XXL Nutrition

1 jaar trainen, verhaal en progressie

Bezoekers in dit topic

Ik kan 1500 kcal boven mijn behoefte gaan eten en 1,5 kg per week aankomen, dus 20 kg in 3 maanden. Ik denk alleen dat van deze 20 kg er dan meer dan 15 kg vet is, 2 kg vocht en als ik heel erg mij best doe misschien 3 kg spiermassa.
Maar in het geval van topic starter zijn het 'beginner gainzzz'. Dan kan het makkelijk! :p
 
If you’re using this paper as a guide, a more accurate interpretation is just that you’re pretty unlikely to find any or many drug-free bros in a random gym with an FFMI over 25. But by no means does it support the notion that an FFMI of 25 is impossible or nearly impossible to achieve with good genetics and years of hard work.
Dus volgens Greg Nuckols is het niet onmogelijk of bijna onmogelijk om een FFMI van 25 te halen als natty met goede genen en jarenlang hard trainen. Bij de topic starter hebben we het over een FFMI van 27 na 11 maandjes trainen!
 
Dus volgens Greg Nuckols is het niet onmogelijk of bijna onmogelijk om een FFMI van 25 te halen als natty met goede genen en jarenlang hard trainen. Bij de topic starter hebben we het over een FFMI van 27 na 11 maandjes trainen!
Nee, dat staat er niet. Hij sluit namelijk niet uit dat het kan. Althans niet op basis van dat onderzoek. Ik wilde alleen maar zeggen, als je in die richting gaat denken dan moet je ook in die termen - van jarenlang beastmode en een setje goeie genen - gaan denken. Zelfs volgens iemand die sceptisch is over die FFMI 25 stelling.

---------------

Mauriceke is gewoon een beetje een gekkie en wordt nu op de vingers getikt. Beetje beter aan je verhaal sleutelen volgende keer bij een nieuw lulverhaal ouwe. Als je gaat solliciteren, vertel dan bijv niet dat je 5 jaar lang CEO van Apple was terwijl je tegelijkertijd met Hans Klok door Amerika trok om shows te geven. Just my 2 cents.
 
Ik moet zeggen dat dit een fysiek is wat ik echt wel ambieer als beginner. Niet te extreem maar gewoon mooi gespierd. Ik ben eigenlijk best nieuwsgierig of dit naturel is behaald of met een kuurtje ofsow, niet om er een oordeel aan te hangen maar om voor mezelf een realistisch beeld te krijgen wat wel en niet mogelijk is. Er komt namelijk een hoop moois voorbij waar ik soms echt wel eens een beetje jaloers op ben. Maar als dan blijkt dat zonder een kuurtje ofsow een bepaald fysiek niet tot nauwelijks haalbaar is binnen de grenzen van het redelijke dan weet ik dat ik een bepaald fysiek dus niet als voorbeeld moet nemen en mijn wensen misschien moet bijstellen.

Ik denk dat je vraag onderhand wel beantwoord is. ;)
 
Ik moet zeggen dat dit een fysiek is wat ik echt wel ambieer als beginner. Niet te extreem maar gewoon mooi gespierd. Ik ben eigenlijk best nieuwsgierig of dit naturel is behaald of met een kuurtje ofsow, niet om er een oordeel aan te hangen maar om voor mezelf een realistisch beeld te krijgen wat wel en niet mogelijk is. Er komt namelijk een hoop moois voorbij waar ik soms echt wel eens een beetje jaloers op ben. Maar als dan blijkt dat zonder een kuurtje ofsow een bepaald fysiek niet tot nauwelijks haalbaar is binnen de grenzen van het redelijke dan weet ik dat ik een bepaald fysiek dus niet als voorbeeld moet nemen en mijn wensen misschien moet bijstellen.
Mja, dan kunnen we de hele sectie trainingslogs ook wel wissen dunkt me, niet?

Figuur is echt wel natty haalbaar hoor. Zo monsterlijk groot is dit ook weer niet.
Ken zat mensen die een soortgelijk figuur hebben en natty zijn. (Wel ~4-5 jaar trainen)
 
Figuur is echt wel natty haalbaar hoor. Zo monsterlijk groot is dit ook weer niet.
Ken zat mensen die een soortgelijk figuur hebben en natty zijn. (Wel ~4-5 jaar trainen)
Jij wilt niet weten welke natty's Camelus allemaal kent. Dat zijn monsters. Hij kent er een hoop die dit crushen. Echt bakken.

Sleutelwoord is echter vooral natty in minder dan een jaar incl. cutten. Dat is gewoon lachwekkend en ik snap niet dat iemand zoiets online gooit en daadwerkelijk verwacht dat mensen niet in de lach schieten.
 
Heb je weer aandacht nodig :roflol:
 
Jij wilt niet weten welke natty's Camelus allemaal kent. Dat zijn monsters. Hij kent er een hoop die dit crushen. Echt bakken.

Sleutelwoord is echter vooral natty in minder dan een jaar incl. cutten. Dat is gewoon lachwekkend en ik snap niet dat iemand zoiets online gooit en daadwerkelijk verwacht dat mensen niet in de lach schieten.

Oops, ik wou Steks quoten, niet die van jou weer. :)
Daarom ook mijn stukje dikgedrukt, het is natty haalbaar maar niet verwachten dat je er binnen een jaar zoals dit uitziet Vissertje1980
Al zal je bij jou natuurlijk wel snel resultaat gaan zien gezien je lengte
 
Jij wilt niet weten welke natty's Camelus allemaal kent. Dat zijn monsters. Hij kent er een hoop die dit crushen. Echt bakken.

Sleutelwoord is echter vooral natty in minder dan een jaar incl. cutten. Dat is gewoon lachwekkend en ik snap niet dat iemand zoiets online gooit en daadwerkelijk verwacht dat mensen niet in de lach schieten.
Dat zijn zes woorden :driving:
 
Dat zijn zes woorden :driving:
Nee hoor, maar ik zal er een streepje tussen zetten om je op weg te helpen:

Sleutelwoord is echter vooral natty - in minder dan een jaar incl. cutten.
 
Ik denk dat je vraag onderhand wel beantwoord is. ;)

Hahaha... yep :D

Ach, ik train gewoon lekker door zonder te veel naar anderen te kijken. Ik zie wel hoe ver ik kom ;)
 
That’s the spirit.

En los van de natty/niet natty discussie, TS is 19, en sport 6 keer per week, jij (en ik) bent 35+, sport 3 keer per week en werk in contnuedienst dus kan niet een vergelijkbare progressie verwachten, je doet er sowieso langer over.
 
En ik maar blij zijn dat ik vandaag na een paar jaar voor het eerst 130 kg heb gesquat.
 
Back
Naar boven