XXL Nutrition

2400 meter in 12 minuten

Bezoekers in dit topic

Status
Niet open voor verdere reacties.
ik wil je alleen nog vertellen dat er met regelmaat gespeedmarst werd( let wel werd dit is tegenwoordig afgeschaft) met een belasting die soms nog meer is als die 15kg die jij aanhaalt, en dan heb ik het over redelijke tempos en afstanden, en op kisten, niet op leuke flashy gympies.

.

en toch was die marinier moddervet???
Komaan man, dit verhaal ga je echt niet meer kunnen volhouden hoor!
 
en toch was die marinier moddervet???
Komaan man, dit verhaal ga je echt niet meer kunnen volhouden hoor!

nah ik hoef het niet vol te houden hoor, als je niet gelooft mij best het zal me mn reed jeuken.
het verhaal is bij het korps zelf ook best bekend onder een redelijke hoeveelheid marns.
 
nah ik hoef het niet vol te houden hoor, als je niet gelooft mij best het zal me mn reed jeuken.
het verhaal is bij het korps zelf ook best bekend onder een redelijke hoeveelheid marns.

reed= reet

Tja, ik geloof je hoor. En de moddervette marinier, die gelooft ook dat hij dat zelf ook allemaal kan. En hans en grietje hebben de heks echt wel in het vuur geduwd.
 
Het is zeer onwaarschijnlijk dat veel mariniers een VO2max hebben van 65+ en al zeker niet als die personen er uit zien alsof ze amper getraind hebben. 65+ is voorbehouden aan de elite in de meeste sporten en alleen bij zeer getrainde hardlopers, wielrenners of langlaufers zal je hogere waarden vinden. Dan heb je het dus wel over het 99,9%ste percentiel van de bevolking of zo.
 
het gross schommelt rond de 50 v02max, en tussen 1/4 en 1/5 zit op de 60+, dat noem ik toch vrij veel personen eigenlijk op zon circa 3000 man. tja en wat de zeer getrainde hardlopers, wielrenners of langlaufers betreft, daar heeft een marinier natuurlijk nog nooit van gehoord laat staan dat er lui tussen zitten die dit op hoog niveau beoefenen(elite zoals je zegt).

echt baasjes, ik vind t allemaal best verder. zoals de waard is vertrouwt ie zn gasten.
 
Laatst bewerkt:
Beetje afvallen en je kan op wereldniveau mee doen man. 100+ kg en 7m40 op de 2400 m. yeah right :D
 
De mensen in 2008 hebben hier vast nog wel wat aan ja!

Ik kon het gewoon niet laten :) en sommige die posten zijn onlangs nog online geweest :D

En ik check ook geen data. En zag geen rood kleurtje dat dit topic zeer oud was.

En voor mij is het interessant en relevant. Ben ook bezig met de 2400 m .
 
Welkom in 2018.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Back
Naar boven