MuscleMeat

Valandinz - Average to Savage 2.0

Bezoekers in dit topic

En hoe was het bij de dokter gegaan?
 
+1 :)
Ben ook benieuwd.
 
En hoe was het bij de dokter gegaan?

+1 :)
Ben ook benieuwd.


Thanks voor de interesse, waardeer ik haha.
Viel een beetje tegen, kwartiertje erover gepraat en willen nu dat ik (weer) een uitgebreid bloedonderzoek doe.
Vorige is alweer een jaartje geleden en dit keer wat breder, dus nierfunctie, leverfunctie, schildklier opnieuw en nog wat andere dingen.
Na het resultaat dan een dubbelconsult om een plan van aanpak te maken met onderzoek.

Ik ga alleen super slecht op (veel) bloedprikken dus moet daar een dag vrij voor nemen en m'n collega zit net een maand in Amerika.
Wordt dus pas half Juni dat ik een bloedtest kan gaan doen.
 
Ook als je direct erna wat zoets en eventueel ijzerrijks eet?
 
Ook als je direct erna wat zoets en eventueel ijzerrijks eet?

Ja haha. Geen idee wat het triggered. Heb afgelopen paar jaar al ~10 keer bloed geprikt. Of het nou 1 buisje of 4 buisjes zijn, nuchter of niet nuchter, of ik wel/niet wat eet.
Frisdrank, banaan. Ik ga altijd vet hard plat +-5-10 minuten na het prikken. Krijg elke keer ook dikke spastische aanvallen, ogen rollen etc. haha. Die vrouwtjes schrikken zich elke keer de tyfus.
Ik ben maar een geval apart :nut:. Zou helemaal niet mogelijk moeten zijn omdat het relatief niks is wat uit je lichaam gehaald wordt.
 
Ja haha. Geen idee wat het triggered. Heb afgelopen paar jaar al ~10 keer bloed geprikt. Of het nou 1 buisje of 4 buisjes zijn, nuchter of niet nuchter, of ik wel/niet wat eet.
Frisdrank, banaan. Ik ga altijd vet hard plat +-5-10 minuten na het prikken. Krijg elke keer ook dikke spastische aanvallen, ogen rollen etc. haha. Die vrouwtjes schrikken zich elke keer de tyfus.
Ik ben maar een geval apart :nut:. Zou helemaal niet mogelijk moeten zijn omdat het relatief niks is wat uit je lichaam gehaald wordt.

Kennelijk reageert je lichaam er nogal heftig op inderdaad :eek:

Als je erop gaat googelen dan kom je ook alleen maar flauwvallers tegen die fobie voor prikken hebben, maar daar lijkt het bij jou niet echt op :o
 
Kennelijk reageert je lichaam er nogal heftig op inderdaad :eek:

Als je erop gaat googelen dan kom je ook alleen maar flauwvallers tegen die fobie voor prikken hebben, maar daar lijkt het bij jou niet echt op :o

Nee, vind er niks engs aan. Is ook pas er na. Ik ben echt een mafkees :roflol:

---
Tren

Bench Press
Set 1: 20 kg × 5
Set 2: 40 kg × 5
Set 3: 50 kg × 5
Set 4: 77,5 kg × 4
Set 5: 77,5 kg × 4
Set 6: 77,5 kg × 4
Set 7: 77,5 kg × 4
Set 8: 77,5 kg × 4 (Extra set dus VPR)

Military Press
Set 1: 40 kg × 4
Set 2: 40 kg × 4
Set 3: 40 kg × 4
Set 4: 40 kg × 4

Upright Barbell Row
Set 1: 77,5 kg × 4 (PR)
Set 2: 77,5 kg × 4
Set 3: 77,5 kg × 4
Set 4: 77,5 kg × 4

Pull Up
Set 1: 4 reps
Set 2: 4 reps
Set 3: 4 reps
Set 4: 4 reps

Bicep Curl
Set 1: 14 kg × 12
Set 2: 14 kg × 12
Set 3: 14 kg × 12

Push Up
Set 1: 15 reps
Set 2: 15 reps
Set 3: 15 reps

Alright, benchen ging echt mega easy. Had het gevoel alsof ik 20 kilo minder dan normaal aan het wegdrukken was.
Had nog zoveel in de tank zitten, kon nog wel door blijven gaan waar ik eergister echt wel aan het struggelen was met dit gewicht. Magic.
Vrijdag dooor naar 80 en dan Maandag naar 82,5 als het nog makkelijk gaat.

Goede training, kuiten zijn redelijk aan het herstellen, voelde bij de rows nog wel wat krampjes.
 
Laatst bewerkt:
Beetje afwezig geweest op't forum omdat m'n oom overleden is. Helaas een hartstilstand in z'n slaap gehad.
(Gaat allemaal lekker hier de laatste tijd haha.)

