XXL Nutrition

Korte vraag omtrent kosten HGH kuur (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Status
Niet open voor verdere reacties.

Jan Verbeek

Cool Novice
Lid geworden
16 jul 2017
Berichten
217
Waardering
76
Lengte
1m90
Massa
99kg
Vetpercentage
12%
Hey allen,

Zelf wil ik mij wat meer gaan verdiepen in de HGH materie.
Nu even een 'snelle' vraag hierover:

Wat zijn gemiddeld de kosten per maand die je bij een (goed merk) HGH kuur kan verwachten?
En dan praat ik over een kuur voor een beginner die aanbevolen i.u. doseringen hanteert.
Dus geen over de top injectiehoeveelheden.

Even snel opzoeken bleek wat lastig omdat je best wat variatie hebt in de soorten HGH, welk merk, e.d.
Dus indien iemand hier een snelle indicatie over kan geven zou ik dat appreciëren.

Thx alvast
 
Je mailbox zal wel doorstromen met goeie tips schat ik zo
 
  • Like
Waarderingen: 040B
Hey allen,

Zelf wil ik mij wat meer gaan verdiepen in de HGH materie.
Nu even een 'snelle' vraag hierover:

Wat zijn gemiddeld de kosten per maand die je bij een (goed merk) HGH kuur kan verwachten?
En dan praat ik over een kuur voor een beginner die aanbevolen i.u. doseringen hanteert.
Dus geen over de top injectiehoeveelheden.

Even snel opzoeken bleek wat lastig omdat je best wat variatie hebt in de soorten HGH, welk merk, e.d.
Dus indien iemand hier een snelle indicatie over kan geven zou ik dat appreciëren.

Thx alvast
hg, rip uit je lijf. ug evengoed niet prettig.
 
Je overweegt na twee kuurtjes al hgh? Of hoe moet ik dit zien..
 
Je overweegt na twee kuurtjes al hgh? Of hoe moet ik dit zien..

Nohh, denk dat het een kleine kans is dat ik daarmee aan de slag ga op korte termijn.

Het is meer, ben er wel nieuwsgierig naar.
En zoals ik al zei ga ik me nog inlezen op het een en ander, want op dit moment weet ik er nog niet veel van..

Maar dingen zoals prijzen was ik even benieuwd naar omdat de meeste alleen kunnen roepen "kost een godsvermogen, minimaal wel een paar 100 eu per maand, e.d.". Dus tja, alleen dat eigenlijk.
 
Je mailbox zal wel doorstromen met goeie tips schat ik zo

Bij anabolen posts in het begin was dit zeker true, maar op dit moment voor HGH nog niet, maar ik wacht het wel af
 
4. Bespreken van prijzen

Het bespreken van de marktprijzen voor anabolen e.a. prestatieverhogende middelen die illegaal zijn zonder doktersvoorschrift, is hier niet toegestaan. De gangbare prijzen zullen echter in dit topic staan alszijnde een referentie.
Sticky - **** BOARD-REGELS: Iedereen lezen ****
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Back
Naar boven