Fitness Seller

Log

Bezoekers in dit topic

simpleisbest

Novice
Lid geworden
21 feb 2018
Berichten
29
Waardering
15
Lengte
1m90
Massa
111kg
Vetpercentage
13%
Beste leden,

Ik ben net klaar met mijn eerste kuur sinds 5 jaar. Dit was:
1-11 500 sust
1-9 300 deca
1-5 30 winstrol pd
8-11 50 proviron
13-16 2500 hcg per 5 dagen

Resultaat van deze kuur, week 1 met week 16 vergeleken:
Lengte 177
Vetpercentage 13%
99 kg - 110,5 kg
Taille van 101,5 naar 98
Bovenramen van 44 naar 49
Bovenbenen van 68 naar 71
Kuiten van 40 naar 41,5
Nek van 42 naar 44

Ik kan geen foto’s posten.

Op dit moment zit ik in week 14. Over twee weken is mijn hcg afgelopen en zal ik starten met een nieuwe kuur. Tot deze tijd wil ik blijven loggen. Vragen zijn welkom, hoe meer belangstelling hoe beter.
 
Laatst bewerkt:
Hoezo niet hcg de hele kuur mee laten lopen op 2x500iu per week? Nu gebruik je hcg als een cruise?
 
Ik heb tijdens de kuur nooit gedacht aan hcg aangezien de roids deden wat ze moesten doen en ik geen negatieve effecten ondervond. Daarbij zet ik relatief weinig Mg. 800 pw op 100+ kg lichaamsgewicht. Hcg is op dit moment inderdaad meer gericht op sneller herstel van eigen test om terugval tussen kuren tegen te gaan.
 
Volgens mij is er niet zoveel interesse in logs. Ik kijk deze week even hoeveel mensen interesse hebben in een serieuze log. Ik wil namelijk een log bijhouden waarin alles te lezen is. Van voeding tot training, supplementen tot resultaten. Alles van dag tot dag voor een langere periode.

Bedankt voor het volgen, nogmaals ik kijk even hoeveel interesse er (nog) is op dit forum. Een aantal jaar geleden werd er namelijk enorm veel gevolgd.
 
Vind t altijd super om te lezen dus inn
 
Komt doordat je geen fotos plaatst, dat maakt het een stuk minder interessant
 
Komt doordat je geen fotos plaatst, dat maakt het een stuk minder interessant
Dat begrijp ik helemaal. Kan in verband met werk en de slechte naam die roids heeft, helaas niet te veel van mezelf prijsgeven. Dit probeer ik te compenseren door alle afmetingen zo gedetailleerd mogelijk te plaatsen.
 
Zo lang je geen herkenbare tattoos hebt kan je die gewoon plaatsen lijkt mij.
 
Welke blast ga je hierna doen?
Ik heb er even rustig over nagedacht. Door mijn lengte, 1,92m, moet ik veel kilo’s pakken om er buf uit te zien. 110 van dit moment staat er redelijk op maar het is voor mij niet voldoende om te cutten. Armen zijn nu koud 43 cm in de ochtend. Deze wil ik boven de 45 hebben na een cut. Daarom wil ik nu een kleine cleanbulk gaan doen van 10 weken. 10 weken test C op 500, met tren e op 300. Kcal op 5500 houden zoals nu en schone massa pakken. Na deze 10 weken even herstellen en komende winter een echte bulk doen om de 120 kg aan te tikken. Maar de details daarvan post ik tzt wel. Over drie a vier weken start ik met de blast. Tot die tijd plaats ik mijn verloop van trainen en eten gewoon.
 
Zo lang je geen herkenbare tattoos hebt kan je die gewoon plaatsen lijkt mij.
Ik heb tattoos en allen herkenbaar haha. Plus de nodige littekens van operaties, niet dat ze opvallen maar ze zijn wel herkenbaar.
 
Wat was je usernaam toen dan?
Ik heb even proberen te zoeken, maar zowel mijn account als topic kan ik niet meer vinden. Ik ga nog eens via Google zoeken, mocht ik het vinden, zet ik het hierin.
 
Back
Naar boven