AndroidHealthClinic

Sponsored sticky XXLNutrition.nl (2 bezoekers)

Bezoekers in dit topic

  • Staat atp nog op de planning? Recent onderzoek uit 2017 is namelijk erg positief.
     
    Hoi René,
    Bestelling is binnen en opmerking is gelezen, waarvoor dank. Jammer dat Post NL de opmerking ‘niet afleveren bij buren’ niet heeft gelezen.
     

    thx! al weer terug :)

    Staat atp nog op de planning? Recent onderzoek uit 2017 is namelijk erg positief.

    Ga ik naar laten kijken!

    Hoi René,
    Bestelling is binnen en opmerking is gelezen, waarvoor dank. Jammer dat Post NL de opmerking ‘niet afleveren bij buren’ niet heeft gelezen.

    Wij kunnen die opmerkingen in Belgie ook niet doorgeven aan PostNL in NL is het een besteloptie die je aanvinkt tijdens de checkout en dat zit het verwerkt in de barcode. Helaas voor België bestaat die optie niet.
     
    Hoi René,
    Bestelling is binnen en opmerking is gelezen, waarvoor dank. Jammer dat Post NL de opmerking ‘niet afleveren bij buren’ niet heeft gelezen.
    Wij kunnen die opmerkingen in Belgie ook niet doorgeven aan PostNL in NL is het een besteloptie die je aanvinkt tijdens de checkout en dat zit het verwerkt in de barcode. Helaas voor België bestaat die optie niet.

    Ze zijn ook gewoon een beetje selectief blind / koppig. Wij hebben aan onze voordeur al een duidelijk briefje gehangen met de vraag om het niet bij de geburen af te leveren maar 100 meter verder.

    Toch gewoon geprobeerd om het bij de buren af te leveren :o
     
    thx! al weer terug :)

    Ga ik naar laten kijken!

    Wij kunnen die opmerkingen in Belgie ook niet doorgeven aan PostNL in NL is het een besteloptie die je aanvinkt tijdens de checkout en dat zit het verwerkt in de barcode. Helaas voor België bestaat die optie niet.
    Ik woon in NL? Had t ook aangevinkt
     
    Verschillende webshops hebben een optie ''niet bij de buren afleveren'' waarschijnlijk als optie in hun contract met PostNL (dus niet als opmerking). Als de klant dat aanvinkt bij het bestellen dan kan de bezorger het pakket nooit naar de buren scannen. Dan wordt het of aangeboden, of mee terug genomen en de volgende dag opnieuw aangeboden. Misschien kan XXL daar eens naar kijken, aangenomen dat ze het nu als opmerking op het pakket zetten.
     
    Ik woon in NL? Had t ook aangevinkt

    Wat was je bestelnummer dan kijk ik even na of er iets fout is gegaan met de communicatie naar PostNL

    Verschillende webshops hebben een optie ''niet bij de buren afleveren'' waarschijnlijk als optie in hun contract met PostNL (dus niet als opmerking). Als de klant dat aanvinkt bij het bestellen dan kan de bezorger het pakket nooit naar de buren scannen. Dan wordt het of aangeboden, of mee terug genomen en de volgende dag opnieuw aangeboden. Misschien kan XXL daar eens naar kijken, aangenomen dat ze het nu als opmerking op het pakket zetten.

    Dat hebben wij ook, maar blijkbaar heeft de bezorger daar toch niet naar gekeken of is er iets anders mis gegaan.
     
    De XXL soundwave hoofdtelefoon maar eens besteld :)

    Tijd geleden draadloze oortjes gekocht voor als ik s'avonds in de homgym zit en de buren niet wil lastig vallen. Maar geluid is niet goed en krijg ook dadelijk last van pijn in de oren. Hoop dat de koptelefoon een uitkomst bied.
     
    De XXL soundwave hoofdtelefoon maar eens besteld :)

    Tijd geleden draadloze oortjes gekocht voor als ik s'avonds in de homgym zit en de buren niet wil lastig vallen. Maar geluid is niet goed en krijg ook dadelijk last van pijn in de oren. Hoop dat de koptelefoon een uitkomst bied.

