MuscleMeat

Forum Challenge N°17 Burpees

Borst moet volledig naar de grond

  • Ja

    Stemmen: 13 72,2%
  • Neen

    Stemmen: 5 27,8%

  • Totaal stemmers
    18
  • Peiling gesloten .

Bezoekers in dit topic

Moet je trouwens zoals bij stap 6 eerst (stil) staan voor de sprong of moet dit in een vloeiende beweging doen?
 
Best wel gek dat er 14 stemmen zijn uitgebracht. Er zijn nog nooit op geen enkele challenge 14 deelnemers geweest :trollfacex::D:D
 
Best wel gek dat er 14 stemmen zijn uitgebracht. Er zijn nog nooit op geen enkele challenge 14 deelnemers geweest :trollfacex::D:D
En ook dat er op een bodybuilding forum voor een Burpee-challenge het meest animo en de meeste deelnames gaan zijn.
 
En ook dat er op een bodybuilding forum voor een Burpee-challenge het meest animo en de meeste deelnames gaan zijn.

Volgende maand wie het langst stand 10 met 15% helling op de loopband kan volhouden zal nog meer deelnemers trekken.
 
  • Like
Waarderingen: BB_
Volgende maand wie het langst stand 10 met 15% helling op de loopband kan volhouden zal nog meer deelnemers trekken.
:roflol: Ik begrijp nooit wat mensen bezielt binnen te gaan wandelen op een loopband, en dan ook nog met een helling. Ga dan lekker buiten rennen of wandelen.

Wie het snelst de marathon kan rennen, dan win ik :1e:.
 
:roflol: Ik begrijp nooit wat mensen bezielt binnen te gaan wandelen op een loopband, en dan ook nog met een helling. Ga dan lekker buiten rennen of wandelen.

En dan ook nog zo dicht mogelijk bij de ingang willen parkeren om real life lopen te voorkomen :D
 
dead hang challenge vanaf bar voor de volgende contest

- makkelijke rules
- gecontroleerd voor bodyweight
 
dead hang challenge vanaf bar voor de volgende contest

- makkelijke rules
- gecontroleerd voor bodyweight
Blij dat ik die niet hoef te beoordelen want deze kan zo 5 min of langer kunnen duren haha. Wel simpele challenge inderdaad.
 
Op hoeveel staat de max nu ?

Als ik mijn vrouwelijkheid kan vinden (en de conditie) dan ga ik nog eens proberen.
 
En dan ook nog zo dicht mogelijk bij de ingang willen parkeren om real life lopen te voorkomen :D
En dan midden in de zomer nog met een lange broek, jas aan en capuchon op op de loopband staan. Dan ga je immers sneller zweten dus val je sneller af... ofzo? Ja, als je 2 liter zweet verliest ben je daarna eventjes 2 kg lichter als je tussendoor niet drinkt. :p
 
Ik word al moe als ik naar de filmpjes kijk
 
burpies, trowback naar de VEVA days dit.
lekker kapot gaan allemaal.
 
Weer lekker veel animo hier
 
Misschien zijn de hoogdagen van de challenges voorbij en is het tijd om te stoppen???
Beetje jammer dat er veel mensen reageren en 20 mensen mee doen aan de poll maar er maar 3 deelnemers zijn. Ik vind het echt een leuk onderdeel die forum challenges maar veel gepraat en weinig deelnemers
 
Back
Naar boven