XXL Nutrition

Sticky De laatst genomen foto topic (8 bezoekers)

Bezoekers in dit topic

  • 20kg vet minder eindelijk wat vorm

    bb.jpg
     
    Biceps lopen jammer genoeg achter omdat ik ze een heletijd (paar maanden) heb verwaarloosd... Maar ben wel blij met de progressie die ik boek! Ben sinds december serieus bezig. Wil nu alleen nog maar cutten in vetpercentage, hoef niet breder te worden want dat zal wss niet mooi zijn.

    - weg
     
    Laatst bewerkt:
    Biceps lopen jammer genoeg achter omdat ik ze een heletijd (paar maanden) heb verwaarloosd... Maar ben wel blij met de progressie die ik boek! Ben sinds december serieus bezig. Wil nu alleen nog maar cutten in vetpercentage, hoef niet breder te worden want dat zal wss niet mooi zijn.

    [afbeelding niet meer beschikbaar]

    [afbeelding niet meer beschikbaar]

    [afbeelding niet meer beschikbaar]

    [afbeelding niet meer beschikbaar]
    Ik zou meer massa op schouders proberen krijgen
     
    Ja ben ik mee bezig, train schouders nl graag :D maar ik heb het gevoel dat mijn schouders eigenlijk te groot zijn tov mn biceps etc? Of valt dit nog wel mee?
     
    Laatst bewerkt:
    Ja ben ik mee bezig, train schouders nl graag :D maar ik heb het gevoel dat mijn schouders eigenlijk te groot zijn tov mn biceps etc? Of valt dit nog wel mee?

    [afbeelding niet meer beschikbaar]
    Eh nee hebben allen gewoon iets meer massa nodig
     
    maar ik heb het gevoel dat mijn schouders eigenlijk te groot zijn tov mn biceps etc? Of valt dit nog wel mee?
    Zou me niet drukmaken om verhoudingen voorlopig. Gewoon massa erop plakken.
     
    En koop ook een doekje om je lens schoon te maken, zitten allemaal vlekken op. :roflol:
    Gewoon lekker trainen eten en slapen. Bouwen die handel.
     
    En koop ook een doekje om je lens schoon te maken, zitten allemaal vlekken op. :roflol:
    Gewoon lekker trainen eten en slapen. Bouwen die handel.
    Jeetje wat braaf weer Ron.
    broek uit BROEK UIT!!!
     
    • Like
    Waarderingen: vntl
    Er is nooit voldoende massa.
    Nja,, voor een vrouw ligt dit anders imo.. voor een man is de natty max gewoon de max voor mij,, dit ligt natuurlijk voor een doorgewinterd bb'er iets anders
     
    • Like
    Waarderingen: Inb4
    Back
    Naar boven