Fitness Seller

Sticky Post je maaltijden (met pics!) (9 bezoekers)

Hoe bak jij je steak?


  • Totaal stemmers
    39

Bezoekers in dit topic

  • Zodat je minder kcal hebt uiteraard?
    Snap ik ja.... maar dan neem je een minder suiker jam (bevat wel suiker) .. je neemt een minder suiker ontbijtkoek (is nog steeds suikerbevattend)
    en doet 2 minder suiker dingen op elkaar. Dan zeg ik op mijn beurt neem een gewone lekkere ontbijtkoek met nootjes of chocolade oid wat net zoveel ongeveer bevat. Maar dat is mijn mening :o
     
    Nice, bedankt voor de tip. Klinkt goed, en zo te zien weet jij wel wat lekker eten is! Ik zit er 5 dagen i.v.m. de bruiloft van een vriend. De bruiloft is in het weekend en ik heb er voor mijzelf een paar dagen vakantie aan vast geplakt. Ik ben al eens in Boedapest geweest, maar toen was ik nog vegetariër. Ondanks dat heb ik ook supergoed gegeten daar.

    Ik zit in een Airbnb met een gym om de hoek waar ik wil trainen:
    Bekijk bijlage 422608

    Zalige plek waar die Airbnb is! Ik ben het er overigens mee eens, als vegetariër en ook zeker als veganist kan je goed eten in de stad. En het wordt alleen maar beter:)

    Life1 bij Nyugati is prima, je hebt er alles wat nodig is. Je moet wel zesduizend trappen op voordat je eindelijk in de gym bent:o. In het gebouw waar ik werk zit ook een Life1 waar ik graag naartoe ga.
    Daarnaast heb ik ook nog een lidmaatschap een stukje verderop, bij Westfit Gym. Ook prima, wel kleiner. En ook daar kan je de eerste keer gratis proberen.
     
    75gr tonijn in olijfolie
    40gr slamelange
    Komkommer+snoeptomaat
    10ml calve saladesaus
    IMG_20180319_122836.jpg
     
    Snap ik ja.... maar dan neem je een minder suiker jam (bevat wel suiker) .. je neemt een minder suiker ontbijtkoek (is nog steeds suikerbevattend)
    en doet 2 minder suiker dingen op elkaar. Dan zeg ik op mijn beurt neem een gewone lekkere ontbijtkoek met nootjes of chocolade oid wat net zoveel ongeveer bevat. Maar dat is mijn mening :o
    Het gaat toch niet om de suiker, maar zoals hij zegt minder kcal;)
     
    Dammnn aardig stukkie vlees en rijst, hoeveel gram als ik vragen mag? :thinking:
    Beetje gezichtsbedrog dit hoor, het is een klein bord. Het is 230gr vlees en 75gr basmati-rijst, en een hele stronk broccoli. Valt wel mee dus. Daarnaast fast ik gedurende de eerste paar uren van de dag, dit is maar een van de weinige meals die ik eet op een dag. ;)

    Dat is ook meteen waarom ik fasten zo fijn vind, zeker tijdens een cut. Je hebt niet het gevoel dat je op dieet bent.
     
    Kijk, dar zijn nou eens mooie macro’s. Eiwitten, koolhydraten, vetten in 1 pakketje....denk dat ik mijn dieet ga omzetten in het pizzadieet :eating:
     
    Laatst bewerkt:
    Back
    Naar boven