Fitness Seller

The Ultimate sarm kuur.

Bezoekers in dit topic

NickyKuiper

Cool Novice
Lid geworden
26 dec 2017
Berichten
30
Waardering
10
Lengte
1m84
Massa
95kg
Vetpercentage
15%
Hey allemaal!

Vanaf maandag zal ik gaan starten met een 12 weekse kuur met The Ultimate, ( als er geen namen mogen worden genoemd zal het worden veranderd )

Op dit moment mezelf heel erg gaan interesseren in het powerliften,hier ben ik dus nu ook mee bezig.
Stats op dit moment van schrijven :

92,5kg en 17% bodyfat
Squat 115kg
Bench 100kg
Deadlift 180kg

Zelf volg ik nu het Kizen off season schema, wat me tot dus ver erg goed bevalt, merk dat het wel elke training zwaarder word maar het is heerlijk!

Mijn dosis zal bestaan uit 2 caps E.D. (10mg/cap)
Waarvan 1 smorgens bij het ontbijt en 1 bij het avond maal.

Ik zal jullie zoveel mogelijk op de hoogte houden met mijn bevindingen van deze Sarm.

Groetjes en een fijn weekend :D:cool:
 
Wat is de werkzame stof in ‘the ultimate’?
 
Wat is de werkzame stof in ‘the ultimate’?



Even van internet gehaald voor je!


The Ultimate van Muscle Rage is het ultieme SARM-pakket voor ultieme massa, ultieme kracht en ultieme gewichtstoename.

The Ultimate van Muscle Rage is het beste SARM-pakket dat momenteel op de markt beschikbaar is. Het bevat onder andere: MK-47 (MK-677), een krachtig en actief groeihormoon secretagoog aan IGF-1 en GH en daarnaast de krachtige LGD XTREME (LGD-4033), voor een explosieve toename aan massa en kracht.

We zien vaak dat mensen die op zoek zijn naar grote resultaten en daarbij zowel het voordeel van LGD als dat van MK willen. Dus dachten ze waarschijnlijk bij Muscle Rage: waarom maken we het niet goedkoper en eenvoudiger voor de klant door beide aspecten te combineren in één capsule.
The Ultimate helpt u om uw workouts naar een geheel nieuw niveau te brengen. Het zal niet lang duren voordat het waanzinnige resultaat u en iedereen om u heen opvalt
 
Pas op met fake SARMS van Nederlandse websites. Ik ben benieuwd of het echt spul is!
 
haha winny derin en bam sarm gains. zou helemaal geen fuck nemen als het niet uit de apotheek door de doc overhandigd wordt. echt der zijn een hoop flikkers actief in de markt voor PEDS
 
Gezien er niet over bronnen e/d gesproken mag worden, als je iets wil weten graag pb.

Tot dusver nu mijn 1e week er op zitten.

Voel nog niet gigantisch veel er van maar merk wel dat de hardheid van mijn spieren is toegenomen.
Ben benieuwd als we een week of 2 verder zijn!
 
Sorry voor het niet updaten / posten!

Maar zeker weten! gaat lekker, komt al wat meer massa , kracht is ook zeker omhoog gegaan waar ik echt van sta te kijken! we gaan lekker door!
 
wou net hetzelfde beginnen als jou, hoe staat het momenteel ervoor?
 
wou net hetzelfde beginnen als jou, hoe staat het momenteel ervoor?
staat er goed voor! vet nog steeds op het zelfde percentage maar kijk daar niet meer zo naar, train nu voor kracht, powerlifting ftw! maar wel al 1,5kg zwaarder! kracht neemt ook lekker toe!
Helaas heeft de griep mij nu te pakken.. hoop dat ik woensdag weer eens lekker kan trainen..
 
staat er goed voor! vet nog steeds op het zelfde percentage maar kijk daar niet meer zo naar, train nu voor kracht, powerlifting ftw! maar wel al 1,5kg zwaarder! kracht neemt ook lekker toe!
Helaas heeft de griep mij nu te pakken.. hoop dat ik woensdag weer eens lekker kan trainen..
Je bedoelt een verkoudheid. Indien je griep hebt, train je twee weken niet en heb je gegarandeerd een paar dagen koorts.
 
  • Like
Waarderingen: 040B
Zit nu ook op mk/lgd, mk al 3 weken en lgd is 6e dag nu (10mg)
 
Back
Naar boven