XXL Nutrition

Sticky Tweede Kamer/ NL Politiek

Bezoekers in dit topic

Het was revolutionaire zelfmoord. :thinking:
 
  • Like
Waarderingen: mat
Binnenkort ook een zelfmoordaanslag om aandacht te vragen voor de recreatieve cocaïne gebruikers.
 
Hij had zichzelf in de fik moeten steken.
 
Dat is natuurlijk helemaal waar, ik krijg alleen wel het idee dat heel veel mensen daadwerkelijk geen idee hebben waarop ze stemmen.

Ze stemmen vaak op een partij omdat ze dat altijd al zo gedaan hebben, terwijl datgene van de partij waarmee ze sympathiseerden een lang vervlogen illusie is.
Stemmen vanuit gewoonte, de beste voorbeelden daarvan zijn '66 en PvDA.

Wat dat betreft ben ik een voorstander van een soort 'fact-check' vooraf, voordat je op een partij mag stemmen.
Een soort toets waarin je mag laten zien dat je ook echt begrijpt waarop je stemt.


Want mensen die op Sylvana stemmen omdat ze donker is, kunnen wat mij betreft net zo goed op een drol stemmen, die is namelijk ook donker.
Zou er eigenlijk niet iets moeten komen zoals bij reclame aan controle/wetten gedaan wordt, dat je geen beweringen mag doen die je niet waar kunt maken etc. Zou volgens mij een hoop van de verkiezingscampagne /politieke propaganda zo op kunnen lossen.

Dat er ook geen smaad meer richting andere producten/de tegenpartij mag in de campagne..
 
Waarom zou iemand daar aangifte van doen?

Op wat voor manier zijn zij gedupeerd?
...
Eind februari verscheen op internet een oproep om aangifte tegen Pechtold, zijn notaris en taxateur te doen van ambtelijke corruptie, valsheid in geschrift en meerdere keren een opzettelijk onjuiste aangifte van overdrachtsbelasting.
Je hoeft in NL overigens niet zelf gedupeerd te zijn om aangifte te kunnen doen.
Past goed in het pauper topic.
Ik ben het eens dat kereltje Pechtold goed in het pauper topic past.
 
Laatst bewerkt:
Het nieuwe typetje "Jelle de Graaf" - van Michiel Romeyn, Herman Koch en Kees Prins is steengoed. De vibrato in zijn stem zegt alles.. Zo gevoelig.

 
Niet voor niks dat de lieve gezellige stad Amsterdam kampt met een schuld van 4,2 miljard euro. Al die inclusieve ideetjes kosten klauwen vol geld. Zijn tegen zwarte piet, maar spelen al jaren voor Sinterklaas.
 
Hij is een van de meest zichtbare politici van Tilburg, het grote publiek kent hem als ‘de chauffeur van Pim Fortuyn’. Hij ijshockeyde op hoog niveau, was succesvol ondernemer en zat voor de LPF in de Tweede Kamer. Woensdagavond veroverde hij in Tilburg veruit de meeste stemmen: Hans Smolders. Zijn verhaal bestaat uit stoppen - en toch steeds weer doorgaan.
Opmerkelijk.

 
Sluit hem op! Sluit hem op! Sluit hem op!
Zak botten wacht tot hij ergens burgemeester kan worden. Zal niet al te lang op zich laten wachten. D66 is toe aan een nieuw gezicht, wordt sleets.
 
Back
Naar boven