MuscleMeat

Recomp op Sustanon|Masteron|Primobolan|GH

  • Topic starter Vonk
  • Startdatum
  • Reacties 387
  • Weergaven 33K
  • Volgers 62

Bezoekers in dit topic

Vonk

Netjes dat je alles zo goed volgt wat je doet en verhoogd naar mate je meer progressie boekt.
Je pakt het goed aan :)

Je natuurlijke T3 productie zou snel weer redelijk op niveau kunnen zitten.

Ik heb toen eens een stukje gelezen van Porter van enhanced athlete die zei dat zijn metabolisme redelijk snel weer opstartte telkens.
Dus ik zou me daar geen zorgen om maken en de aas helpen ook om je verbranding hoog te houden.

Heb je een soort rebound effect gemerkt na het stoppen?

Imo is T3 heel erg geschikt om de bulk mee te beginnen vanuit een diepe cut zoals bijv. Keto op 50 mcg om het jojo effect gedeeltelijk te compenseren, wanneer je weer kh gaat toevoegen.

Veel pro's adviseren ook om een bulk te beginnen met tren A, omdat je minder vet gaat opslaan na het cutten denk ik :)

Drunkenmaster jij nam ook lang t3 toch?
 
Vonk

Netjes dat je alles zo goed volgt wat je doet en verhoogd naar mate je meer progressie boekt.
Je pakt het goed aan :)

Je natuurlijke T3 productie zou snel weer redelijk op niveau kunnen zitten.

Ik heb toen eens een stukje gelezen van Porter van enhanced athlete die zei dat zijn metabolisme redelijk snel weer opstartte telkens.
Dus ik zou me daar geen zorgen om maken en de aas helpen ook om je verbranding hoog te houden.

Heb je een soort rebound effect gemerkt na het stoppen?

Imo is T3 heel erg geschikt om de bulk mee te beginnen vanuit een diepe cut zoals bijv. Keto op 50 mcg om het jojo effect gedeeltelijk te compenseren, wanneer je weer kh gaat toevoegen.

Veel pro's adviseren ook om een bulk te beginnen met tren A, omdat je minder vet gaat opslaan na het cutten denk ik :)

Drunkenmaster jij nam ook lang t3 toch?

Meten is weten :)

@ T3 gebruik, ik heb het een jaar of 2,5 gebruikt steady op 50mcg per dag, helaas op den duur toch ook wel de negatieve effecten die steeds meer aan de oppervlakte kwamen. Heb hier in vorige logs veel over gepost, al legde ik toen de link naar T3 nog niet direct. Achteraf bezien was het wel zo duidelijk als het maar kon zijn en vormde het toch wel de rode draad in de negatieve spiraal. Ben inderdaad na 1,5-2 weken weer volledig hersteld van het stoppen en merkte geen rebound effect o.i.d.

AAS + GH is voor mij ook in retrospect bezien, genoeg om mijn doelen te behalen, dus de T3 zal ik verder voor goed links laten liggen.
 
Meten is weten :)

@ T3 gebruik, ik heb het een jaar of 2,5 gebruikt steady op 50mcg per dag, helaas op den duur toch ook wel de negatieve effecten die steeds meer aan de oppervlakte kwamen. Heb hier in vorige logs veel over gepost, al legde ik toen de link naar T3 nog niet direct. Achteraf bezien was het wel zo duidelijk als het maar kon zijn en vormde het toch wel de rode draad in de negatieve spiraal. Ben inderdaad na 1,5-2 weken weer volledig hersteld van het stoppen en merkte geen rebound effect o.i.d.

AAS + GH is voor mij ook in retrospect bezien, genoeg om mijn doelen te behalen, dus de T3 zal ik verder voor goed links laten liggen.

Zie je :)
T3 kickt gelukkig in de meeste gevallen snel weer aan.
Klopt. Mijn endocrinoloog adviseerde mij ook om te stoppen met de T3.
Dit zou op de lange termijn veel vervelende bijwerkingen geven zei hij.
Had je depressieve of lethargische klachten?
 
