XXL Nutrition

Hoe oud ben je? Hoe lang train je al en op welke leeftijd was je het sterkst?

Hou oud ben je


  • Totaal stemmers
    86

Bezoekers in dit topic

Ik ben nu 17 jaar.
Train sinds ik 13 ben en mijn 15e trainde ik serieus.

Tussen 15-16 jaar was ik het sterkst. De schema's: Ice cream fitness, starting strength & the Texas method gevolgd. Door blessures helemaal berg afwaarts gegaan.
Momenteel train ik hoogstens 2 keer in de week met mijn eigen improviseerde schema. Maar wel nog steeds evenveel verslaafd aan sporten als toen ik op m'n sterkst was. Heb het alleen opgegeven.

Mijn PR's op zijn sterkst toen ik 15 was:
140 KG squat
50 KG bench (door blessure vastgelopen)
135 KG deadlift (door blessure vastgelopen)
 
Ik ben nu 17 jaar.
Train sinds ik 13 ben en mijn 15e trainde ik serieus.

Tussen 15-16 jaar was ik het sterkst. De schema's: Ice cream fitness, starting strength & the Texas method gevolgd. Door blessures helemaal berg afwaarts gegaan.
Momenteel train ik hoogstens 2 keer in de week met mijn eigen improviseerde schema. Maar wel nog steeds evenveel verslaafd aan sporten als toen ik op m'n sterkst was. Heb het alleen opgegeven.

Mijn PR's op zijn sterkst toen ik 15 was:
140 KG squat
50 KG bench (door blessure vastgelopen)
135 KG deadlift (door blessure vastgelopen)
Zo vroeg al geblesseerd, vind het echt zonde man. Hoop dat je er toch bovenkomt.
 
Ik ben nu 17 jaar.
Train sinds ik 13 ben en mijn 15e trainde ik serieus.

Tussen 15-16 jaar was ik het sterkst. De schema's: Ice cream fitness, starting strength & the Texas method gevolgd. Door blessures helemaal berg afwaarts gegaan.
Momenteel train ik hoogstens 2 keer in de week met mijn eigen improviseerde schema. Maar wel nog steeds evenveel verslaafd aan sporten als toen ik op m'n sterkst was. Heb het alleen opgegeven.
Doodzonde zeg. Heb je het echt opgegeven, ook bij fysio en zo? Of is er toch nog een kans dat je de lichamelijke problemen overwint en het weer een nieuwe impuls geeft?
 
Doodzonde zeg. Heb je het echt opgegeven, ook bij fysio en zo? Of is er toch nog een kans dat je de lichamelijke problemen overwint en het weer een nieuwe impuls geeft?

Niet echt letterlijk opgegeven. Maar meer in de zin van: Ik eet slecht, doe momenteel niks aan het verhelpen van de blessures en sport misschien 1/2x in de week.
Alhoewel mijn motivatie de laatste tijd wel telkens weer groter word (wat zo ook weer heel snel kan afzakken). Dus wie weet zal dat bezoekje aan de huisarts binnenkort wel gebeuren, het enige waar ik nog wel een beetje hoop heb.
 
Niet echt letterlijk opgegeven. Maar meer in de zin van: Ik eet slecht, doe momenteel niks aan het verhelpen van de blessures en sport misschien 1/2x in de week.
Alhoewel mijn motivatie de laatste tijd wel telkens weer groter word (wat zo ook weer heel snel kan afzakken). Dus wie weet zal dat bezoekje aan de huisarts binnenkort wel gebeuren, het enige waar ik nog wel een beetje hoop heb.
Zou ik maar doen. Je moet toch niet accepteren dat er op je 17e al iets kapot/versleten is?
 
23 jaar. Sinds 7 maanden het sporten weer opgepakt en van dat moment eigenlijk al aan het diëten/cutten. Bijna 20kg vet kwijt geraakt.

Het sterkste was ik 3 jaar geleden toen ik al 2 jaar trainen en bruut eten achter de rug had. Daarna gestopt met sporten en door blijven eten. Met als resultaat een vetpercentage van 8500%.
Maar we zijn bijna klaar met cutten.
 
23 jaar. Sinds 7 maanden het sporten weer opgepakt en van dat moment eigenlijk al aan het diëten/cutten. Bijna 20kg vet kwijt geraakt.

Het sterkste was ik 3 jaar geleden toen ik al 2 jaar trainen en bruut eten achter de rug had. Daarna gestopt met sporten en door blijven eten. Met als resultaat een vetpercentage van 8500%.
Maar we zijn bijna klaar met cutten.
hahahahaha 8500 ahahah. Super goed gevonden!
 
26, heb al 7 jaar een abo en sport 5 jaar serieus met een schema en op voeding letten waarvan het laatste jaar heth meest serieus. Denk over 10 jaar mijn piek bereikt te hebben en dan zal ik moeten gaan kuren.
 
Ben net 17 , nu het sterkst (170 squat,205 deadlift en 105 bench). Vorig jaar maart begonnen en deze zomer serieus met kracht bezig gegaan.
 
33, train van mijn 14de on en off, ik was mijn op mijn sterkste rond 24, toen ik aan sterkste man van belgie meedeet en specifiek een jaar op kracht had getraind, ipv vechtsport erbij. Sindsdien bergaf door botched enkelreconstructie, gebrek aan tijd en intresse, en laziness.
 
Back
Naar boven