MuscleMeat

Phenibut

Bezoekers in dit topic

Had je je niet aan max 2-3x per week gehouden met minimaal 1 dag ertussen?

Ben er nooit van afgeweken, dus opzich alleen goede ervaringen.
 
Had je je niet aan max 2-3x per week gehouden met minimaal 1 dag ertussen?

Ben er nooit van afgeweken, dus opzich alleen goede ervaringen.

Nope. Ook vaker, en tot 3,5gr per keer. Geen aanrader.
 
Bij 2gr ga ik best als een raket al :o praat dan ook veel :rolleyes:
 
Phenibut = phenibut? Dus t maakt eigk niet uit waar je het haalt? .

Er zit wel degelijk verschil in kwaliteit. Van sportpoeders bevalt me het best
 
Gisteren nog eens geprobeerd, dit maal heb ik het wel gevoeld :P goed geslapen en een uitgeslapen gevoel ondanks dat ik slechts 6uur geslapen heb
 
Hoelaat nam je het en hoelaat ging je slapen?
 
Hoelaat nam je het en hoelaat ging je slapen?
Ingenomen rond 20u tijdens een maaltijd. Rond 21u30 waren de effecten goed voelbaar, rond 00u gaan slapen :D
 
Op een lege maag werkt nog beter :D

Hoeveel had je?
 
Op een lege maag werkt nog beter :D

Hoeveel had je?
Niet afgewogen maar t was een pak minder dan de keren er voor en toen had ik er minder aan :D
 
Hoe voelde het voordat je ging slapen?

Ik vind het zonde om te nemen in de avond, als ik het neem wil ik er de hele dag van genieten :D
 
Hoe voelde het voordat je ging slapen?

Ik vind het zonde om te nemen in de avond, als ik het neem wil ik er de hele dag van genieten :D
Een goeie body high, zeer spraakzaam ook. M'n moeder had ik ook wat gegeven en zij ervaarde hetzelfde :P
 
Hoe voelde het voordat je ging slapen?

Ik vind het zonde om te nemen in de avond, als ik het neem wil ik er de hele dag van genieten :D
Hoe lang houden de effecten aan? Gezien ik het 's avonds nam heb ik er geen idee van. En hoe voel je je bij de uitwerking ervan?
 
Hoe lang houden de effecten aan? Gezien ik het 's avonds nam heb ik er geen idee van. En hoe voel je je bij de uitwerking ervan?
Voor mij de hele dag, duurt wel 3 uur voordat het werkt.
 
Hoe lang houden de effecten aan? Gezien ik het 's avonds nam heb ik er geen idee van. En hoe voel je je bij de uitwerking ervan?

De GABA-B agonistische effecten houden uit eigen ervaring vrijwel 24 uur aan, natuurlijk wordt het minder naarmate het langer in je systeem rond hangt met een halfwaardetijd van ~6 uur.
Maar als je het in de ochtend bij het wakker worden, op lege maag neemt - Dan is je slaapkwaliteit de eerstvolgende nacht nog steeds enorm verbetert.
Phenibut schijnt ook een phenethylamine antagonist te zijn waardoor je een "phenibut afterglow"(Dus een PEA rebound) ervaart, die steeds sterker wordt naarmate de phenibut in je systeem mindert..
Wat je zou kunnen vergelijken met een low dose amphetamine. Houdt tot zo'n T+48h aan. Licht manisch, energiek, gemotiveerd en voor sommige wat slaapproblemen.

Source:
https://onlinelibrary.wiley.com/doi/pdf/10.1111/j.1527-3458.2001.tb00211.x
It acts as a GABA-mimetic, primarily at GABAB and, to some extent, at GABAA receptors. It also stimulates dopamine receptors and antagonizes â-phenethylamine (PEA),

Phenethylamine - Wikipedia
Phenethylamine, being similar to amphetamine in its action at their common biomolecular targets, releases norepinephrine and dopamine.[30][33][34] Phenethylamine also appears to induce acetylcholine release via a glutamate-mediated mechanism.[35]

Phenethylamine has been shown to bind to two human trace amine-associated receptors, hTAAR1 and hTAAR2, as an agonist.[2]
 
Laatst bewerkt:
Ik heb er de heledag wat aan, in de avond onbewust en veel milder natuurlijk. Maar ik slaap er dan alsnog heel goed op.

Met koffie kan je het goed sturen, moet je zelf even bekijken wat voor jou goed werkt.
 
Vraagje, ik neem het soms voor het slapen en dat werkt altijd goed,
Nu heb ik binnenkort schietexamens voor mijn jachtcursus, wou 500 mg nemen tegen de zenuwen maar beinvloed het ook je reactiesnelheid en word je er duf van als je het overdag gebruikt?
Moet namelijk nog wel snel zijn om de kleiduiven te raken etc.
 
Ik ben meer gefocust dat zonder, je kan het beter gewoon eerst uittesten.

Niet té veel koffie, dan wordt het mogelijk iets té. Maar 500mg is misschien wat te weinig voor een dag.

Weet niet wat je gewicht is, maar zou meer in de 1,25 - 1,5gr range denken. Maar testen werkt echt het beste.
 
Vraagje, ik neem het soms voor het slapen en dat werkt altijd goed,
Nu heb ik binnenkort schietexamens voor mijn jachtcursus, wou 500 mg nemen tegen de zenuwen maar beinvloed het ook je reactiesnelheid en word je er duf van als je het overdag gebruikt?
Moet namelijk nog wel snel zijn om de kleiduiven te raken etc.

Op deze dosering is het geen probleem. Het zal je zelfs helpen met focus.
 
Vraagje, ik neem het soms voor het slapen en dat werkt altijd goed,
Nu heb ik binnenkort schietexamens voor mijn jachtcursus, wou 500 mg nemen tegen de zenuwen maar beinvloed het ook je reactiesnelheid en word je er duf van als je het overdag gebruikt?
Moet namelijk nog wel snel zijn om de kleiduiven te raken etc.
Denk dat een beta Blokker beter is voor dat doeleind, maar n beetje gezonde stress is niet slecht toch?
 
Back
Naar boven