AndroidHealthClinic

Sticky De laatst genomen foto topic

Bezoekers in dit topic

:hahaha:haha, ik kom niet meer bij. Wat jij post is trouwens geen trapezium, maar een parallellogram. Dit is een trapezium:
7258-01.png
Dacht dat ik de enigste was die dit doorhad. Maar dan ben ik weer de betweter :dunno:. Nuja ik ben ook wel een betweter :roflol:
 
Dacht dat ik de enigste was die dit doorhad. Maar dan ben ik weer de betweter :dunno:. Nuja ik ben ook wel een betweter :roflol:
Ik ben ook een betweter, het is namelijk geen "enigste", maar "enige". Enigste betekent dat je jezelf eniger vind dan de rest.
 
Pff, wat een gezeik weer. @de nattys hier; leer fatsoenlijk te eten en te trainen en jullie komen er wel...
 
Dutchbodybuilding op zijn best! :popcorn:
 
Ik stink verdomme een partijtje van onderen today... Kolere lijkt wel of ik een dooie rat in mn onderjanus heb zitten
Misschien weet Steks hier wel een middeltje voor.
 
Pssst heb jij ook last van Phimosis? Ik denk dat het uiteindelijk toch tijd wordt om het geheel te wassen.
 
Ik weet niet waarom ik er nu weer bijgehaald moet worden, maar goed.

Zoek je een tijdelijke oplossing of wil je er voor altijd vanaf zijn?
 
Ik weet niet waarom ik er nu weer bijgehaald moet worden, maar goed.

Zoek je een tijdelijke oplossing of wil je er voor altijd vanaf zijn?
Ik dacht dat het fijn was om dit al vast voor ons onderonsje volgende week te regelen.

App me vanaaf ff X
 
Trainingsethiek en een heleboel aanleg. Ik train nu 3x per week benen en dan echt hard trainen en niet bitchen.
Tot tranen in mijn ogen aan toe, echte pijn en branden als een mother fucker.

Ohh mijn benen zijn klein trouwens. Maar er is nu eindelijk groei. En een trainingsmaatje die hoeft er enkel aan te denken en het groeit al bij hem. Oneerlijk ja. Maar suck it up and do the work thats needed.
Precies. Mijn Lats zuigen, maar ik kan garanderen dat ik echt niet op halve kracht train. Deadlifts tot ik letterlijk sterretjes zie en bijna omflikker. Rows, Lat Pulldowns, Lat Prayers etc. en elke set maximaal. Elke dag mealpreppen en alles op de weegschaal tot het autistische aan toe.

Desalniettemin krijg ik hier wel goede tips. Vandaag gelijk de Pull Ups zoals jij ze beschreef gedaan. Schouderbladen naar elkaar toe en langzaam negatief, voelde goed. Ook de Band Pulls die Brutushakt aanraadde toegepast. Die ga ik er dagelijks in houden, Pull Ups om de dag. Bovenop mijn huidige schema. En dan niet enkel wanneer ik zin heb, maar gewoon 51 weken per jaar (ja, 1 weekje vakantie moet kunnen). Dan kom ik er wel, daar ben ik zeker van. :D

Lat activatie heb ik altijd moeite mee gehad, ik voelde ze gewoon niet, ondanks dat ik trainde tot failure. Reverse Peck Deck (langzaam, met hold), Lat Prayers (idem) en Unilateral Cable Rows hebben mij geholpen mijn Lats beter te voelen. Nu moeten ze nog groeien! :flexgrin:
 
2l8dtmq.jpg


Afvallen gaat lekker van 77+ nu naar 74,9, taille word weer wat smaller nu:o het gaat langzaam maar dat is geen probleem zomers zijn laat in nl :D

Tattoo vormt echt mooi met de vorm van je rug mee, nice!
BB_ Je had nog tips nodig voor lats?
 
2l8dtmq.jpg


Afvallen gaat lekker van 77+ nu naar 74,9, taille word weer wat smaller nu:o het gaat langzaam maar dat is geen probleem zomers zijn laat in nl :D

Damn, de vorm van die rug, daar mogen zelfs veel mannen jaloers op zijn... Ziet er echt super mooi uit zo met die V vorm, respect hoor :thumbs:
 
Tattoo vormt echt mooi met de vorm van je rug mee, nice!
BB_ Je had nog tips nodig voor lats?

Thnx. Als het ik het nog eens over mocht doen had ik hem niet weer daar gezet. Niet omdat ik hem niet mooi vind maar vind soms jammer dat de definitie minder te zien is.
 
Back
Naar boven