AndroidHealthClinic

Supplementen stack

Bezoekers in dit topic

Onurr

Novice
Lid geworden
17 mrt 2018
Berichten
4
Waardering
2
Ik gebruik momenteel alleen Whey Isolaat Protein Shake en Casein Shake. Is dit een goeie stack of zou het beter zijn als ik nog andere supps koop?
 
Wat is je doel?

Ipv caseïne zou ik gewoon kwark of griekse yoghurt nemen. Is denk ik per saldo goedkoper. Bovendien lekkerder en meer vullend. Krijg je ook nog wat extra calcium binnen. Wat betreft Isolate Whey, prima hoor maar een post-workout shake op zijn tijd is dan het enige. Je hoeft echt niet afhankelijk te zijn van eiwitpoeders.
 
goed topic! I'm in :cool:
 
Laat jij graag geld uit je zakken schudden,voor dingen die niet of minimaal werken? Indien niet dan zou ik 98% van de supps links laten liggen.
 
Wat is je doel?

Ipv caseïne zou ik gewoon kwark of griekse yoghurt nemen. Is denk ik per saldo goedkoper. Bovendien lekkerder en meer vullend. Krijg je ook nog wat extra calcium binnen. Wat betreft Isolate Whey, prima hoor maar een post-workout shake op zijn tijd is dan het enige. Je hoeft echt niet afhankelijk te zijn van eiwitpoeders.
Griekse yohurt van zaanse hoeve is 1,59 per 45 gram eiwit.
magere franse kwark rond de 75 ent voor 45 gram eiwit zoiets?

zonder korting heb je bij myprotein 75 euro voor 5 kg caseine, 50 gram poeder is ongeveer 40-45 gram eiwit, dus 75 cent per shake. Geregeld korting van 30% etc dus shakes zijn juist de goedkopere optie als je eventjes handig speelt. whey is overigens ook een stuk goedkoper dan vlees
 
Griekse yohurt van zaanse hoeve is 1,59 per 45 gram eiwit.
magere franse kwark rond de 75 ent voor 45 gram eiwit zoiets?

zonder korting heb je bij myprotein 75 euro voor 5 kg caseine, 50 gram poeder is ongeveer 40-45 gram eiwit, dus 75 cent per shake. Geregeld korting van 30% etc dus shakes zijn juist de goedkopere optie als je eventjes handig speelt. whey is overigens ook een stuk goedkoper dan vlees
Is dit een gesponsorde post? :roflol:

Weet je ook wat er voor micronutrients er allemaal zitten in een goed stukje vlees? Creatine bijvoorbeeld.

Dat poeder in veel gevallen goedkoper zal zijn geloof ik best, ik vind alleen dat je er niet afhankelijk van moet zijn. Een shake na de training? Prima. Maar 3/4 meals per dag een shake drinken, dat lijkt me niet wat.
 
Back
Naar boven