XXL Nutrition

Gesloten HillR's continued shred

  • Topic starter HillR
  • Startdatum
  • Reacties 992
  • Weergaven 49K
  • Volgers 50

Bezoekers in dit topic

Status
Neem contact op via conversatie.
TRAINING MAANDAG

Het was weer als vanouds gezellig in de gym. Helemaal nu de cablestation kapot is :roflol:

Ik heb nog behoorlijk spierpijn van de deadlifts van zaterdag dus wist niet heel goed wat ik moest gaan doen. Wilde squatten, maar er was geen barbell vrij. Legpress was ook bezet, maar ik mocht mee doen met iemand, dus zo gezegd zo gedaan.

45 plateloaded legpress
1x10x108,5
1x8x148,5
1x8x188,5
1x8x208,5

Behoorlijk zwaar het laatste setje, maar diegene die er bij stond bleef maar zeggen: KOM OP!! DOORGAAN! HUP!! KOM OP! DOORGAAN! HUP!! JAA!
Ik wilde maar 5 reps doen :roflol: maar dat werd blijkbaar niet getolereerd, dus heel braaf 8 reps gedaan.

RDL (superset met legpress)
4x10x25

Voelde het behoorlijk in m'n onderrug, eindeloze pomp, was niet te doen. Wist daarna helemaal niet meer wat ik verder nog moest doen, ik was kapot :P

Goblet squat
4x10x16

Glute kickback (variatie met naar de zijkant bewegen)
4x10

Hipthrust
4x10x25

Natuurlijk geen enkele barbell vrij, dus kon niet verhogen, had zo'n kleine barbell met vast gewicht.

Toen waren we alweer een uur verder en vond ik het wel mooi geweest. Had nog cardio willen doen, maar heb ontzettend last van m'n voorvoeten en ook die pomp in onderrug was hatelijk. Dus lekker naar huis.

Voeding
1 crunchy smartbar | 165kcal

75gr tonijn | 233kcal
50gr slamelange
10ml saus
50gr snoeptomaat / 50gr komkommer

1 Monster | 10kcal

200gr duitse biefstuk | 266kcal
10gr olijfolie | 90kcal
200gr spinazie ala creme | 82kcal

Totaal: 846kcal

Gewicht:
Om te huilen. 57,4KG
 
:roflol: The more the marrier is het gezegde toch? Geldt dat dan niet op vakantie :( ;) :kiss:

Errrr, nope :heart:

En denk aan al die mooie bikini's in je kast en die Vonk vast & zeker nog voor je gaat aanschaffen:P
Gaat helemaal goed komen met jou
:roflol:

Dat is een goede.. heeft me wel gemotiveerd!

Ja maar alleen als ze shredded AF zal zijn, dat is de deal :heart:

:heart: Ik ga in ieder geval proberen mijn shape van vorig jaar te overtreffen.

Dat is geen optie, want ik heb echt heel wat sexy one-pieces gezien, maar HillR heeft haar lengte niet mee, daar houden ze bij het maken van badpakken geen rekening mee. Jammer genoeg.. Nee anders worden het jogging pants en sweaters :haha:

Best wel oneerlijk. Alle leuke dingen met mijn lengte is bijna onmogelijk.

Denk bijv. ook aan van die heels tot over de knie. Bij mij zijn die gelijk tot aan mijn navel. Croptops, zijn gewoon tshirts. Oversized sweaters zijn gelijk pyama's.

:( life sucks.
 
Maar klein zijn heeft ook voordelen :heart:
 
TRAINING

Gisteren weer wezen trainen.. Ondanks dat ik echt totaal geen zin had een lekkere training gehad. Gek wel hoe ontspannend het dan toch werkt terwijl je eigenlijk liever in de onesie op de bank ploft. Momenteel ernstig druk op het werk en ik kan dat mentaal moeilijk loslaten, met als gevolg dat ik tot 's avonds laat lig te piekeren, slecht slaap en overall gewoon moe ben.

Het trainen gaat me ook niet zo gemakkelijk af. Alles voelt zwaar en ik heb het gevoel dat ik met de contest een beetje overtraind ben ofzo. Mijn handen zijn de hele dag stijf, of dat de gewrichten zijn of peesjes weet ik niet zo goed, maar het voelt erg ongemakkelijk. Hierdoor is mijn grip met trainen ook echt kut. Het vasthouden van de barbell met bijv. BOR e.d. is bijna niet te doen. Ik faal dan niet op gewicht maar op grip.. Ik ben ook veel meer bezig met het angstvallig vasthouden van het gewicht ipv de echte focus op de spiergroep die ik aan het trainen ben.

Grappig wel, ik zat even terug te lezen en dit is een post uit begin oktober, waar ik dus blijkbaar ook al last had van mijn handen. Is toen wel weer ook overgegaan.


Vooruit, het is je vergeven.

Maar klein zijn heeft ook voordelen :heart:

:heart: Is dat zo? :P

Ik vind het niet erg om klein te zijn, maar met leuke kleding kan ik daar nog wel eens van balen hihi

Sodemieter...dat is een best gewicht ! :flexbiceps:



Was je bij Joel Beukers in de GOUDENNNNN gym?? :D

Jawel toch. Het was super druk in de gym en er wilde een dude benchpressen, dus die haalt de gewichten die ik bij de legpress had hangen weg. Dus ik midden in m'n setje:
"HEEEE!!! Die gebruik ik hier hoor!!!"
"allemaal?!?!"
"Ja!"
"Nou, dan heb je wel hele sterke benen"

Pun kwam toevallig langslopen en zei tegen 'm "Dat had je niet gedacht he!"
"Nee inderdaad.."