Zie je :)
T3 kickt gelukkig in de meeste gevallen snel weer aan.
Klopt. Mijn endocrinoloog adviseerde mij ook om te stoppen met de T3.
Dit zou op de lange termijn veel vervelende bijwerkingen geven zei hij.
Had je depressieve of lethargische klachten?

Nee fysieke klachten waarvan de ergste krachtverlies in benen en armen betekende. Heb daar flink problemen mee gehad en waren zelfs dagen bij dat ik mezelf niet kon omdraaien in bed en ook dat ik niet meer kon opstaan van de bank om naar bed te gaan en mijn toenmalige buurman om hulp heb moeten vragen, echt half invalide dus. In die periode heb ik ook mijn hernia en operatie gehad + een maand of 3 zeer zware medicatie, waaronder tramadol en lyrica. En naast alle andere zooi die ik toen naar binnen werkte (diclofenac, ibuprofen, paracetamol, amytriptiline, sustanon, gh en dus t3) was het lastig om uit te zoeken waar nou dat kracht verlies vandaan kwam. Nee ben erg blij dat ik erachter ben dat het door de T3 kwam en het eruit geknikkerd heb :)
 
Nee fysieke klachten waarvan de ergste krachtverlies in benen en armen betekende. Heb daar flink problemen mee gehad en waren zelfs dagen bij dat ik mezelf niet kon omdraaien in bed en ook dat ik niet meer kon opstaan van de bank om naar bed te gaan en mijn toenmalige buurman om hulp heb moeten vragen, echt half invalide dus. In die periode heb ik ook mijn hernia en operatie gehad + een maand of 3 zeer zware medicatie, waaronder tramadol en lyrica. En naast alle andere zooi die ik toen naar binnen werkte (diclofenac, ibuprofen, paracetamol, amytriptiline, sustanon, gh en dus t3) was het lastig om uit te zoeken waar nou dat kracht verlies vandaan kwam. Nee ben erg blij dat ik erachter ben dat het door de T3 kwam en het eruit geknikkerd heb :)

Jezus wat heftig !
Ik ben blij voor je dat je je nu zo veel beter voelt
En het lijkt zo onschuldig... Een schildklierhormoon
 
Onschuldig vind ik overdreven, maar ik snap wat je bedoeld, het wordt heel veel gebruikt idd.

Ook het verschil in nachtrust is enorm, het scheelt me in rust ook gewoon 10-20 hartslagen per minuut die ik nu minder doe. Daarmee is ook dat gejaagde gevoel verdwenen :)
 
En nu leef je weer wat langer ;)

Of is dat geen voordeel? :p
 
Dat is maar de vraag natuurlijk, maar daar gaan we wel vanuit :D
 
:wave2:

Weer even een kleine update voor de liefhebbers; het gaat nog steeds boven verwachting! :cool:

Gisteren legday :flexbiceps:

45 degree plate loaded leg press
20x120
5x160
5x200
5x240
5x260
5x300
5x340
5x360
5x380
5x400
5x280

Haha als ik dit zo type dan is het toch wel aardig wat :roflol: 400 was natuurlijk een dikke PR :D En omdat HillR graag setjes van 5 wilde doen zodat ze 260 kon doen, kon ik mooi even kijken hoever ik kon gaan. Als ik eerder zwaarder ga dan zit er nog wel meer in de pijp.

Calf machine
15x70
10x100
10x130
10x130

DB lateral raise strict
10x14
10x16
10x18

DB front raise strict
10x14
10x16
10x16

BB Upright row
12x30
12x40
12x50

Leg extensions
10x80
10x130
10x80

Abductor
10x40
10x40
10x40

Adductor
10x40
10x40
10x40

Lying leg curl
10x50
10x60
10x70
10x80

Planning was om vanavond weer UB te knallen, maar door het vele klussen in de tuin afgelopen weekenden zeurt mijn UB echt enorm aan alle kanten, dus zaak om even te luisteren en wat extra rustdagen in te lassen. Morgen natuurlijk wel de nodige cardio @ Kingsday :engel:

Shape update, vanmorgen nuchter gewogen op 107,2kg dus dat gaat lekker aangezien de spiegel me ook goed gezind is :cool: Met extra gratis Ragnar, onze photobomber.

