MuscleMeat

Sticky Post je maaltijden (met pics!)

Hoe bak jij je steak?


  • Totaal stemmers
    55

Bezoekers in dit topic

I wish. Ben geopereerd en mag zes weken amper bewegen dus zit bijna te eten op m'n BMR O.o
Oef, balen. Sterkte met je herstel.:thumbup: Toch niets heel ernstigs hoop ik?
 
Oef, balen. Sterkte met je herstel.:thumbup: Toch niets heel ernstigs hoop ik?
Ze hebben al mijn spieren van m'n ribben moeten trekken om een aangeboren afwijking te herstellen. Niet ernstig maar wel pijnlijk. Die spieren moeten nu de kans krijgen om zich terug vast te hechten aan m'n ribben, dus 6 weken niksen :grumble:.
 
Ze hebben al mijn spieren van m'n ribben moeten trekken om een aangeboren afwijking te herstellen. Niet ernstig maar wel pijnlijk. Die spieren moeten nu de kans krijgen om zich terug vast te hechten aan m'n ribben, dus 6 weken niksen :grumble:.
oei.... das heel wat... :(
Sterkte met je herstel.
 
Om je dan toch voorzichtig te laten lachen:

F29644A9-DB37-4841-ABA0-1926C20C3003.jpeg
 
Walnotenbroodje (Lidl) met pangasiusfilet knoflook/citroen (AH).
Kant-en-klare bulgursalade met kip en tandoorispecerijenmix (Lidl).
Net op en pas mijn tweede maaltijd vandaag.:D
Veel te lekker weer om in de keuken te staan, dus even simpel. :cool:

Macro's salade: Kcal K/V/E 315 44/6,9/14 (maar 0,8 gram verz. vet en maar 5,4 gram suikers)
Marco's pangasius: Kcal K/V/E 210 1,4/9/30
Walnotenbroodje: geen idee, maar volkorenbrood met walnoten, dus zal wel prima zijn, iets van 300 kcal ofzo.
IMG_20180422_153810.jpg
 
Tuurlijk :)

3 bananen
2 eieren
150 gr oats
1 scoop vanille whey
100 gr kwark
eetlepel honing
1 theelepel bakpoeder

Prak de bananen fijn en voeg de eieren toe. Even roeren en vervolgens het bakpoeder en de oats er bij. Goed mixen en daarna de kwark en whey toevoegen. Honing naar smaak en eventueel wat vanille extract.
Ik heb het verdeeld in een muffin schaal van 12 stuks. Stukjes amandel er over gestrooid, volgende keer doe ik er iets van bessen of ander rood fruit door :)
20 minuten op 180 graden in de oven en klaar!
 
Laatst bewerkt:
Aangezien afvallen alleen gaat met cardio of low carb, was vandaag een van de laatste dagen dat ik standaard brood eet. (dislike cardio:angstig: Zelfs mn nieuwe hardloopschoenen zijn niet motiverend genoeg). Tikt al gauw aan in calorieën zon broodje

Veldsla met tonijn/tijm en een spelt/haver afbakbroodje

IMG_20180420_145640.jpg
 
Back
Naar boven