Fitness Seller

Sticky Wat vind jij irritant in de sportschool?

Bezoekers in dit topic

Best om de nek ja.:D

OT: Elke keer weer die crossfitters met hun zinloze gedraaf en gehuppel door de hele toko, daarbij meerdere setjes db's bezet houdende -want die hebben we straks nodig- gelukkig meestal de roze girlydumbells dat dan weer wel.
Maar ze zien er dan wel goed uit met allemaal kekke kleurtjes
 
De gym waar ik nu ga is één en al irritatie. Staat niet voor niks op het randje van sluiten natuurlijk. :D Maar het was een tussenoplossing en goedkoop, dus ja. De 9de loopt mijn maand daar af en dan ben ik weg. :)

Wat ik bedoel:
versleten apparatuur
defecte apparatuur die niet of half gemaakt wordt
vuil
het is daar doodnormaal je DB's niet terug te leggen
niemand van de zaak die daar op toe kijkt of wat dan ook, nee, zitten liever aan de ingang te roken en te zeveren (goeie reclame ook natuurlijk)
niets van begeleiding. Voor mij moet dat niet, maar door de prijs komen daar ook veel jonge gastjes die nog niet beter weten
 
Langzame mensen heb ik een hekel aan in de gym maar ook daarbuiten.
 
De gym waar ik nu ga is één en al irritatie. Staat niet voor niks op het randje van sluiten natuurlijk. :D Maar het was een tussenoplossing en goedkoop, dus ja. De 9de loopt mijn maand daar af en dan ben ik weg. :)

Wat ik bedoel:
versleten apparatuur
defecte apparatuur die niet of half gemaakt wordt
vuil
het is daar doodnormaal je DB's niet terug te leggen
niemand van de zaak die daar op toe kijkt of wat dan ook, nee, zitten liever aan de ingang te roken en te zeveren (goeie reclame ook natuurlijk)
niets van begeleiding. Voor mij moet dat niet, maar door de prijs komen daar ook veel jonge gastjes die nog niet beter weten
DE reden dat ik nu een home-gym heb.
Gym waar ik eerst trainde werd ook nooit opgeruimd en was vaak ook redelijk vuil. Barbells waren allemaal krom, plates mat stukken uit, ... Allerminst motiverend.
 
Zit ik powershrugs te doen van op plyoboxes, omdat ik het squat rack niet diep genoeg kan instellen.
Komt er een 40'er met een paar mooie handschoentjes tegen me wat roepen dat ik teveel lawaai maak en dat hij geen hoofdpijn hoeft te krijgen door mij. ( viel opzich wel mee)
5 minuten later is hij klaar met zijn oefening en laat de dumbells mooi liggen.
 
Zit ik powershrugs te doen van op plyoboxes, omdat ik het squat rack niet diep genoeg kan instellen.
Komt er een 40'er met een paar mooie handschoentjes tegen me wat roepen dat ik teveel lawaai maak en dat hij geen hoofdpijn hoeft te krijgen door mij. ( viel opzich wel mee)
5 minuten later is hij klaar met zijn oefening en laat de dumbells mooi liggen.
schop em
 
Zit ik powershrugs te doen van op plyoboxes, omdat ik het squat rack niet diep genoeg kan instellen.
Komt er een 40'er met een paar mooie handschoentjes tegen me wat roepen dat ik teveel lawaai maak en dat hij geen hoofdpijn hoeft te krijgen door mij. ( viel opzich wel mee)
5 minuten later is hij klaar met zijn oefening en laat de dumbells mooi liggen.
Gewoon antwoorden dat als hij stilte wil hij naar de bibliotheek moet gaan of thuis in zijn kelder gaan zitten.
 
Had ik ook gedaan.
Kwam hem wat later terug tegen en toen excuseerde hij zich en vertelde hij dat hij een hoofdtelefoon heeft gekocht.
??????????????????????????????????????? wat is dat voor midlife-crisis type? ????? was het een amsterdammer of zo??? zijn politieke voorkeur lijkt me nu al duidelijk GL


Kaharmaaaapuntjes plies
 
Zit ik powershrugs te doen van op plyoboxes, omdat ik het squat rack niet diep genoeg kan instellen.
Komt er een 40'er met een paar mooie handschoentjes tegen me wat roepen dat ik teveel lawaai maak en dat hij geen hoofdpijn hoeft te krijgen door mij. ( viel opzich wel mee)
5 minuten later is hij klaar met zijn oefening en laat de dumbells mooi liggen.
Ik ben tegen het overdreven hard laten klappen/vallen van gewichten, maar als iemand gaat zeiken dat je te veel lawaai maakt, zou ik de BB toch even extra hard laten klappen met een ferme schreeuw erbij, zal 'm leren.
 
??????????????????????????????????????? wat is dat voor midlife-crisis type? ????? was het een amsterdammer of zo??? zijn politieke voorkeur lijkt me nu al duidelijk GL


Kaharmaaaapuntjes plies
Nou vooruit, 1 karmapunt voor jou.
Mensen die vragen, worden overge......
 
geeef maar f snel 10 anderen craharma dan.. Dan kun je me wééér geven
Voor een goeie post geeft ik max. karma, maar je moet er niet expliciet om vragen.
 
Voor een goeie post geeft ik max. karma, maar je moet er niet expliciet om vragen.
Ja hallo, ik doe mijn best hoor...…………………………… Maar mijn schrijven kan niet altijd van bestseller kwaliteit zijn. Soms zit ik even in het gebruikelijke ''schrijversdipje'' dat overkomt de beste. :thumbd::suicide::whip:
 
  • Like
Waarderingen: BB_
Back
Naar boven