XXL Nutrition

Gesloten HillR's continued shred

Bezoekers in dit topic

Status
Neem contact op via conversatie.
Ligt ook beetje aan het totaal plaatje eigenlijk..... Een geïsoleerde waarde is weer totaal anders te interpreteren dan een waarde die bijv. met een concreet iets samenhangt. Ik maak me iig om de ALAT zelf niet zo zeer zorgen.... Maar die andere waarde die bij mij verhoogd is vind ik dan zelf wel weer iets minder....
Dat snap ik... bij mij zijn ALAT, ASAT beiden rond 200 en gamma gt ook rond 140.... dus al met al alles veel te hoog...
Maar iets vinden kunnen ze niet...
 
Dat snap ik... bij mij zijn ALAT, ASAT beiden rond 200 en gamma gt ook rond 140.... dus al met al alles veel te hoog...
Maar iets vinden kunnen ze niet...
Nee precies, maar ze hebben wel alle tests wat betreft de lever gedaan. Soms is het gewoon moeilijk:P Best wel kut..
 
Nee precies, maar ze hebben wel alle tests wat betreft de lever gedaan. Soms is het gewoon moeilijk:P Best wel kut..
Yep... echo, biopt, bloedwaardes, endoscopie etc... en nog veeeeel meer. Maar ja.. de medische wereld weet lang niet alles blijkt maar weer :sad:

Maar goed back OT... dit is HillR der log :o
 
Mooie workout hoor gister! Aardig wat oefeningen gedaan in die drukte!

Ik snap wel dat je jezelf er moeilijk aan kunt houden, maar onthou wel dat het een viscieuze cirkel wordt wanneer je je eetpatroon constant laat versloffen. Ga je je eindstand ook niet beter van voelen.

Ben wel zeer benieuwd wat er uit de bloedtesten komt..al betwijfel ik of die huisarts de boel wel fatsoenlijk kan interpreteren..gezien het feit hij achterlijk is..:o

Thanks! Je hebt gelijk, maar doen we lekker niks mee!

Haha :roflol: Grapje. Afgelopen weekend hebben we boodschappen conform mijn voedingsschema gehaald. Dus weer braaf aan de tartaartjes voor avondeten. Op één of andere manier voelt dat beter dan ander avondeten, gewoon groente en vlees. Het is nog ongeveer 10 weken tot onze vakantie, dus ik moet aan de bak. Morgenochtend ga ik op de weegschaal, kijken wat de schade is. Het struisvogelgedrag is voorbij. Pun ziet er met de dag sexier uit, en we kunnen het natuurlijk niet hebben dat hij alleen shined op vakantie en festivals. :P

Aardig of niet aardig, hij heeft wel het juiste bloedonderzoek aangevraagd voor de aanwezige klachten... Wat betreft de NL lyme test klopt dit wel.. Maar dit is helaas de standaard in NL... Vaak hebben artsen erg veel last hebben van de werkdruk.. Zeker als je in een stad woont zal dit wel het geval zijn)

Sure, uiteindelijk kwam ik daar ook voor. Maar werkdruk of wat dan ook, je kunt wel fatsoenlijk blijven ipv een achterlijke rant te houden. Ik woon in een dorp met niet meer dan 3000 inwoners en ze hebben daar 3 huisartsen. Het was gewoon een eikel, maargoed :D

Alat asat en ck kunnen tot 14 dagen na een workout (flink) verhoogd zijn; als ze nu niet helemaal lekker terugkomen dan is dat iets wat je zou kunnen uitproberen...

Verder kan je je bloed ook laten prikken op check-u.nl of checkuwgezondheid . Heb eventueel 10% kortingscode voor je.

Thanks, zal ik onthouden. Het ging mij er vooral om dat ik minder last begon te krijgen van mijn gewrichten, en bang was dat op een moment dat je weinig klachten hebt (en je hebt wel reuma) dit niet terug te vinden is in je bloed omdat die waarden dan laag zijn omdat je weinig last hebt (hoop dat ik het wat begrijpend overbreng).

