XXL Nutrition

Shocking News Reminder voor alle dames

Bezoekers in dit topic

Je doet het puur voor de uitdaging, de doelen die je jezelf hebt gesteld te behalen. De deadline is gewoon die wedstrijddag op het podium. Heeft denk ik niet zo zeer met het podium zelf te maken en die paar seconden. Waarom beklimmen sommigen de Mount Everest of een andere berg waar zoveel % niet levend terug komt? Om op de top een foto te schieten en weer terug te gaan. ???

Iedereen die de mount everest beklimt weet dat je er aan dood kan gaan. Uit haar tekst maak ik op dat ze in een droomwereldje leefde en opeens met de consequenties wordt geconfronteerd, alsof ze totaal geen idee had wat ze aan het doen was. Zo iemand die in het aas topic normaal gesproken afgebrand wordt. Ze wil een beker, dus traint niet alleen voor haarzelf. Dat ze haar grenzen niet kon en onzekerheid leidend was is al een fout opzich.
 
Hier kan beter iemand op reageren die zelf eens op het podium heeft gestaan waarom hij of zij dit heeft gedaan. Voor de jury, zichzelf of misschien toch die geweldige plastic beker?
 
Hier kan beter iemand op reageren die zelf eens op het podium heeft gestaan waarom hij of zij dit heeft gedaan. Voor de jury, zichzelf of misschien toch die geweldige plastic beker?
Gaat zich om het feit dat er iemand bijna is gestorven. Is ook totaal niet relevant wat de reden was, aangezien geen enkele reden belangrijk genoeg is om daarvoor in het ziekenhuis te belanden.
 
Hier kan beter iemand op reageren die zelf eens op het podium heeft gestaan waarom hij of zij dit heeft gedaan. Voor de jury, zichzelf of misschien toch die geweldige plastic beker?
Waarom? voor je ergens aan begint, bijvoorbeeld aas. Dan weet je wat de mogelijke gevolgen zijn toch? Niet pas na een ic bezoekje met als excuus '' ik was onzeker''. Je behaalde resultaat is mijnsinziens irrelevant.
 
Back
Naar boven