Great, en bedankt. :roflol:
Toen moest ik ook wel zwaar legpressen haha. Mijn PR is overigens 10kg meer, dus ik moet weer wat beter m'n best gaan doen.
 
Die gast solliciteert naar een kennismaking met jouw sterke benen :p

Wel lastig met kleding zoeken/passen :(
 
  • Like
Waarderingen: Vonk
TRAINING WOENSDAG

Ik heb nog steeds spierpijn in m'n hele lijf van de deadlifts :roflol: Hoe kansloos is dat.. Dus ik wist niet goed wat ik moest gaan trainen. Wel dat ik schouders even oversla, sinds vorige week erg zware schouders, dus maar even rustig aan. Heb ze ook vrij zwaar gedaan (voor mijn doen) de laatste keer. Jammer wel, want schouders vind ik het allerallerleukst om te doen. Is namelijk de enige spiergroep waar ik pomp in krijg :roflol:

Backsquat
Als fervent squathater best wel trots op mezelf. Oh, en zonder pussypad, want blijkbaar moet je tegenwoordig iets van jezelf bij de balie afgeven voordat je die mag lenen, omdat ze bang zijn dat je 'm anders jat. Pff.

1x10x20
5x5x40

Niet heel hoog in gewicht maar zwaar genoeg. Ik heb nog behoorlijk zwakke beentjes van afgelopen maandag, dus was blij dat ik dit met nette uitvoering kon redden.

Goodmornings
1x1x40 :roflol:

Ik dacht ik kan met m'n squatgewicht ook wel even goodmornings doen. Notetoself: NOYOUCANT! Ik kon echt nog maar net omhoog komen, ik was bijna voorover geflikkerd :roflol:

3x10x25

Plateloaded pulldown
1x10x40
1x8x60
1x8x80
1x15x40

DB Row
We hebben ongeveer 15 bankjes bij onze gym. ALLEMAAL BEZET. Dus maar staand (leunend op een machine)
1x10x8
2x8x12

De baas zei dat ik makkelijk hoger in gewicht kon gaan. Dus zo gezegd zo gedaan. Moet even een andere manier vinden om deze met zwaardere gewichten uit te voeren. M'n chest zit in de weg bij de uitvoering.

Cable flyes
1x15x9
2x8x18

IMG-20180322-WA0000.jpg


Standing cable curl
3x10x18

Cable crunches SS Cable hip thrust
1x12x23 / 1x10x31
1x12x28 / 1x10x35
1x12x31 / 1x10x42
1x12x35 / 1x8x45

Walking lunges
3x8x16kg

Glute pushdown in pullupmachine
3x10x32

Langere training dan normaal, had wat meer voor benen willen doen maar wist niet zo goed wat. Ik baal wel een beetje dat ik zo weinig kan supersetten, op één of andere manier geeft dat een veel meer voldaan gevoel dan wanneer je "rustig aan" de oefeningen uitvoert en meer rust hebt daardoor. Ik ga kijken of ik daar weer wat meer mee kan doen. Fuck de rest in de gym :P

VOEDING

naamloos.JPG

Zo mijn best gedaan om het vanavond allemaal weer te verpesten :roflol: Nouja, so be it. Het toetje is optioneel, dus misschien dat het nog meevalt. En dan is dit nog maar het begin.

Komende dagen vier ik mijn verjaardag in, jawel, 4 etappes :roflol: Dat betekent 4x taart en vreterij op tafel. Dat wordt heel erg mijn best doen om me in te houden. Ik ga natuurlijk niet elke keer taart eten, maarja.................................. :roflol:

Gewicht
56,9 (-0,5 tegenover afgelopen dinsdag).

Dus, die zullen we er dan maar weer eens even aanvreten komend weekend!
 
Goed bezig kleine :heart:

Check dem biceps :flexbiceps:

4x taart muhahaha you wish :kiss:
 
Komende dagen vier ik mijn verjaardag in, jawel, 4 etappes :roflol: Dat betekent 4x taart en vreterij op tafel. Dat wordt heel erg mijn best doen om me in te houden. Ik ga natuurlijk niet elke keer taart eten, maarja.................................. :roflol:

Van harte gefeliciteerd met je verjaardag.

Lekkere training gehad zo te zien, lekker veel gedaan dus je bent volgens mij wel even bezig geweest in de gym.

Die foto ziet er trouwens echt goed uit, dikkere armen dan sommige mannen die ik bij ons in de gym soms bezig zie :D
 
Lekker! 4x taart!! Ik wil ook!! IIFYM for the win! Gefeliciteerd alvast HillR
 
Maar ik heb net weer een platte buik verdomme :treuren::treuren::treuren::treuren:
Kutverjaardagen!

Thanks all, vanaf morgen mag ik weer extra nadenken als mensen vragen hoe oud ik ook alweer ben. Ik kan nu al niet eens onthouden dat ik 27 ben.. :roflol:
 
Maar ik heb net weer een platte buik verdomme :treuren::treuren::treuren::treuren:
Kutverjaardagen!

Thanks all, vanaf morgen mag ik weer extra nadenken als mensen vragen hoe oud ik ook alweer ben. Ik kan nu al niet eens onthouden dat ik 27 ben.. :roflol:

Ja super zonde :eek:
 
Dan maar aan de komkommer en tomaatjes met de verjaardag :p
 
  • Like
Waarderingen: Vonk
Status
Neem contact op via conversatie.
Back
Naar boven