AndroidHealthClinic

Belangrijk Nieuws Waar moet je écht eens uit eten geweest zijn? (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Valandinz

Ripped Bodybuilder
Elite Member
Relnicht
10 jaar lid
IG Beheerder
Lid geworden
4 feb 2012
Berichten
4.478
Waardering
4.662
Lengte
1m84
Echte marvinnen topic. Even afgesplitst.
Wat zijn tentjes waar je écht eens gegeten moet hebben?

Ik trap af;

El Castillo - Valkenburg. Mexicaan - Leuk aangekleed in mexicaans thema.
Bueno - Valkenburg. Tapas - vind ik de lekkerste tapas van Nederland.
Ribhouse Texas - Epe. Fucking lekker vlees.
Blue Sakura - Zwolle. Beste sushi.
Sushi Koi - Arnhem. Hele goede sushi.
Da Portare Via - Zwolle. Hele goede pizza.
Het Weeshuys - Zwolle. Hele goede spareribs.
 
Voor de mensen uit de noordkop: La Vida in Heerhugowaard, die kunnen er ook wat van:thumbup::yes:.

Addis Ababa - Eteopisch op de Overtoom in Amsterdam:eating:

Ooo en Little Thai Prince op de Zeedijk:heart:
Is rest. van oude buurjongen. Daar nooit geweest. Ben zelf meer van La Cubanita. Maar eens proberen daar dan .

Ik ga over een paar weken naar Heerhugowaard om wat vriendinnen om te zoeken. Godse kut eind rijden maar ga dan wel bij La Vida eten :)
 
Love dit topic :D

Ribhouse texas Woudenberg: lekker vlees
Bird Amsterdam: thais eten voor zachte prijs
Ellis Gourmet Burger: heerlijke burgers. Ben zelf bij een locatie in Antwerpen geweest
 
giphy.gif
 
Kasteel Terworm in Heerlen! Prijzig, maar absoluut de moeite waard, ik heb nog nooit zo lekker gegeten.
De Baron in Ede heeft ook echt geweldig eten en staat voor mij op een goede nummer 2.
 
  • Like
Waarderingen: Vonk
De Wolfsberg in Groesbeek, uitmuntend eten en een prachtig uitzicht.
 
Rodeo Tilburg, geweldige tenderloinsteaks (beter bereid dan bij andere vestigingen)
Wink Oude Meer, mooi aan het water
Monarh Tilburg als je exclusief, beetje experimenteel en op Michelinsterniveau wilt eten
Voor een balletje gehakt naar de Ballentent in Rotterdam
 
Is er niet 1, zijn enorm veel goede restaurantjes. In mijn woonplaats al zeker 4 die erg lekker zijn. Biefstukje bij Loetje is erg leuk om te zitten uiteraard.
 
Pff, dat zijn er nogal wat in Amsterdam.

Dragon I op de Amstelveense weg staat wel zo'n beetje bovenaan. Aziatische gerechten en bediening van een constant niveau waar veel zogenaamde toprestaurants nog een puntje aan kunnen zuigen.
 
The Lotus Lounge - Harderwijk - Zeer goede sushi, je betaald dan wel per 3/4 stukjes maar zeker waard. -
Huisje James - Apeldoorn - gewoon erg goed overal. Wel enigszins prijzig - Restaurant Apeldoorn | Huisje James

Wanneer ik in Amsterdam ben, ga ik meestal naar Zeedijk toe (straat). De thai (Jasmine volgens mij) is wel prima, en de chinees (New King) ook.
 
New King zet idd al jaren de toon. Lekker, authentiek en nog steeds een goede prijs. Toen ik nog in Amsterdam leefde, at ik daar regelmatig een complete maaltijd voor zevenenhalve gulden :D
 
Is er niet 1, zijn enorm veel goede restaurantjes. In mijn woonplaats al zeker 4 die erg lekker zijn. Biefstukje bij Loetje is erg leuk om te zitten uiteraard.

Loetje is de top als je voor steak gaat en tegenwoordig ook in Rdam. :meal:
 
1) Manna in Nijmegen, heerlijke vis
2) Izzi in Nijmegen aan de waalkade, heerlijke sushi, maar andere gerechten op de kaart ook geweldig
3) De Visbar in Domburg, heerlijke verse vis!

Dit zijn de drie waar ik zo het eerste aan denk..........
 
Loetje is de top als je voor steak gaat en tegenwoordig ook in Rdam. :meal:

Schijnt inderdaad erg goed te zijn.....nog nooit geweest, maar hij komt binnenkort ook in Nijmegen :D
 
Back
Naar boven