    Koptelefoon is top! zal je geen spijt van krijgen denk ik ;)

    Thanks Rene,
    1105590

    Mogelijk heb je net een verzendmail gekregen maar was omdat ik je verzendlabel moest controleren. Op het label van PostNL staat alleen huisadres, maar de bezorger dus niet naar gekeken. Ik zal even een klacht inschieten, dan krijgt die bezorger het wel te horen.
     
    Hey René,

    zou je voor mij bestelling 1107003 kunnen annuleren? Is nog niet betaalt want ik had per ongeluk 2 keer dezelfde bestelling verstuurd. Hoe dat is gebeurd is me een raadsel.

    Dankjewel!
     
    Rene, Hebben jullie ook een supplement met betaine hcl en digestion enzymen.
     
    Hey René,

    zou je voor mij bestelling 1107003 kunnen annuleren? Is nog niet betaalt want ik had per ongeluk 2 keer dezelfde bestelling verstuurd. Hoe dat is gebeurd is me een raadsel.

    Dankjewel!

    een order die niet wordt betaald wordt automatisch geannuleerd.


    Ik ga ernaar kijken!

    Rene, Hebben jullie ook een supplement met betaine hcl en digestion enzymen.

    betaine hebben we gehad maar was geen vraag naar helaas.

    Bedoel je zoiets met de enzymen? > Digestive Enzymes
     
    Wat is eigenlijk het verschil tussen Whey Delicious en Perfect Whey Protein?
    Is Whey Delicious naast dat het in pot zit, net wat hoogwaardigere eiwitten?

    *Edit*

    Delicious is een mix van isolaat/concentraat en Perfect Whey Protein puur concentraat.
    Ook heeft Delicious wat duurdere aroma's waardoor de smaak wat beter is.

    Zoekfunctie gebruiken is soms moeilijk.
     
    Laatst bewerkt:
    Wat is eigenlijk het verschil tussen Whey Delicious en Perfect Whey Protein?
    Is Whey Delicious naast dat het in pot zit, net wat hoogwaardigere eiwitten?

    *Edit*

    Delicious is een mix van isolaat/concentraat en Perfect Whey Protein puur concentraat.
    Ook heeft Delicious wat duurdere aroma's waardoor de smaak wat beter is.

    Zoekfunctie gebruiken is soms moeilijk.

    :thumbs:
     
    Mijn vader is flink ziek geweest en is erg veel afgevallen
    Nu wil hij graag weer bijkomen maar dat is juist zijn probleem hij komt heel erg of zelfs niet bij
    Hij heeft vroeger wel eens een paar keer een pot gehaald bij een sportclub waar hij Shakes van moest maken voor bij te komen maar hielp niet echt
    Wie weet wat hij het beste kan kopen zodat hij bijkomt het liefst waar hij meteen 5 kilo van kan kopen ?
     
    Je hebt bij xxl de weight gainer en vandaag ook nog eens 15% korting Weight Gainer
    alleen zul je het niet alleen met shakes gaan redden. Reken uit wat je vader zijn kcal behoefte is en ga daar boven zit met normaal voedsel + eventueel shakes als toevoeging
     
    Mijn vader is flink ziek geweest en is erg veel afgevallen
    Nu wil hij graag weer bijkomen maar dat is juist zijn probleem hij komt heel erg of zelfs niet bij
    Hij heeft vroeger wel eens een paar keer een pot gehaald bij een sportclub waar hij Shakes van moest maken voor bij te komen maar hielp niet echt
    Wie weet wat hij het beste kan kopen zodat hoj bijkomt het liefst waar hij meteen 5 kilo van kan kopen ?

    Whey Delicious
    Perfect Whey Protein
    Mengen met:
    Perfect Oats

    Anders:
    Perfect Mass Gainer
    Complex Carb Gainer

    Spijtig te horen van je vader - Sport hij wel?
    Wel oppassen met calorieën dat je niet té hoog zitten. Héél snel heel veel aankomen is ook niet handig, dan kom je alleen vet aan natuurlijk.
     
    Laatst bewerkt:
    Back
    Naar boven