MuscleMeat

Verder cutten of weer iets bulken(foto’s)

Bezoekers in dit topic

MrJucy

Novice
Lid geworden
12 feb 2018
Berichten
18
Waardering
2
Lengte
1m89
Massa
93kg
Vetpercentage
15%
van 22 naar 15% vet. Heb het gevoel ook in spiermassa gewicht te verliezen. Wat vinden jullie?

0A0DB4D7-DB76-4ED7-BAC5-95F0983C38F5.jpeg


3F70DBDE-87EF-417F-A042-98C5D07F37BC.jpeg
 
Zijn dit twee verschillende foto's? Lijkt nagenoeg hetzelfde, zeker door de verschillende pose. Lijkt net of je niks kwijt bent...
 
Hahaha het zijn de zelfde. De foto waar ik mee begon ben ik kwijt.
 
als je nu nog 93kg bent, dan heb je nog ruimte om verder te cutten. Ik vind bulken en cutten persoonlijk het lekkerste tussen 11% en 15%.

Jij kan het zelf het beste inschatten hoe het gaat, gaat het nog steeds goed, dan kan je verder gaan. Gaat het niet zo goed, dan kan je paar weken op onderhoud pakken of paar maandjes leanbulken en niet hoger dan 17% komen en dan vervolgens naar 10-12%.

Hier momenteel 93kg bij 16% en ga komende 3 maanden naar 10-12% zodat ik daarna minimaal 5 maanden kan leanbulken.
 
Ik denk dat je best op gewicht blijft waar je het sterkst mee bent in de gym. Als je nog verder cut en je hebt het gevoel dat je spiermassa of kracht verliest tijdens je training, zou ik zeker niet verder cutten. Ik zou me focussen op een zo goed mogelijke training met een lichaamsgewicht waarmee je op je sterkst bent. En eerst nog wat massa opbouwen gr
 
Ik denk dat je best op gewicht blijft waar je het sterkst mee bent in de gym. Als je nog verder cut en je hebt het gevoel dat je spiermassa of kracht verliest tijdens je training, zou ik zeker niet verder cutten. Ik zou me focussen op een zo goed mogelijke training met een lichaamsgewicht waarmee je op je sterkst bent. En eerst nog wat massa opbouwen gr

Spiermassa verliezen? Op 15 procent hoef jij je voorlopig geen zorgen te maken om spierverlies.. gewoon verder cutten nu je toch al bezig bent en vervolgens fatsoenlijk gaan bulken. Wat heeft een korte bulk voor zin om vervolgens een lange cut in te gaan? Even doorzetten nog en dan een lange periode gaan bulken, you can thank me later!
 
Wat is je eetschema? Moment dat jij je eiwitinname goed hoog hebt en je vet inname ook goed hebt en je knalt altijd in de gym en focust je ook op je maximale kracht heeft je lichaam zo goed als geen reden om massa te verliezen hoor.
Volgens mij hoef je daar pas bang voor te worden als je echt beneden de 10% gaat.
 
Back
Naar boven