XXL Nutrition

Wereldkampioenschap HIGHLAND Games

Bezoekers in dit topic

Stahmixson

dutchhighlander.nl
Elite Member
10 jaar lid
Lid geworden
25 apr 2006
Berichten
9.579
Waardering
133
Lengte
1m95
Massa
138kg
Wij van de Highland Games Federatie Nederland zijn bezig met de voorbereidingen voor het professionele WK Highland Games. Dit zal plaatsvinden tijdens het bestaande Keltisch Festival te Hank op 2 en 3 september 2017. De beste atleten ter wereld hebben reeds toegezegd te willen komen, waaronder Dan McKim (meervoudig wereldkampioen en wereldrecordhouder op de Hamers), Spencer Tyler (wereldrecordhouder WFD) en Scott Rider (meervoudig wereldkampioen en Olympian. Ook the new Kid en huidig Europees kampioen Vladislav Tulacek is van de party. Het zal zeker spectaculair gaan worden !

Omdat dergelijk evenement in NL lastig rond is te krijgen wil ik hier een oproep plaatsen. Uiteraard zijn wij op zoek naar sponsors. Wie heeft er interesse óf kent er mensen binnen zijn kringen die het leuk vinden om ons financieel bij te staan ? Hiervoor hebben we enkele sponsorpakketten liggen, variërend van meldingen op social media, veld- en shirtreclame tot een groot reclamebord langs de A27. Geïnteresseerden kunnen mij contacten op wulbert@highlandgamesfederatie.org.

Alvast bedankt voor jullie moeite !

NB: Ja, we hebben Muscle Meat, XXL en alle andere voor de hand liggende sponsors reeds gevraagd......
 
Stahmca ! Je had per ongeluk caps lock op laten staan ;)

Veel succes met het vinden van sponsors !!
 
Bump
 
MEGABUMP, ik hoorde dat ze gestopt zijn (dus 2017 was laatste keer)?
 
Back
Naar boven