AndroidHealthClinic

Sticky Voetbal Topic

Bezoekers in dit topic

Morgen Juventus - Napoli

3bb.gif

Mein body is ready!
 
Juve gaat het niet volhouden denk ik. Buffon gaat dus waarschijnlijk alleen afsluiten met een copa
 
Ik voel warme rode gloed op iemands gezicht door de glasvezelkabels heen.

:gek:

Ik zie liever Napoli kampioen worden. Het is nu alleen de vraag tegen wie Juventus punten zal laten liggen.
 
Laatst bewerkt:
Bondscoach weigert Ibrahimovic te bellen
Zlatan Ibrahimovic zei vorige week dat hij zeker bij het WK te zien zal zijn, maar het heeft er alle schijn van dat de spits van Los Angeles Galaxy dit niet zal doen in de hoedanigheid van speler van de nationale ploeg van Zweden. Janne Andersson geeft aan dat Ibrahimovic niet hoeft te rekenen op een belletje van de bondscoach.

In gesprek met Kicker geeft de trainer aan dat hij niet van plan is om de aanvaller te contacteren. "Om het duidelijk te formuleren: als je stopt bij de nationale ploeg, zoals Zlatan heeft gedaan na het EK van 2016, en hij was heel erg duidelijk toen hij erover sprak, dan is de zaak afgedaan. Als je de drive verliest om veertig of vijftig dagen bij de nationale ploeg te zitten en liever niets doet of tijd doorbrengt met je familie, dan respecteer ik dat."

"Ik geloof er niet in om mensen te overtuigen. Ik doe liever mijn werk met 250.000 spelers die wél onderdeel ervan willen uitmaken", aldus Andersson, die nooit heeft overwogen om Ibrahimovic te overtuigen: "Zlatan niet, maar niemand die besloten heeft met pensioen te gaan. Maar er is nou eenmaal veel media-aandacht. Ik heb geen problemen met deze vragen, ook niet met wat hij zegt of wat er allemaal geschreven wordt."

"Als hij zijn mening verandert, contact met mij opneemt en zegt: 'Ja, ik wil er onderdeel van uitmaken...'. Dan gaan we met elkaar zitten en bespreken wat dat zou betekenen, hoe we gaan spelen en nog meer van dat soort dingen. Maar dat is allemaal speculeren. Ik weet niet of hij nog in het team past. Maar ik denk er niet over na. Als je er onderdeel van wil uitmaken, moet je me bellen. Zo simpel is het."
 
Tuan16c.jpg


Allegri
He’ll earn €5.5m plus bonuses from next season, then adding another €1m for 2018, rising to €6.5m in 2018 and almost €7m in the final year.
:thinking:
 
Bron?
Cr7 was in 2017 de best betaalde sporter met 78 miljoen euries en ondertussen zitten Neymar en Messi daar wel boven denk ik
 
Jezus, Dion Cools laat zich kinderlijk in de wind zetten. Heeft twee doelpunten op z'n kerfstok en zit dan achteraf beetje schaapachtig rond te kijken met z'n domme smoel :roflol:

Publiekelijk vierendelen op het marktplein!
 
Hij verdiende het niet om recordinternational te worden.
Jezus, Dion Cools laat zich kinderlijk in de wind zetten. Heeft twee doelpunten op z'n kerfstok en zit dan achteraf beetje schaapachtig rond te kijken met z'n domme smoel :roflol:

Zin in een zoentje?
 
Ajax moet het lange tijd stellen zonder aanvoerder Joël Veltman. Onderzoek heeft maandag uitgewezen dat de verdediger de voorste kruisband van zijn rechterknie heeft gescheurd. Veltman wordt op korte termijn geopereerd. De verwachte hersteltijd is 6 tot 9 maanden, zo meldt Ajax via de officiële kanalen.
 
Back
Naar boven