AndroidHealthClinic

Forum Challenge N°17 Burpees

Borst moet volledig naar de grond

  • Ja

    Stemmen: 13 72,2%
  • Neen

    Stemmen: 5 27,8%

  • Totaal stemmers
    18
  • Peiling gesloten .

Bezoekers in dit topic

Wie heeft dit bedacht?

devil herself, sanca.
giphy.gif
 
Mogen hetero mannen ook aan deze challenge meedoen?
 
Rip challenges, we had a fun ride.
 
Rip challenges, we had a fun ride.
Oké oké, bij deze mijn belofte dat ik deelneem :D. Ik doe nooit burpees en vind het enorm gay, maar om te voorkomen dat de challenges een stille dood sterven, zal ik mijn plicht doen. :gay:

Wie nog meer? :emo:
 
Oké oké, bij deze mijn belofte dat ik deelneem :D. Ik doe nooit burpees en vind het enorm gay, maar om te voorkomen dat de challenges een stille dood sterven, zal ik mijn plicht doen. :gay:

Wie nog meer? :emo:
:heart:
 
Oké oké, bij deze mijn belofte dat ik deelneem :D. Ik doe nooit burpees en vind het enorm gay, maar om te voorkomen dat de challenges een stille dood sterven, zal ik mijn plicht doen. :gay:

Wie nog meer? :emo:

Ik wou wel meedoen maar als de militair meedoet maak ik natuurlijk geen kans.
 
Ik wou wel meedoen maar als de militair meedoet maak ik natuurlijk geen kans.
:roflol:
Veel mensen hebben gelijk een beeld bij militairen, alsof wij allemaal commando of marinier zijn. Ik ben helikopter engineer en zit de hele dag op kantoor achter mijn pc of ben op zakenreis / in vergadering. 50% van mijn afdeling is burger en 50% militair, om het even in perspectief te plaatsen. Ik denk dat de helft niet eens weet wat een burpee is of al 2 jaar zijn sportschoenen niet meer aan heeft gehad :p.

In mijn initiele opleiding heb ik inderdaad weleens burpees moeten doen, dat geef ik toe. Dat was echter 12 jaar geleden, dus ik denk niet dat mijn 'spiergeheugen' zich dat nog kan herinneren. ;)
 
Oké oké, bij deze mijn belofte dat ik deelneem :D. Ik doe nooit burpees en vind het enorm gay, maar om te voorkomen dat de challenges een stille dood sterven, zal ik mijn plicht doen. :gay:

Dapper!
 
  • Like
Waarderingen: BB_
Had toch wel meer animo verwacht? Zeker vanuit de dames.
 
Ik doe wel mee maar ga niet als eerste. :gay:
 
Mss doe ik ook wel eens mee. Heb nog nooit burpees gedaan dus een goed moment om te zien wat ze doen met een mens? :p
 
Mss doe ik ook wel eens mee. Heb nog nooit burpees gedaan dus een goed moment om te zien wat ze doen met een mens? :p
Aan je nickname te zien heb je die status al bereikt.
 
Burpees zijn boeren laten toch?
 
Back
Naar boven