AndroidHealthClinic

Powervrouwen unite!

Bezoekers in dit topic

Geroezemoes

Cool Novice
Lid geworden
12 feb 2018
Berichten
70
Waardering
158
Lengte
1m65
Dag dames,

Ik wil me graag even voorstellen!

Ik ben Lotte en zit momenteel in wedstrijd voorbereiding voor de JBC2018 (11 maart).
Op aanraden van mn vent (JWdoetookmee) heb ik me aangemeld op het forum.
Ik hoop hier wat tips/ervaringen etc te kunnen delen! Dus bij deze, powervrouwen unite pls!

Ik ben op dit moment mijn weg naar het podium aan het vloggen en misschien dat andere dames het leuk vinden dit te volgen of ervaringen te delen?
Wellicht zijn er hier meiden die van plan zijn om voor het eerst het podium op te gaan? Of het gewoon leuk vinden om naar mijn leeddatwedstrijdpreppenheet te kijken. Want, ja, laten we eerlijk wezen.. zo heel glamorous voelt dit niet at the moment... ;)
Ondanks dat leg ik de reis van de afgelopen maanden prep echt met heel veel plezier af!
Ik verbaas mezelf over wat je kan bereiken met wilskracht en doorzettingsvermogen en hoe snel je lichaam kan veranderen. En nu het een beetje interessant begint te worden leek het me leuk om dit op het wereld wijde web te delen. Benieuwd naar mijn vlogleven? Zoek op youtube naar: Geroezemoes. Of check deze link:

Vind je vlogjes niet interessant? Dan heb ik ook nog een insta account waar ik nu regelmatig shape updates op plaats (@lotteger).

Ik ben benieuwd of er dames zijn die dit interessant vinden of nav de vlogjes vragen/tips hebben! Let me know!
 
Geen dame, maar ben wel geïnteresseerd in je logje. Mag dat ook? :o
 
Leuk initiatief! (echt ;)) Maar de titel, ik krijg meteen rechtopstaande nekharen van de term Powervrouwen.. Er is op FB ook zo'n groepje, geloof me daar wil je niet mee geassocieerd worden :eek: Vraag maar aan HillR

Gewoon een tip hoor, verder leuk dat je alles deelt, dat doen er maar weinig!
 
Ik ga je volgen op Instagram. Die hele vlogs en dergelijke kunnen mijn aandacht nooit houden, de korte dingen (verhalen op insta bijv) vind ik altijd wel super interessant om te volgen.

Ik kijk ook heel graag naar het leed van anderen :roflol: dus bring it on!

En tsja, powervrouwen.. :tanden:
 
Leuk initiatief! (echt ;)) Maar de titel, ik krijg meteen rechtopstaande nekharen van de term Powervrouwen.. Er is op FB ook zo'n groepje, geloof me daar wil je niet mee geassocieerd worden :eek: Vraag maar aan HillR

Gewoon een tip hoor, verder leuk dat je alles deelt, dat doen er maar weinig!
en ik maar denken dat mn chick Lot heette, blijkt t Helga te zijn. :(
 
Leuk initiatief! (echt ;)) Maar de titel, ik krijg meteen rechtopstaande nekharen van de term Powervrouwen.. Er is op FB ook zo'n groepje, geloof me daar wil je niet mee geassocieerd worden :eek: Vraag maar aan HillR

Gewoon een tip hoor, verder leuk dat je alles deelt, dat doen er maar weinig!
Hmmm oke, dat wist ik niet.. Niet zo actief op fb vandaar ;) laatste dat ik wil doen is rechtopstaande nekharen veroorzaken :o
 
Ik ga je volgen op Instagram. Die hele vlogs en dergelijke kunnen mijn aandacht nooit houden, de korte dingen (verhalen op insta bijv) vind ik altijd wel super interessant om te volgen.

Ik kijk ook heel graag naar het leed van anderen :roflol: dus bring it on!

En tsja, powervrouwen.. :tanden:
Leuk thanks! Ik hou ook niet van eindeloze vlogs dus ik zorg ervoor dat ze allemaal rond de 8-10 min zijn. Lekker kort. Langer is wat mij betreft ook niet nodig. Give it a try and let me know what you think! :) haha nogmaals sorry van het P-woord...
 
Ik ben je gaan volgen op insta.
 
Succes met je wedstrijdvoorbereiding !
 
Succes :grinny:
 
Er staat weer een nieuwe vlog online!

Nummer 8 is een feit. In deze vlog heb ik nog 4 weken te gaan tot de JBC.

Ik ben inmiddels al flinke tijd strak op schema en dat begint er nu wel een klein beetje in te hakken (yes, getting a bit grumpy now and then). Nog steeds vol goede moed tho.. Ik vind het echt ontzettend gaaf om mee te maken! En te zien wat er allemaal met je lijf kan gebeuren in zo'n korte periode.

Anyway.
Ik had een poll gehouden op insta met de vraag wat mensen meer wilde zien in de vlogjes en daar kwam vooral voeding uit.
Ik laat daarom iets meer zien van wat ik in mijn mond prop (ondanks dat het niet veel is ;)).
Ik zou voor de volgende vlog misschien wel een volle dag eten bij kunnen houden een keer?
Mochten mensen dat interessant vinden hoor ik het graag.

Energie level gaat nu wel rap omlaag overdag, begin nu overdag echt honger te krijgen. Heb ik eerder nog geen last van gehad.
Kom maar door met dat podium. Nog 3 weken te gaan.

Enjoy people!

 
Oo wat leuk en spannend joh! Ik ga je volgen:)
Zet 'm op die laatste paar weken:flexbiceps:
 
Er staat weer een nieuwe vlog online! Vlog nummer 9 alweer.
Ik heb in deze vlog nog 3 weken te gaan tot de JBC. De kou en moeheid beginnen wel flink de overhand te krijgen en voor mijn humeur doet het niet heel veel goeds..
Maar we blijven door vlammen! De finishlijn is in zicht. Trainingen worden wel echt pittig nu, het is soort bezigheidstherapie geworden. Verstand op nul en gewoon doen dus.
Energie is heel laag waardoor concentratie ook (vooral op werk) heel moeilijk wordt. Kan lastig mijn gedachten ergens bijhouden, vergeet veel, moeilijk concentreren etc.

GELUKKIG mag ik nu (ja nu, nu, als in 28 februari, nu) wat omhoog in mijn voeding!! So things are looking up ;) KOM MAAR DOOR MET DE ENERGIE

Vlogje van vorige week laat ik zien wat de prijs is die ik betaal voor het hebben van een sixpack. Enjoy!

 
Succes met de laatste 1,5 week!
 
Back
Naar boven