AndroidHealthClinic

Sticky Vechtsport Random Hangout Topic

Bezoekers in dit topic

Ben wel benieuwd naar die broer. Weet jij hoe die in contact was? Hij heb best misselijke delicten op zn naam staan(als je de media moet geloven).
In contact redelijk normaal denk ik anders was hij ook niet welkom geweest in Nederland. Hij heeft moeite met discipline. Hij schijnt, volgens zijn trainers, meer talent te hebben gehad dan zijn broer maar houdt er nogal een andere filosofie op na. Die twee zijn ook uit elkaar gegroeid, volgens mij spreken ze elkaar al lang niet of nauwelijks.
 
Die Alexander is weer aan het vechten, Fedor stond niet in zijn hoek.
 
In contact redelijk normaal denk ik anders was hij ook niet welkom geweest in Nederland. Hij heeft moeite met discipline. Hij schijnt, volgens zijn trainers, meer talent te hebben gehad dan zijn broer maar houdt er nogal een andere filosofie op na. Die twee zijn ook uit elkaar gegroeid, volgens mij spreken ze elkaar al lang niet of nauwelijks.

Ja die hebben een beste hekel aan mekaar gekregen volgens de media. Maar lijkt beetje zelfde als Valentijn en alistair overeem. Alleen dan zonder de ruzie.

Die Alexander is weer aan het vechten, Fedor stond niet in zijn hoek.
Zie hierboven.
 
grappige serie ,Bas Rutten kan ook vrij goed acteren



over zijn tijd in de gevangenis :roflol:

 
Laatst bewerkt:
Gedurfd om Mir naar de grond te gooien, al liep dat op niks uit.
 
Het was gewoon niveauloos, zoals verwacht.
 
  • Like
Waarderingen: Pren
iemand nog het hele oude filmpje waarin Mirr op de grond ligt en vandaaruit een middelvinger opsteekt naar zijn tegenstander

karma will be given
 
Mir heeft wel hele mooie dingen laten zien, maar het is gewoon al een paar jaar over. Sinds hij niet meer onbeperkt TRT kon gebruiken ging het hard bergafwaarts.
 
Het was gewoon niveauloos, zoals verwacht.

Wat was er niveauloos, het hele event?
Vechtsport en dan met name mma is misschien een van de weinige sporten waarbij het niveau veelal los staat van het vermaak voor de neutrale kijker. Voetbal wordt meteen niet om aan te gluren, maar als bij mma de strijdlust aan beide kanten er is dan is een partij altijd wel de moeite waard om te kijken.
 
Wat was er niveauloos, het hele event?
Vechtsport en dan met name mma is misschien een van de weinige sporten waarbij het niveau veelal los staat van het vermaak voor de neutrale kijker. Voetbal wordt meteen niet om aan te gluren, maar als bij mma de strijdlust aan beide kanten er is dan is een partij altijd wel de moeite waard om te kijken.

Het main event was niveauloos. En het vermaak was er ook niet in die korte tijd. Dan was die kickboksmatch tussen die gekke Pool en Graham dit weekend vermakelijker.
 
Het main event was niveauloos. En het vermaak was er ook niet in die korte tijd. Dan was die kickboksmatch tussen die gekke Pool en Graham dit weekend vermakelijker.

Denk dat je wat te kritisch bent en misschien te veel verwacht van 40 jarige atleten. Fedor heeft mij nog nooit teleurgesteld in zijn partijen. Ik denk dat jij als liefhebben stiekem toch wel weer uit kijkt naar zijn volgende match, dit is een legende die alles blijft geven. Iets wat Mike Tyson bijvoorbeeld niet meer kon opbrengen toen hij nog veel jonger was.

Topatleten voorbij hun prime is een betere verwoording dan niveauloos.
 
Back
Naar boven