Ik kijk redelijk op tegen de uitslag, aar hoop wel op wat duidelijkheid. Vandaag weer aardig last. Nog steeds niet zo erg als anderehalve week terug, maar het wordt weer behoorlijk annoying.

halfwaardetijd nemen x2 toch? Ik heb recent ALAT overnieuw geprikt na 10 dagen, maar die was inderdaad nog verhoogd. Alleen heb ik zeer zeker de halfwaardetijd x2 genomen en nog wat extra dagen er achter... Dus in de regel zou dit NIET horen. CK volgens mij 72uur

2x halfwaardetijd is 25%. 3x 12.5 etc. Had ergens onderzoek dat Alat asat maar ck ook tot zeker 2 weken na stevige workout nog verhoogd kunnen zijn

Mja, maar mijn ALAT was eigenlijk maar minimaal verhoogd. Echter is ie na 10 dagen juist hoger geworden als de voorgaande keer dus.. Nu had ik nog een verhoging, die mij iets meer zorgen baarde maar ik ga daar binnenkort even mee verder....

bij waardes rond 200 gaan ze zich pas zorgen maken.... is mijn ervaring...:o

Ligt ook beetje aan het totaal plaatje eigenlijk..... Een geïsoleerde waarde is weer totaal anders te interpreteren dan een waarde die bijv. met een concreet iets samenhangt. Ik maak me iig om de ALAT zelf niet zo zeer zorgen.... Maar die andere waarde die bij mij verhoogd is vind ik dan zelf wel weer iets minder....

Dat snap ik... bij mij zijn ALAT, ASAT beiden rond 200 en gamma gt ook rond 140.... dus al met al alles veel te hoog...
Maar iets vinden kunnen ze niet...

Nee precies, maar ze hebben wel alle tests wat betreft de lever gedaan. Soms is het gewoon moeilijk:P Best wel kut..

Yep... echo, biopt, bloedwaardes, endoscopie etc... en nog veeeeel meer. Maar ja.. de medische wereld weet lang niet alles blijkt maar weer :sad:

Maar goed back OT... dit is HillR der log :o

De waarden die jullie noemen staan niet op mijn bloedpriklijstje geloof ik, dus ik laat het even voor wat het is.
 
Krijg ik eerst vijf minuten een preek dat ik sinds ik aangesloten ben bij deze praktijk (juli 2017) nog nooit ben langs geweest, dat het gebruikelijk is dat je je even komt voorstellen en kennis maakt, en dat ik nu opeens met een legio aan klachten kom, daarvoor zelfs een emailtje stuur. Ik kon toch zelf ook wel begrijpen dat dit niet is hoe het werkt? Er is maar 10 minuten ingepland, en je hebt nooit de moeite genomen om even een kennismakingsgesprek te maken en nu wordt er verwacht dat we je zo 1 2 3 even helpen.

Hij had niet eens mijn emailtje gelezen. Dus hij zei: Waar heb je nu eigenlijk last van.

Bekijkt mijn handen even, knijpt er wat in. Nou, ik zie echt helemaal niks aan je handen, en ik vind dat je je klachten maar vaag uitlegt.

"Je gaat zometeen naar de balie, en dan maak je voor over een week een afspraak met je eigen huisarts, mw blabla, en dan plan je een afspraak in voor minimaal 30 minuten. Zodat je je in ieder geval even behoorlijk kunt voorstellen en dan ook de uitslag kunt aanhoren".

Wat een onmogelijke mongool is die huisarts van jou joh! Zo'n man/vrouw hoort je in de eerste plaats aan te horen op een normale manier. Alsof jij er iets aan kunt doen, dat je maar 10 minuten hebt. Hij hoort netjes de tijd voor je te nemen en te achterhalen wat je klachten/symptomen zijn en dan met een goede aanpak te komen. Ik zou zeggen; Tik 'm op z'n smoel (of een kopstoot is ook goed) en zoek een andere praktijk!
 