Anwyways;

Workout van afgelopen vrijdag:

Bench Press
Set 1: 20 kg × 6
Set 2: 40 kg × 5
Set 3: 60 kg × 4
Set 4: 80 kg × 4
Set 5: 80 kg × 4
Set 6: 80 kg × 4
Set 7: 80 kg × 4

Leg Press
Set 1: 200 kg × 5
Set 2: 200 kg × 5
Set 3: 200 kg × 5
Set 4: 200 kg × 5
Set 5: 200 kg × 5

Lat Pulldown
Set 1: 85 kg × 5 (PR)
Set 2: 85 kg × 5
Set 3: 85 kg × 5
Set 4: 85 kg × 5

Leg Extension
Set 1: 70 kg × 12
Set 2: 70 kg × 12
Set 3: 70 kg × 12
 
Workout van vandaag (Had niet veel tijd en ook geen energie, dus even een quicky)

Bench Press
Set 1: 20 kg × 10
Set 2: 40 kg × 6
Set 3: 60 kg × 5
Set 4: 80 kg × 3
Set 5: 77,5 kg × 4
Set 6: 77,5 kg × 4
Set 7: 77,5 kg × 4
Set 8: 60 kg × 6
Set 9: 60 kg × 6
-Had echt geen puf, haha

Pendlay Row
Set 1: 60 kg × 5
Set 2: 60 kg × 5
Set 3: 60 kg × 5
Set 4: 70 kg × 5 (PR)
Set 5: 70 kg × 5
-Ga voortaan m'n rows vervangen met Pendlay rows, leuke oefening.

Leg Press
Set 1: 200 kg × 5
Set 2: 200 kg × 5
Set 3: 200 kg × 5
Set 4: 200 kg × 5

Chin Up
Set 1: 8 reps
Set 2: 8 reps
Set 3: 8 reps
Set 4: 8 reps
Set 5: 8 reps

Overweeg om nog meer te eten, calorieen wel omhoog gegooid maar blijf nog steeds op't zelfde gewicht hangen. Misschien toch maar naar 3000/3100 kcal per dag gaan.
Herstel van kuiten gaat redelijk. Ga woensdag proberen te deadliften, squatten durf ik nog even niet aan omdat ik dat moeilijk kan laten vallen als ik last krijg van m'n kuit.
 
Gecondoleerd nog.
 
Gecondoleerd. :(
 
Gecondoleerd :(.
 

Gecondoleerd nog.

Gecondoleerd. :(

Gecondoleerd :(.


Sterkte gozer

Dank allen. Ik maak me er wel goed onder. Was niet zo héél close met mijn oom.
Vind het wel jammer, ergst voor m'n pa. Die is vorig jaar z'n vader verloren, toen een jaar lang m'n moeder ziek en nu z'n broer.

In ander positief nieuws, m'n boodschapjes weer gedaan;

5kuwad3.png


r9pPxSR.png
 
Dank allen. Ik maak me er wel goed onder. Was niet zo héél close met mijn oom.
Vind het wel jammer, ergst voor m'n pa. Die is vorig jaar z'n vader verloren, toen een jaar lang m'n moeder ziek en nu z'n broer.

In ander positief nieuws, m'n boodschapjes weer gedaan;

5kuwad3.png


r9pPxSR.png
Mooie bestellingen!!:D

Gecondoleerd!
 
Heb loggen even op een lager pitje gezet gezien mijn leven op het moment een beetje op een soap begint te lijken.
3 weken geleden m'n oom overleden, moeder van een van m'n beste vrienden overleden na 3-4 weken ziektebed.
Afgelopen vrijdag uitvaart van m'n oom gehad, a.s. donderdag uitvaart van de moeder van m'n maat, m'n kuit is nog herstellende dus kan benen nog niet te zwaar pakken. Herstel van m'n eigen moeder (hersentumor e.d.) zit een tijd op een plateau, heeft permanent letsel en gaat (mogelijk) niet meer verder herstellen.
Met m'n eigen gezondheid gaat het langzaam vooruit, dus dat is wel een zeer positieve note.

Bulk gaat nog steeds lekker. Overzicht van de volledige bulk:

VigLyJb.png


Ik vind het vooral leuk hoe je kan zien dat mijn TDEE gemiddeld over de weken steeds hoger gaat liggen.
Goede indicatie dat er meer spiermassa aanwezig is.

Qua gewichtstoename per week gaat het ook wel prima;

xawymRW.png
.


Krachtprogressie is nog een beetje hetzelfde als eerst. BP op 80 KG.
Ik focus nu wat meer op een goede form, wat langere TuT - merk dat dat voor mij betere effecten heeft. Deed de reps wat te snel.

Plan voor aankomende tijd;
-Niet te hard willen gaan.
-Blijven focussen op een goede form.
-Langere TuT voor oefeningen.
-Rustiger aan kracht toenemen bij oefeningen. I.p.v. gelijk alle reps +2.5 kilo eerst 2 sets omhoog, 2 sets op vorige gewicht, volgende workout alle 4 reps op +2.5 kilo.
-Gainen tot 80-83 kilo. Dan een 1-2 maand cut.
 
Laatst bewerkt:
Hoe kom je aan deze excel? Zit er een optie bij om ook mm’s te meten?
 
Back
Naar boven