Fitness Seller

Big-T overleden, Condoleance topic (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Dit komt met redelijke kracht binnen.
DBB heeft in het verleden zoveel voor mij betekend, mijn dank daarvoor is oneindig groot.
En met dat van mij zijn er vele levens waar Big_T op positieve wijze zijn bijdrage aan heeft geleverd. Zowel direct als indirect.

Je bent nu hopelijk op een betere plek.

Respect.
 
T. was naast oprichter altijd een van de meest prominente en goed geïnformeerde mensen op het forum. Ik kende hem niet persoonlijk, maar zijn reacties heb ik altijd met veel belangstelling gelezen. Veel van wat ik weet over krachtsport en voeding, weet ik dankzij DBB.

Big T is erin geslaagd om een mooi platform neer te zetten, waar belangstellenden hun kennis/ervaring m.b.t. krachtsport kunnen delen, en met elkaar in contact kunnen komen. Vele honderden mensen zijn door dit forum geïnspireerd tot het leiden van een gezonder en actiever leven, en gemotiveerd om hun sportieve doelstellingen te behalen. Daarvoor mogen we Tijl allemaal dankbaar zijn. Rust zacht.
 
Pas kort geleden hoorde ik het nieuws van het overlijden van Tijl en ik schrok er heel erg van, alsof een vriend overlijdt. Vanaf 2004 ben ik lange tijd een veelgebruiker van dit forum geweest en ik heb heel veel van mijn kennis over krachttraining/bb hier opgedaan. Ook heb ik altijd met veel plezier over allerhande andere onderwerpen met Tijl gediscussieerd in het algemene deel van het forum. Tijl en ik waren het over veel dingen eens, soms ook niet maar altijd hadden we respect voor elkaars mening. Ik ga hem missen.

Tijl, bedankt voor alles.
 
Vreselijk verhaal, zo jong nog. Wat een kutziekte is het toch ook. RIP!
 
Wow log ik even in om te klagen over m'n lichamelijke klachtjes lees ik dit.....

Gecondoleerd nog voor de mensen die hem gekend hebben.
 
De tijd gaat inderdaad snel..... :(
 
Wow. Lees het nu pas. Ben heel lang niet meer op dbb geweest, maar dit komt als heel onverwachts.

Blijkbaar was hij dus al langer ziek. Hoop dat hij nu wel zijn rust heeft gevonden.

Rip Tijl
 
Alweer een jaar, en dat terwijl een paar maandjes daarvoor hij nog leek op te knappen; wat een kut ziekte.
 
Jeetje. In begin van dit millenium (2002-2006) was ik veel op dit forum. Daarna ge-emigreerd, en dan nu opeens lees ik dit. Vreselijk. RIP Tijl...
 
Geen woorden voor ! Rust zacht big t
 
wat erg! sterkte omtrent vrienden en familie!
rust zacht.
 
Big T heeft me nu al veel waardevolle informatie bezorgd op het forum. Thx legend. Rip.

Gr Juliën
 
Dit is diep triest, zolang niet meer op het forum geweest en dan lees ik dat Tijl er niet meer is.

Bizar rest in peace Bro
 
Ben een tijd niet op dbb geweest en dit had ik echt niet verwacht... BigT was altijd actief en behulpzaam naar nieuwkomelingen. Wat een rotziekte is het toch ook. RIP BigT (Tijl), respect.
 
Het forum bezoek ik al een tijd niet meer. Spijtig dat Tijl er niet meer is. In de begindagen van DBB heb ik veel gehad aan zijn tips, trics en alle opmerkingen. Triest om te lezen...Gecondoleerd.
 
R.I.P. Big-T.
Veel van je geleerd.
 
Al twee jaar, de tijd gaat snel. Het voelt nog steeds onwennig het forum zonder tijl. Rip
 
Back
Naar boven