XXL Nutrition

banaan op wedstrijdavontuur (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

110kg bij jouw lengte:o dus nog geen AAS? Vanwaar de keuze om geen lage dosis Test te zetten en wel lage dosis gh/slin?
omdat ik helemaal off wil van AAS, maar met low dose hgh en insuline kan je prima massa behouden!
 
Dat merk met 12iu per vial? Hoeveel iu zette je?
 
Zou zonde zijn om door te gaan als je niet 100% kan geven man. Slimme keuze.

Die probiotica werkt goed voor mij, heb nu al nergens meer last van. Blij dat ik weer eens op dbb kwam kijken.
 
inmiddels zo'n 3 weken off, weeg nog een 106kg op lege maag. (zal snel een foto plaatsen)
volheid is deze week een stuk minder geworden, maargoed dat hoort erbij.
trainingen gaan nogsteeds erg goed en kracht blijft top.

vrijdag stop ik met hcg, wat ik met clomid doe kijk ik nog even aan.
hgh en insuline blijven wel doorlopen
3iu hgh ed
5iu insuline pre workout (evt 2e shot extra na training als gewicht te veel daalt)
werkt tevens perfect voor massabehoud

langzaam maar zeker toch aan het kijken voor een volgende wedstrijd, afgelopen maanden verrassend veel veranderd!
de diamond cup (luxemburg) en de iron man (luxemburg) lijken me erg leuk om te doen, beide zijn B/A niveau.
ben benieuwd hoe deze nieuwe partij vlees eruit ziet, ditmaal moet shape echt on point zijn..
 
inmiddels zo'n 3 weken off, weeg nog een 106kg op lege maag. (zal snel een foto plaatsen)
volheid is deze week een stuk minder geworden, maargoed dat hoort erbij.
trainingen gaan nogsteeds erg goed en kracht blijft top.

vrijdag stop ik met hcg, wat ik met clomid doe kijk ik nog even aan.
hgh en insuline blijven wel doorlopen
3iu hgh ed
5iu insuline pre workout (evt 2e shot extra na training als gewicht te veel daalt)
werkt tevens perfect voor massabehoud

langzaam maar zeker toch aan het kijken voor een volgende wedstrijd, afgelopen maanden verrassend veel veranderd!
de diamond cup (luxemburg) en de iron man (luxemburg) lijken me erg leuk om te doen, beide zijn B/A niveau.
ben benieuwd hoe deze nieuwe partij vlees eruit ziet, ditmaal moet shape echt on point zijn..

Zonder AAS wel je slin door laten lopen ja? Is dat wel zo verstandig?
 
Hoe lang loopt die Slin nu al? Niet bang om enorm ongevoelig te worden?
 
Zonder AAS wel je slin door laten lopen ja? Is dat wel zo verstandig?
na mn wedstrijd ook gedaan, zeer tevreden met het resultaat. nu puur en alleen voor massabehoud. coach raad het ook aan dus daar ga ik vanuit, hogere doseringen lijken me wel onverstandig idd
 
Hoe lang loopt die Slin nu al? Niet bang om enorm ongevoelig te worden?
check wekelijks bloedsuiker, uurtje na een maaltijd zit ik telkens op 3-3.5 dus maak me geen zorgen (geen insuline gezet natuurlijk)
 
Laatst bewerkt:
goed bezig man er zit wel veel nieuwe massa mis moet het doel nu 95kg on stage zijn, als gewicht al een doel kan zijn.
Dat zou wel veel zijn voor 1m73
 
goed bezig man er zit wel veel nieuwe massa mis moet het doel nu 95kg on stage zijn, als gewicht al een doel kan zijn.
Dat zou wel veel zijn voor 1m73
thanks man, ben niet zo aan cijfertjes gehecht, maar zoiets zou wel erg flink zijn inderdaad!
 
voeding momenteel:

ontbijt:
havermout 100gr
whey 40gr
amandelen 15gr
banaan 1st

maaltijd1:
kip 200gr
rijst 100gr
avocado 0.5st

maaltijd2:
kip 200gr
rijst 100gr
avocado 0.5st

maaltijd3:
runderpoulet 200gr
rijst 100gr
avocado 0.5st

maaltijd4:
runderpoulet 200gr
rijst 100gr
avocado 0.5st

maaltijd5:
havermout 80gr
whey 40gr

pre bed:
whey(spc, langzame opname) 40gr
appel 1st
 
Je macronutrient profile lijkt enorm veranderd meer vetten minder koolhydraten
Vanwege minder insuline?
 
Je macronutrient profile lijkt enorm veranderd meer vetten minder koolhydraten
Vanwege minder insuline?
heb niet hoger in insuline gezeten dan dit, meer vetten ivm off gaan. deed het hiervoor nooit maar wilde het eens proberen!
 
Logisch dat kracht nog top is.
Je bent nog maar 3 weken off ;)
Zit nog zoveel in je systeem van maanden lang juicen.
Hoe lang blijf je off?
 
Logisch dat kracht nog top is.
Je bent nog maar 3 weken off ;)
Zit nog zoveel in je systeem van maanden lang juicen.
Hoe lang blijf je off?
maanden lang juicen? 12 weken on geweest :p
 
Er blijft nog wel wat in je systeem zitten komende weken je zat vrij hoog in dosering toch
 
inmiddels 6.5 weken off.
voel me top, fris, energiek en "gezond"
na een week of 9 à 12 kuren voel ik me vaak erg rot. gelukkig trekt dit weer erg snel bij.
morgen laat ik eens bloed trekken en kijk ik hoe het ermee staat.
gewicht is tot nu toe 3.5kg naar beneden, dit gebeurde vooral in de eerste 2-3 weken daarna redelijk stabiel gebleven.

hopelijk ziet het er allemaal weer uit zoals het hoort en kan ik snel weer starten.

nog geen kuurplan gemaakt voor de komende kuur. dacht zelf aan:

hgh 4iu ed
test 500-750mg ew
dhb 300-500mg ew
tren-a 75-100mg eod

daarbij insuline pre workout.
als er suggesties zijn laat het vooral weten!
 
Hee Daan,

Top dat je je weer goed voelt, kijk je bij je resultaten ook of je kwa testosteron hersteld bent of enkel naar de lever, nier, etc waardes?
 
Back
Naar boven