Binnen 10 weken kun jij echt wel een mooie bikini shape neerzetten!
Vooral die gedachte blijven vasthouden dat je man anders Shredded AF is en al het bekijks zal hebben...:P :roflol:
 
Binnen 10 weken kun jij echt wel een mooie bikini shape neerzetten!
Vooral die gedachte blijven vasthouden dat je man anders Shredded AF is en al het bekijks zal hebben...:P :roflol:

Goeie tip :D Als dat niet werkt dan is ze niet jaloers genoeg equals kan het haar weinig schelen :haha:
 
Wat een onmogelijke mongool is die huisarts van jou joh! Zo'n man/vrouw hoort je in de eerste plaats aan te horen op een normale manier. Alsof jij er iets aan kunt doen, dat je maar 10 minuten hebt. Hij hoort netjes de tijd voor je te nemen en te achterhalen wat je klachten/symptomen zijn en dan met een goede aanpak te komen. Ik zou zeggen; Tik 'm op z'n smoel (of een kopstoot is ook goed) en zoek een andere praktijk!

Haha precies! Ik ben niet echt gewelddadig ingesteld, ik plan iig niet weer een afspraak bij hem.

Dat laatste zal lastig worden nadat het eerste bekend wordt. ;)

:roflol: Alsof er ook maar iemand geintimideerd raakt wanneer ik met mijn 1.50cm binnen kom wandelen.

Nee hoor, je mag iemand geen zorg weigeren in Nederland.. En anders ga ik mee en dwing ik ze wel :cool:

:heart: Thats my man :kiss:

Binnen 10 weken kun jij echt wel een mooie bikini shape neerzetten!
Vooral die gedachte blijven vasthouden dat je man anders Shredded AF is en al het bekijks zal hebben...:P :roflol:

:roflol: Dat gaat niet gebeuren! Ik ben de attentionwhore van het stel, dus nu moet ik wel :(

Ik heb wel echt heel veel zin in een mooie bikinishape, maar ook in een brood met allerlei beleg, en pizza. :P

Welkom!
Goeie tip :D Als dat niet werkt dan is ze niet jaloers genoeg equals kan het haar weinig schelen :haha:

:roflol: Je weet hoe ik ben.. wil jij een leuke vakantie???????? :windup:
 
:roflol: The more the marrier is het gezegde toch? Geldt dat dan niet op vakantie :( ;) :kiss:
 
Wat een onmogelijke mongool is die huisarts van jou joh! Zo'n man/vrouw hoort je in de eerste plaats aan te horen op een normale manier. Alsof jij er iets aan kunt doen, dat je maar 10 minuten hebt. Hij hoort netjes de tijd voor je te nemen en te achterhalen wat je klachten/symptomen zijn en dan met een goede aanpak te komen. Ik zou zeggen; Tik 'm op z'n smoel (of een kopstoot is ook goed) en zoek een andere praktijk!
LOL. Iemand die fysiek geweld goedkeurt, die ons gaat vertellen wat wel en niet normaal is...
 
En denk aan al die mooie bikini's in je kast en die Vonk vast & zeker nog voor je gaat aanschaffen:P
Gaat helemaal goed komen met jou
 
:roflol: Anders wordt het een badpak?

Dat is geen optie, want ik heb echt heel wat sexy one-pieces gezien, maar HillR heeft haar lengte niet mee, daar houden ze bij het maken van badpakken geen rekening mee. Jammer genoeg.. Nee anders worden het jogging pants en sweaters :haha:
 
LOL. Iemand die fysiek geweld goedkeurt, die ons gaat vertellen wat wel en niet normaal is...

Sorry, heat of the moment! :D Ik ben helemaal geen agressief persoon...maar ik vind dit (op z'n minst gezegd) een slechte aanpak van die huisarts. Zo horen ze niet met patiënten om te gaan.
 
Status
Neem contact op via conversatie.
Back
Naar boven