We knallen vrolijk door!

qrc7fk.jpg
 
Jezus...kap nah es met die schouders man! :bow2:
 
  • Like
Waarderingen: Vonk
Shape gaat lekker! Abs incoming!!:woot:

Zieke legpresses ook man!:eek!:
 
  • Like
Waarderingen: Vonk
Whut??? Is de karma terug...:cheer:

Karma is van voor mijn tijd op het forum. Hoe werkt dat?
:wave2:

Weer even een kleine update voor de liefhebbers; het gaat nog steeds boven verwachting! :cool:

Gisteren legday :flexbiceps:

45 degree plate loaded leg press
20x120
5x160
5x200
5x240
5x260
5x300
5x340
5x360
5x380
5x400
5x280

Haha als ik dit zo type dan is het toch wel aardig wat :roflol: 400 was natuurlijk een dikke PR :D En omdat HillR graag setjes van 5 wilde doen zodat ze 260 kon doen, kon ik mooi even kijken hoever ik kon gaan. Als ik eerder zwaarder ga dan zit er nog wel meer in de pijp.

Calf machine
15x70
10x100
10x130
10x130

DB lateral raise strict
10x14
10x16
10x18

DB front raise strict
10x14
10x16
10x16

BB Upright row
12x30
12x40
12x50

Leg extensions
10x80
10x130
10x80

Abductor
10x40
10x40
10x40

Adductor
10x40
10x40
10x40

Lying leg curl
10x50
10x60
10x70
10x80

Planning was om vanavond weer UB te knallen, maar door het vele klussen in de tuin afgelopen weekenden zeurt mijn UB echt enorm aan alle kanten, dus zaak om even te luisteren en wat extra rustdagen in te lassen. Morgen natuurlijk wel de nodige cardio @ Kingsday :engel:

Shape update, vanmorgen nuchter gewogen op 107,2kg dus dat gaat lekker aangezien de spiegel me ook goed gezind is :cool: Met extra gratis Ragnar, onze photobomber.

We knallen vrolijk door!

qrc7fk.jpg

Het gaat lekker zo te zien. Schouders zijn zeker een sterk punt!
 
Onderaan elke post staat nu "karma geven" naast "Meld" en "Opslaan".

Thanks :cool: We klagen zeker niet :D
Shape gaat lekker! Abs incoming!!:woot:

Zieke legpresses ook man!:eek!:

Ja ging erg lekker, voelde goed qua energie levels dus dacht pak hem door, had eigenlijk gemikt op 360 maar ging nog even door :D

Jezus...kap nah es met die schouders man! :bow2:

Haha :p

mmmm, :ds:

Trots op je :heart:

You're my solid rock in de branding :heart:
 
Wat is het verschil tussen karma en een like?
 
Bij karma kun je ook een klein privé berichtje sturen
 
Aangezien ik nog steeds wat last heb van mijn rechterarm; pezen en aanhechtingen, heb ik besloten mede ook omdat ik mee doe aan de DBB contest (als ie doorgaat natuurlijk :o) om de komende weken even wat lager te gaan doseren. Ik blijf nog wel recompen, maar alles even op een rustiger pitje in elk geval. Afgelopen 8 weken is het ontzettend hard gegaan en mijn lichaam heeft wat moeite met de snelle transformatie en de enorme progressie in kracht op bepaalde oefeningen. Dus maar even pas op de plaats en rustig aan de komende weken. Ik zal een nieuw logje maken in de contest sectie van het forum t.z.t.

:wave:
 
Back
Naar boven