Fitness Seller

Sticky Vechtsport Random Hangout Topic

Bezoekers in dit topic

daar heb je wel gelijk in ,misschien een kwestie geweest van onderschatting ?


moet er ook wel bij vermelden dat ik nooit fan van Hoost ben geweest ,

mijn favorieten waren toch vechters zoals Aerts , Le Banner ,Abidi

Hoost is tegenwoordig meer mijn favoriet dan vroeger. In principe was Aerts mijn favoriet. Er waren een hoop mooie zwaargewichten toen.
 
Er hing ook altijd een magische sfeer tijdens K-1. Met het "oooh" en "aaah" van die Jappen op de achtergrond. Nu zijn het fluitende en scheldende Nederlanders en Marokkanen. De wit gedekte tafeltjes met te dure Champagne en Holleeders' vrienden vooraan is geloof ik wel wat minder geworden.
 
Gerges mag blij zijn met zo'n podium. Hele potje gaat eigenlijk nergens over, ja de eer van Badr staat op het spel. Iedereen die niks van vechtsport weet maar wel Hari kent denkt vast dat dit iets heel groots is.
 
Nou dat was het spektakelstukje. Jammer dat Gerges geen ko power in zijn stoten heeft en wat traag is. Badr is nog zeker niet op het niveau van jaren geleden. Begon best aardig maar na 1 minuut leek het beste er wel van af.
 
Nou dat was het spektakelstukje. Jammer dat Gerges geen ko power in zijn stoten heeft en wat traag is. Badr is nog zeker niet op het niveau van jaren geleden. Begon best aardig maar na 1 minuut leek het beste er wel van af.


het zwaargewicht kickboksen is zelf al jaren ko ,

wel overdreven veel media aandacht voor 2 opgewarmde lijken ,door sommige media zelfs omschreven als "titanengevecht" :roflol:

leuk voor Jan met de Pet die " fan " is geworden sinds Rico ,een klein beetje liefhebber moet toch

met pijn in zijn hart lachen om deze hype



:


Gerges ,die meermalen zijn bitje uitspuugde om tijd te rekken:

Hij heeft genoten van de partij. “Vanaf het allereerste moment. Het was echt een knalpartij, met het publiek als grote winnaar. We hebben gevochten als gladiatoren, tot de laatste bel.” :eek:
 
Laatst bewerkt:
Echt was echt één van de slechtste toernooien die ik ooit gezien heb. Danenberg heeft het aardig gedaan maar verder was het huilen. En stefan Struve heeft vannacht ook weer verloren dus het was wat betreft de vechtsport een kutweekend.
 
Kom dit net tegen weet niet of het wat is. Wel kut audio

 
Geloof je toch niet. Vier soorten anabolen, 12 keer per week trainen en dan nog zn kut fysiek. En dan ook die reactie ook... “ja misschien zijn het medicijnen en ze moeten naar andere vechters kijken in plaats van alleen naar mij”. Wat een pauper reactie. Neemt alleen niet weg dat die wel gelijk heeft badr en Rico kuren net zo hard. Daarbij is vier jaar ontiegelijk lange schorsing kijkend naar andere sporten. Carrière is gewoon over.
 
Geloof je toch niet. Vier soorten anabolen, 12 keer per week trainen en dan nog zn kut fysiek. En dan ook die reactie ook... “ja misschien zijn het medicijnen en ze moeten naar andere vechters kijken in plaats van alleen naar mij”. Wat een pauper reactie. Neemt alleen niet weg dat die wel gelijk heeft badr en Rico kuren net zo hard. Daarbij is vier jaar ontiegelijk lange schorsing kijkend naar andere sporten. Carrière is gewoon over.


+1,niets aan toe te voegen
 
Weten mensen nog goede MMA/kickboxing gyms in Amsterdam (voor relatieve beginners)?
 
Kops gym, Meijiro gym, vos gym en pancration. Geven zowel kickboksen en MMA(volgens mij ook worstelen en grappelen). Hebben ze gewoon recreanten lessen. El Otmani, mousid gym en chakuriki doen volgens mij alleen kickboksen. Zijn allemaal leuke sportscholen waar je ook als beginner terecht kan.
 
Kops gym, Meijiro gym, vos gym en pancration. Geven zowel kickboksen en MMA(volgens mij ook worstelen en grappelen). Hebben ze gewoon recreanten lessen. El Otmani, mousid gym en chakuriki doen volgens mij alleen kickboksen. Zijn allemaal leuke sportscholen waar je ook als beginner terecht kan.
Veel dank.
 
Fjodor nog eens ontmoet. Zijn broer is een ander type, kwam regelmatig bij Kops toentertijd.
Ben wel benieuwd naar die broer. Weet jij hoe die in contact was? Hij heb best misselijke delicten op zn naam staan(als je de media moet geloven).
 
Back
Naar boven