Fitness Seller

Sticky Series & Docu's Kritiek & Review Topic (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Outside Man | Netflix

Eerste paar afleveringen gaan over een bepaald deel in Zuid Afrika.

E1 Coronation park:
Sommige arme blanken snappen waar de woede vandaan komt bij zwarten en de manier waarop blanken nu behandeld worden. Het gaat wat dieper in op de positieve discriminatie jegens zwarten. Rode baretten komen ook voorbij (EFF), voor wie de positieve discriminatie niet ver genoeg gaat. Malema; "dood de boeren, dood de blanken".

E2 Towships:
Programma loopt o.a. mee bij een ziekenhuisin Khayelitsha. Gigantisch veel mensen worden neergestoken. Broer heeft ook in soortgelijk ziekenhuis gewerkt om ervaring op te doen. Snap nu wel wat hij bedoelde met daar maak je in een paar mnd mee wat je hier in jaren niet meemaakt. Al kon het er in Edinburgh ook hectisch aan toe gaan.
 
Wil vanavond aan de serie rain beginnen op netflix
Iemand deze al gekeken?

 
NF maakt de laatste tijd wel enorm veel apocalyptische en sci-fi shit zeg! Vind ik persoonlijk niet erg, mag er graag naar kijken. Deze staat ook nog op de planning, maar we moeten eerst nog 12 Monkeys afmaken.
 

Nou die foto doet anders vermoeden hoor, of heb je iets met vissen en vrouwen? :dunno:

OWQtNGI3YS00YTczLWE4OWMtYzRhYWVhMGQ2NmJhXkEyXkFqcGdeQXVyMjYwNDA2MDE@._V1_UX182_CR0,0,182,268_AL_.jpg
 
Nou die foto doet anders vermoeden hoor, of heb je iets met vissen en vrouwen? :dunno:

:roflol:

Nee hoor. Kijkt vlotjes weg. Niet al te gekke dingen in.
 
  • Like
Waarderingen: Vonk
NF maakt de laatste tijd wel enorm veel apocalyptische en sci-fi shit zeg! Vind ik persoonlijk niet erg, mag er graag naar kijken. Deze staat ook nog op de planning, maar we moeten eerst nog 12 Monkeys afmaken.
Is die ook beschikbaar op NF?
Ik ga morgen de eerste aflevering van seizoen 5 The 100 kijken. Die is sinds vorige week weer op NF.
 
Is die ook beschikbaar op NF?
Ik ga morgen de eerste aflevering van seizoen 5 The 100 kijken. Die is sinds vorige week weer op NF.

Ja zagen we ook ineens! Dus die moet er ook aan geloven binnenkort :D

Klopt 2 seizoenen :cool:
 
De afgelopen dagen keek ik naar "Safe".
Weet niet goed wat ik er moet van vinden; Soms denk ik "zeer goed" en soms " lazy writing".
Misschien dat ik zonder Michael C. Hall er in de serie niet zou uitgekeken hebben. Al vond ik hem ondermaats presteren. In zijn situatie zou hij veel hysterischer moeten zijn. Hij is iets te koel. Geen enkele vader zou zo kalm blijven.
 
Wil vanavond aan de serie rain beginnen op netflix
Iemand deze al gekeken?

Ik heb een aantal maanden geleden het volledige seizoen gezien. Ik vond het echt goed. Wat vond jij er van?
 
Sinds 2 weken geleden begonnen aan Peaky Blinders, nu al bij seizoen 4 echt een geweldige serie.
 
Back
Naar boven