Fitness Seller

Powervrouwen unite!

Bezoekers in dit topic

Via insta heb ik van een aantal meiden de vraag gekregen "Wat nu?", "Hoe doe je dat na je wedstrijd?", "Val je niet in een gat?" etc.
Het antwoord op deze vragen kun je zien in mijn nieuwste vlog. Ik geef hierin een kijkje hoe de week na de wedstrijd is gegaan.
Ik kan wel zeggen dat ik kleine struggle had met eten. Ineens "mag" je weer andere dingen eten... Voor mij was dit heel lastig. Als ik het zo om me heen hoor was ik gelukkig niet de enige.
Nu proberen weer het schema op te pakken en te houden aan 1600 kcal en zo langzaam opbouwen.

Nieuwste vlogje over de week after comp:

Jwdoetookmee en ik hebben in deze week ook nog een Q&A live stream gedaan op insta om zo mensen met vragen over wedstrijd/voeding etc. te kunnen beantwoorden.
Dit heb ik uiteraard op youtube gegooid voor wie het interessant vindt :)
 
Goedemiddag samen,

Kleine update over het after comp life. Inmiddels staan er weer 2 vlogjes op youtube.
Balans vinden en wedstrijdshape loslaten zijn best wel lastige dingen... laten we het daarop houden ;)



Er is ook weer een nieuwe live Q&A sessie geweest op Jwdoetookmee zijn insta. Voor een ieder die dit interessant vindt, have a look:
 
Na een tijdje onder een steen te hebben geleefd heb ik besloten om daar eens onder vandaan te kruipen.
Zoals te zien was in de vlogjes heb ik de periode na mn wedstrijd wat ups en downs gehad. Ik kan nu wel zeggen dat ik na 6 weken me eindelijk weer oké voelde. Voor in ieder geval 1 dag.. ;)
Nooit gedacht dat het mentaal toch zo pittig zou zijn. Oja en de struggle met eten natuurlijk

Die struggle ging trouwens wel nog even door. Ik heb wel echt een aantal weken flink zitten vreten. Ik miste een beetje een reden om het "normale" eten weer op te pakken, motivatie om te trainen was laag etc. The usual denk ik. Ik heb best vaak berichtjes gekregen van meiden die zich in mn vlogjes herkennen. Fijn om te weten dat ik niet de enige ben :)

Voor nu, dump ik hier nog even mn laatste vlog:

In deze vlog zijn Jwdoetookmee en ik bij de Open Rotterdamse geweest. Oja en wordt er uiteraard weer flink op los gesnaaid...

In other news.... Heb ik 5 hele minuten na moeten denken of ik mee ging doen aan de foto contest hier op het forum. This is exactly what I was looking for!
Ik hoop dat er meer dames zijn die mee willen doen??
Lijkt me leuk om wat actiever op het forum progressie te loggen en dit ook te delen met andere meiden :)
 
Voor de liefhebber heb ik een FIBO vlog online gegooid!
Voor het geval je er zelf niet kon zijn, kun je hier zien hoe gezellig het is op de zaterdag van de FIBO. Weinig atleten gezien, denk dat we net een kut tijd hadden dat we daar waren... Helaas. Voor de rest heel. Veel. Mensen. Overal. Check it out :)

Ook is er gister weer een Live Q&A sessie gehouden met Jwdoetookmee. Deze zal ook binnenkort terug te zien zijn op YT :)
Leuk om te zien dat er elke keer best wat mensen mee doen aan de live stream en vragen stellen!
Mocht je het interessant vinden om een keertje mee te kijken of zelf vragen te stellen? Dan gaan we het waarschijnlijk over een maandje weer doen, dus hou dat sociale medium genaamd Instagram in de gaten.
 
Afgelopen week hebben JW en ik ons weer geleend voor een live sessie op Instagram, zie hier het resultaat:

Best wat mensen stellen vragen op insta over de DM en op deze manier bereiken we veel meer mensen die misschien wel met dezelfde vraag zitten. Ik vind het in ieder geval leuk om te doen :)
Ik hoop over ongeveer een maandje dit weer te doen!
 
Back
Naar boven