AndroidHealthClinic

Gyno trekt moeilijk weg tijdens cruise (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

:roflol: 350mg mast lage dosering.

Dan ben je zeker ook nog aan het cruisen?

Kom je hier alleen de clown uithangen of ga je ook nog wat zinnigs zeggen?

Mij is verteld dat je mast prima op 600mg per week kan zetten omdat het vrij mild is. Als ik dan 350mg zet ipv 600mg dan is dat een lage dosering lijkt me.

Geef dan wat goede argumenten waarom dit niet zo is, ik weet vrij weinig af van mast dus misschien leer ik er nog wat van.
 
Kerel je doseringen zijn onzinnig. Nergens voor nodig en alleen maar ongezond om zo hoog te doseren. Cruisen op 350mg test... ik mag hopen dat 350 test 350 mast je blast is, maar dat zal wel zeker niet.
 
Tamoxifen is het meest effectieve middel dat ik ken tegen gyno, hoezo tyfuszooi?
Ik ben persoonlijk geen fan om bij elke scheet een SERM of een AI toe te voegen terwijl het betreffende probleem ook opgelost kan worden met een aanpassing in je huidige dosissen AAS.

Bij de juiste dosis zal Nolvadex vast helpen tegen gyno maar ik heb om mij heen teveel mensen gezien en gehoord dat ze zich mentaal heel slecht voelen op Nolvadex (als in: het was t niet waard).

Nog nooit iemand gehoord die zich slecht voelt op masteron though :P En voor mij persoonlijk helpt het echt tegen gyno als ik het gelijk vanaf het begin mee laat lopen. Als ik masteron eruit haal voel ik het na een paar dagen aan m'n tepels (mits tren/deca)
 
Laatst bewerkt:
Kerel je doseringen zijn onzinnig. Nergens voor nodig en alleen maar ongezond om zo hoog te doseren. Cruisen op 350mg test... ik mag hopen dat 350 test 350 mast je blast is, maar dat zal wel zeker niet.

Zoals je zelf al had kunnen lezen ga ik dat pakken tijdens mn volgende blast :o
 
Kom je hier alleen de clown uithangen of ga je ook nog wat zinnigs zeggen?

Mij is verteld dat je mast prima op 600mg per week kan zetten omdat het vrij mild is. Als ik dan 350mg zet ipv 600mg dan is dat een lage dosering lijkt me.

Geef dan wat goede argumenten waarom dit niet zo is, ik weet vrij weinig af van mast dus misschien leer ik er nog wat van.
De grootste reden waarom masteron (proviron ook in zekere mate) zo geliefd is is omdat masteron hele positieve effecten heeft op je SHBG waardoor er meer vrije testosteron beschikbaar is in je lichaam. Het zorgt ook voor een betere androgeen/oestrogeen verhouding waardoor je sides vermindert (dit is bijvoorbeeld waarom ik met masteron erbij geen gyno krijg).

Maar nee, ook hier heb je geen 600mg voor nodig. Het is een ondersteuning op de rest van de stoffen die je neemt.

Veel mensen nemen masteron om vocht tegen te gaan maar puur alleen voor vocht zijn er betere middelen.
 
Gyno ging bij mij ook niet echt weg op 150mg test pw. Een kwart tabje ari en 10mg nolva deed meestal de trick voor een weekje.

ik zit/zat een beetje met dezelfde vraag
 
UG nolva.

Heb jij nog tips misschien? Jij weet vaak overal wel een gepaste oplossing voor :D
HG nolva regelen, en dosering van test op cruise kan prima naar 125 a 150mg p week, eventueel 100 a 200 mast ernaast. Ga je geen kilos op inleveren en zo wel dan is dat voornamelijk vocht.
Op je huidige doseringen zullen je waardes echt niet optimaal herstellen
 
Zou ook voor ari gaan ipv aro als de gyno er al zit...werkt naar mijn mening toch sneller en beter eenmaal onder controle of preventief geef ik aro de voorkeur
 
Nog nooit iemand gehoord die zich slecht voelt op masteron though :P En voor mij persoonlijk helpt het echt tegen gyno als ik het gelijk vanaf het begin mee laat lopen. Als ik masteron eruit haal voel ik het na een paar dagen aan m'n tepels (mits tren/deca)
HG nolva regelen, en dosering van test op cruise kan prima naar 125 a 150mg p week, eventueel 100 a 200 mast ernaast. Ga je geen kilos op inleveren en zo wel dan is dat voornamelijk vocht.
Op je huidige doseringen zullen je waardes echt niet optimaal herstellen

Ik ga sowieso beginnen met de test omlaag gooien.

Mast zit ik ook aan te denken, dat heb ik nog liggen. Ik ga alleen wel over een aantal maanden beginnen met test tren mast, maakt het dan niet uit dat ik nu al mast ga zetten met het zicht op mijn volgende kuur?
 
250mg testosteron per week wordt ook als cruise gebruikt maar je begrijpt toch dat je gyno kan krijgen van 250mg testosteron per week.
En hij zit nu eerder rond de 300 mg met zn 250 e5d.
 
Ik ga sowieso beginnen met de test omlaag gooien.

Mast zit ik ook aan te denken, dat heb ik nog liggen. Ik ga alleen wel over een aantal maanden beginnen met test tren mast, maakt het dan niet uit dat ik nu al mast ga zetten met het zicht op mijn volgende kuur?
Nee. Je zet nu toch ook testosteron, en over een paar maanden ook?
 
Back
Naar boven