats van 5kg vervaldatum 12/2017 enig idee of dit nog zonder darmproblemen te gebruiken is ?

Hangt er een beetje vanaf hoe het eruit ziet, als je geen vochtige plekken ziet en het ruikt niet raar moet het geen probleem zijn. Supplementen zijn in de meeste gevallen veel langer houdbaar dan op de verpakking staat.
 
Ziet er gewoon prima uit en smaakt niet vreemd thx allemaal
 
Kan prima. Het is droog spul en niet echt aan bederven onderhevig. Er moet wettelijk gezien altijd een vervaldatum opstaan.
Vaak is het wel zo dat een leverancier de smaak garandeert tot die datum. Er kan dus wat smaakverschil optreden. Als het echt ver over datum is kan het muf ruiken en smaken. Maar echt bederven doet het niet snel.
Suiker en zout bijvoorbeeld staat ook een verval datum op... Maar bederven doet het niet. Heb zelf nog een pak suiker staan van een dik jaar over datum... :o wordt maar zelden gebruikt en het bederft toch niet.

Je kan shakes/eiwitpoeders ook prima nog over datum gebruiken. Dat is ook droog... als het echt mis is ruik je het wel. ;)

Dit is onlangs gewijzigd, op suiker en bloem o.a. Staat het niet meer :p
 
Back
Naar boven