Fitness Seller

Sticky De laatst genomen foto topic (18 bezoekers)

Bezoekers in dit topic

  • Paar weken oud maar wel meest recent
    received_10156361830176349.jpeg
    received_10156361832691349.jpeg
    received_10156361833326349.jpeg
     
    Lol, het heeft nog wel wat meer invloed dan dat, hoor Ron! Nu doe je jezelf tekort.
    Mijn kennis is dat je door een hogere verhouding van je testosteron beter hersteld, thats it.
    Je bouwstenen zijn er in overvloed. Als er meer is dan loopt mijn kennis gewoon achter.
     
    Mijn kennis is dat je door een hogere verhouding van je testosteron beter hersteld, thats it.
    Je bouwstenen zijn er in overvloed. Als er meer is dan loopt mijn kennis gewoon achter.
    Voortdurend verhoogde eiwitsynthese is wel één van de belangrijkste factoren volgens mij. Een natty kan dat alleen voor een korte tijd opwekken met trainen. Vandaar dat iemand met AAS ook veel gemakkelijker wegkomt met een typische "bro split". Het is dus niet alleen zo dat je beter hersteld, maar je maakt dus ook gewoon veel sneller en langer spiermassa aan. En ja, dus ook zonder trainen.
     
    Wat boeid het of die wel of niet naturel is, ging om lat activatie is dat oppeens anders als naturel?
    Mij boeit dat geen kloot. Maar jij reageert op iemand die zich afvraagt hoe je dikke traps en lats krijgt en specifiek vernoemt(naturel). Dus in dit geval boeit het veel, want idd een gebruiker die even hard traint als een naturel heeft een voordeel en dan post jij een gebruiker. :emo:
     
    Nee :sad: there we go again.
    Natural versus juicing heeft enkel invloed op je herstel. Laten we in algemeenheid zeggen dat juicen 2x sneller hersteld en dus 2x meer werk kan verzetten. (moet hij/zij het wel willen en doen, vele juicers doen het voor het gemak van het snelle herstel. De gym loopt er vol mee)
    Als je dan upt met hg dan gaat het groeien lekker door.

    Zo en nu weer terug. :thumbs:
    Dat iemand gebruikt zal mij een worst wezen. Ik reageerde omdat dat filmpje van een gebruiker een antwoord was op een vraag over naturel
     
    Mij boeit dat geen kloot. Maar jij reageert op iemand die zich afvraagt hoe je dikke traps en lats krijgt en specifiek vernoemt(naturel). Dus in dit geval boeit het veel, want idd een gebruiker die even hard traint als een naturel heeft een voordeel en dan post jij een gebruiker. :emo:
    Naturel verkrijgt die zijn lats op precies dezelfde manier als met aas.

    Ik post een filmpje met een manier om je lats te vinden dus om hem te helpen.. who de fuck gives a fuck dat die gene die het uitlegd een gebruiker is.
     
    • Like
    Waarderingen: BB_
    Naturel verkrijgt die zijn lats op precies dezelfde manier als met aas.

    Ik post een filmpje met een manier om je lats te vinden dus om hem te helpen.. who de fuck gives a fuck dat die gene die het uitlegd een gebruiker is.
    Denk je echt dat als je natty bent je dezelfde oefeningen kan doen als een gebruiker? Jouw benen worden misschien groot van wat random setjes leg extensions en leg curls maar daar red je het niet meer als naturel.
     
    Naturel verkrijgt die zijn lats op precies dezelfde manier als met aas.

    Ik post een filmpje met een manier om je lats te vinden dus om hem te helpen.. who de fuck gives a fuck dat die gene die het uitlegd een gebruiker is.
    Veel. Want als ik hetzelfde train als nu maar ipv 15 jaar naturel te trainen al 15 jaar gebruik had ik er heel anders uit gezien. Dus advies en oefeningen, frequentie, snelheid hoop gebla van een gebruiker zegt geen kloot.
     
    Denk je echt dat als je natty bent je dezelfde oefeningen kan doen als een gebruiker? Jouw benen worden misschien groot van wat random setjes leg extensions en leg curls maar daar red je het niet meer als naturel.
    Nee je heb gelijk. Als je gebruikt dan heeft je lichaam inderdaad andere spieren op andere plekken zitten. Dit gebeurd allemaal onder de huid de seconde dat je die naald erin zet
     
    Veel. Want als ik hetzelfde train als nu maar ipv 15 jaar naturel te trainen al 15 jaar gebruik had ik er heel anders uit gezien. Dus advies en oefeningen, frequentie, snelheid hoop gebla van een gebruiker zegt geen kloot.
    Ook dit is echt complete onzin. Gasten zoals in het voorbeeld hebben 100% meer kennis van spieren en functie dan jij met je naturel voorkomen. Zonder enige twijfel.
    Wat denk je nou zelf? Dat het een proff bb geen reet interesseert hoe of wat en wanneer hij traint? Hij verdient zn brood er mee. Hoort zijn kennis bij te houden en op pijl te houden voor zijn cliënten en ervaring uit diezelfde cliënten (uitzonderingen van papegaai pro’s daar gelaten).
    En jij denkt dat jij meer kennis hebt over spieren en hoe te trainen omdat jij na je werk ff een uurtje in de gym rondloopt?
    Think again my best friend
     
    Ja die van jou, want spieren en functionaliteit blijven gelijk alleen herstellen/groeien sneller
    Als je van leg extensions en leg curls als naturel grote benen kreeg had iedereen in mijn gym grote benen. Nochtans zijn er veel gebruikers die hiervan grote benen hebben. Kan jij dan even duidelijk maken hoe dit komt?
     
    Back
    Naar boven